Axel Andersson Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Hej allesammans Jag har spelat en del pÄ svenska spel, cash game framförallt 0,5-1kr och 1-2 kr blinds. Varit aktiv de senaste tvÄ Ären pÄ siten. I och med att spelarpoolen Àr ganska begrÀnsad sÄ kÀnner man igen stort sett alla man möter varje kvÀll. Har varit inne och googlat tidigare om det funnits nÄgot forum som skriver om svenska spel, men hittade det först nu. SÄ det fick bli ett konto. Vilka spelare frÄn svenska spel finns representerade hÀr pÄ forumet pÄ nivÄerna ovan? Mitt nick pÄ svenska spel Àr: Tidigare: piratesoft nu: timotej08 Ha det fint nÀr helgen infaller!  4 Citera
massive Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 3 timmar sedan, sÀger Axel Andersson : Hej allesammans Jag har spelat en del pÄ svenska spel, cash game framförallt 0,5-1kr och 1-2 kr blinds. Varit aktiv de senaste tvÄ Ären pÄ siten. I och med att spelarpoolen Àr ganska begrÀnsad sÄ kÀnner man igen stort sett alla man möter varje kvÀll. Har varit inne och googlat tidigare om det funnits nÄgot forum som skriver om svenska spel, men hittade det först nu. SÄ det fick bli ett konto. Vilka spelare frÄn svenska spel finns representerade hÀr pÄ forumet pÄ nivÄerna ovan? Mitt nick pÄ svenska spel Àr: Tidigare: piratesoft nu: timotej08 Ha det fint nÀr helgen infaller!  Amen Hej Axel! Hej Timotej  Pelvis Hesley hÀr. VI har ju krigat en del. Kul att du hittat hit. Fridens! Citera
massive Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Amen dÄ fÄr man vÀl bjuda pÄ den hÀr dÄ. Hade faktiskt inte helt lÀtt att folda blank turn, men du fick ju betalt av firren allafall. 1 Citera
Axel Andersson Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Ja det har vi gjort:) Snygg fold, denna handen va ganska nyligen om jag minns rÀtt, jag Àr en ganska solid reg fisk sjÀlv med en del lÀckor men som tur Àr finns det gott om vÀrre pÄ Svenska spel. Ska försöka posta lite hÀnder osv med framledes, men du kör mest 1-2 kr blinds nu? Upplever att motstÄndet pÄ 0,5-1kr Àr sÄ mycket lÀgre Àn 1-2, winraten blir bÀttre pÄ den nivÄn kÀnner jag.  Citera
massive Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, sĂ€ger Axel Andersson : jag Ă€r en ganska solid reg fisk sjĂ€lv Ăhh, Tight. Aggro. Bra. 1 timme sedan, sĂ€ger Axel Andersson : v med en del lĂ€ckor Som vi alla 1 timme sedan, sĂ€ger Axel Andersson : men du kör mest 1-2 kr blinds nu? Försöker. Förutom nĂ€r jag springer skit eller Jedic tar alla mina pengar. 1 timme sedan, sĂ€ger Axel Andersson : Upplever att motstĂ„ndet pĂ„ 0,5-1kr Ă€r sĂ„ mycket lĂ€gre Ă€n 1-2, Helt klart. Jag spelar mest /1. Min uppfattning Ă€r att det Ă€r större nivĂ„skillnad mellan /1 och /2, Ă€n mellan 0.50 och /1 Tror det handlar mkt om att pĂ„ /2 har vi har ett gĂ€ng regs som vĂ€xlar in /1 för volymen. Men att vi Ă„xĂ„ har ett gĂ€ng som blandar /2 och /5 istĂ€llet. Och dĂ€ri ligger mkt av skillnaden tror jag. Citera
Recommended Posts