Opteron Postad igår kl 04:23 Rapport Postad igår kl 04:23 Jag har i dagsläget tillfällig förvaltare vill ha bra stake har ej bankID och min dator är pantad för 2000kr har ej holdemmanager heller. Ska även starta företag första klockan är redan till salu en Omega De Ville 2016. Wish me luck med life @pojkenmedtuur @tiktok ❤️ Citera
Opteron Postad igår kl 04:34 Författare Rapport Postad igår kl 04:34 Omnivalor pre beta lägg ett bud i tråden eller DM 1 Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Lycka till! Men det låter bökigt och som att du nog nästan satt dig i en värre situation än jag, trodde inte det gick lol Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Lycka till! Men det låter bökigt och som att du nog nästan satt dig i en värre situation än jag, trodde inte det gick lol Får man starta företag om man har förvaltare? Citera
Opteron Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Lycka till! Men det låter bökigt och som att du nog nästan satt dig i en värre situation än jag, trodde inte det gick lol Får man starta företag om man har förvaltare? Tack ja jag sitter i en lite knivig sits men hoppas på det bästa. Var på arbetsintervju idag iaf på en fancy persisk resturang i Östermalmshallen och tror det gick jättebra han skulle messa en tid för provjobb Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Opteron : Tack ja jag sitter i en lite knivig sits men hoppas på det bästa. Var på arbetsintervju idag iaf på en fancy persisk resturang i Östermalmshallen och tror det gick jättebra han skulle messa en tid för provjobb Noice, det låter ju asbra! (= Fy fan vad jag är sämst på intervjuer. Eller jag kommer fan aldrig ens så långt lol. Hoppas på denna jävla utbildningen nu asså … Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Opteron : Tack ja jag sitter i en lite knivig sits men hoppas på det bästa. Var på arbetsintervju idag iaf på en fancy persisk resturang i Östermalmshallen och tror det gick jättebra han skulle messa en tid för provjobb Så är det ibland. GL Citera
L1Qz Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Har ett väldigt tydligt minne från PF back in the day som jag tänker på orimligt ofta, och det är antingen din eller Chofritz gamla signatur som var något i stil med "en dag kommer du springa bättre än du någonsin trodde var möjligt". Ett skönt mental trick/bra generell inställning då det såklart är så mycket enklare att fastna i negativa tankemönster kring det omvända. GL jobba comeback! 2 Citera
Recommended Posts