Gå till innehåll

Allt om Fotbolls-VM!


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 574
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

.

 

Vafan, ska han tappa humöret en gång i livet (är fan första gången jag ser Zidane göra något sådant)...........

 

Han skallade en liggande spelare i CL när han fortfarande var i Juventus. Han fick då typ 5 matchers avstängning. En avstängning som hängde med i flytten till Real, för han fick inte spela dom första CL-matcherna där heller. Så nicka gillar han.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

Vafan, ska han tappa humöret en gång i livet (är fan första gången jag ser Zidane göra något sådant)...........

 

Han skallade en liggande spelare i CL när han fortfarande var i Juventus. Han fick då typ 5 matchers avstängning. En avstängning som hängde med i flytten till Real, för han fick inte spela dom första CL-matcherna där heller. Så nicka gillar han.... ;)

 

Dessutom fick han rött kort (direkt) i VM 98 mot Saudi-Arabien. Avstängd 2 matcher.

"stomping on an opposing player for no apparent reason"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla äckelitalienare. filmare och rasister allihop.

 

Håller med!!! Tror du är inne på något där.

 

Vilket trist slut. Känns nästan lite bittert. Undrar var som hände mellan Materazzi och Zidane.

Vilket äckligt enögt bullshit! Jag antar att ni tyckte den första straffen var straff också eller? En jävla hamnbuseskallning ska föranleda direkt utvisning vilket också skedde. Har ni problem med det eller? Det är ingen jävla hockey!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla äckelitalienare. filmare och rasister allihop.

 

Håller med!!! Tror du är inne på något där.

 

Vilket trist slut. Känns nästan lite bittert. Undrar var som hände mellan Materazzi och Zidane.

Vilket äckligt enögt bullshit! Jag antar att ni tyckte den första straffen var straff också eller? En jävla hamnbuseskallning ska föranleda direkt utvisning vilket också skedde. Har ni problem med det eller? Det är ingen jävla hockey!

 

Nej utvisningen var korrekt. Tycker dock att Frankrike var det bättre laget och jag kunde föreställa mig ett mer tillfredställane slut på finalen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla äckelitalienare. filmare och rasister allihop.

 

Håller med!!! Tror du är inne på något där.

 

Vilket trist slut. Känns nästan lite bittert. Undrar var som hände mellan Materazzi och Zidane.

Vilket äckligt enögt bullshit! Jag antar att ni tyckte den första straffen var straff också eller? En jävla hamnbuseskallning ska föranleda direkt utvisning vilket också skedde. Har ni problem med det eller? Det är ingen jävla hockey!

 

Nej utvisningen var korrekt. Tycker dock att Frankrike var det bättre laget och jag kunde föreställa mig ett mer tillfredställane slut på finalen.

Chew it up! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frankrike var bättre och borde ha vunnit. Straffen de fick var felaktig men de borde kanske ha fått en i ett senare läge. Men va fan sysslar Zidane med, sjukt att man kan göra så i en förlängning i en VM final. Han sviker ju laget nåt så in i helvete.

 

Förövrigt är straffläggning ett jävla lotto. Sjukt små marginaler, Trezeguet skjuter ribba, mållinje och därmed vinner Italien. Kör golden goal istället och låt dem springa tills dem dör typ. I alla fall i finalen när de ändå ska iväg på semester sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt är straffläggning ett jävla lotto.

För att inte såga dig totalt så väljer jag ut detta stycke! Bartez är VM:s mest överskattade målvakt och han tog som väntat inte rätt väg en enda gång ikväll...Totti (forza azurri) var som väntat helt suverän och Italien vann rättvist! Dessutom är Italiens straffskyttar extremt mycket bättre än Frankrikes...speciellt utan mongot Zidane.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...