VakuumspelarN Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Kära läsare och PLO-bröder, Jag är ej särskilt kristen, men självdöpt till Svenska Spels Cumicon, och jag välkomnar er nu till att ta del av mina tankar och mitt Omaha äventyr. Varför denna dagbok nu? - Känner att det är dags att ta större ordning på mitt liv, då jag behöver mera struktur, diciplin och accountability i vardagen, och vad kan vara bättre än så än att starta en dagbok, där man skriver ut sina mål och självlagda regler för allmänheten att åskåda? Eventuellt kanske jag också inspirerar några och mig själv, till att sträva efter bättre prestation i livet, vilket aldrig är fel! Perioden 2023 - October 2025 grindade jag uteslutande Svs-SEKborden(resultat postas nedan!), och efter det har jag börjat implementera euro-borden och 2 andra sidor. Hittills ser det lovande ut, och jag tror att kommer kunna hålla en timlön på > 1500kr/h nu när jag kan få in mycket mera volym, vilket behövs med tanke på hur glest det har varit med action på svs. I samband med det här så har jag lagt upp lite pokermål, + irl mål för 2026 som jag snart kommer dela med mig av. Kommer också lägga hh´s och diverse andra ideer här på forumet i framtiden! Resultat SEKborden: 5 Citera
VakuumspelarN Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Intro del 2: Vi alla vet vad som är individuellt är bra och dåligt för oss, vad vi borde göra och undvika i vardagen för att uppnå och bibehålla en bra livskvalité. Ändå, så brukar de regler och lovord som man sätter upp för sig själv ofta rinna ut i sanden. Nu när jag lägger upp mina egna här i dagboken, kommer jag då kunna hålla dem bättre än förut? Det återstår att se. Pokermål: Minst 1 000 000 SEK vinst under 2026 Minst 250000 händer på ipoker euros Hålla >10bbev/100 på ipoker euros Timlön på >1000kr/h Aldrig ta ett break från poker som är större än 2 veckor i streck Kommande och lägga upp irl-mål här, där jag också kommer hålla mig ansvarig, och ta offentlig bestraffning om jag inte håller vad jag lovat. Vad menas med offentlig bestraffning? Jo, om jag slarvar med mins livsregler, så kommer jag bli tvungen att till exempel gå all in blind 5 gånger på raken på svs Diana borden (tidsannonserat här på pf i förväg). Med andra ord, om jag missköter mig - gynnas ni här på pf. Jag vet inte om ni tror på karma, men varje gånger jag gett i irl så har jag fått springa bra vid borden. Därför planerar jag också att nu ge online, till de som grindar micros(vi har alla varit där!). Mitt system, Robinhood, kommer vara att vinna från de lite rikare, och ge tillbaka till microspelarna. Varje period som jag springer bra, eller om jag haft en riktig bra plusdag, så kommer jag lägga en budget på ett par hundra kronor till svs lägsta nivåer, där jag kommer skjuta och slaska. Vi pratar här om blind all ins, clickbacks, och pot pot pot med any 4. Möjligen kommer detta att livestreamas 🙂 Vi hörs igen snart! /FyraC 7 Citera
Otbredbacon Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Snyggt! Ska följas:) stort GL! får man fråga vilka de andra euro-siterna är som du lirar? ingen RB-deal då misstänker jag? 1 Citera
Recommended Posts