Gå till innehåll

Allt om Fotbolls-VM!


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 574
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare.

 

Bah

 

Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare.

 

Bah

 

Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit.

 

Haha kan du inte läs? Bästa laget vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare.

 

Bah

 

Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit.

 

Nä, jag skrev att jag var lite besviken på Portugal idag.

 

Bjussar på en snygg bild, med VM 98-referens.

16bkaiu.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt kasst VM när äckelFrankrike vinner match på match.

Men ännu sjukare att dom vidriga portugiserna maskar sig till semi.

 

Underbar dag igår. Frankrike vinner till 5.20 gånger fliset på mitt singelspel och Portugal håller min X2 till 1.85. Min sjuka winningstreak på sportsbettingen under VM fortsätter. Nästa spel kommer bli tungt på en X2 på Italien mot Tyskland.

 

Sen är det ju så skönt att England åker ut. De tror alltid att de är så jäkla bra och världsmästare på förhand, men se bara på exempelvis hur många engelsmän som spelar i startelvorna för de 4 topplagen i PL som de engelska kvacksalvarjournalisterna som Redknapp anser är världens bästa liga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men se bara på exempelvis hur många engelsmän som spelar i startelvorna för de 4 topplagen i PL

 

Få se nu...

 

A Cole, Terry, Ferdinand, Gerrard, Lampard, Rooney, Crouch

 

Sedan spelar väl Joe Cole rätt mycket i Chelsea också, men vet inte om han är förstaval på sin kant?

Hur det är med Neville i United vet jag inte. Men sammanfattningsvis kan sägas att 7-9 spelare i Englands startelva spelar i förstaelvan för något av de 4 stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...