Gå till innehåll

Allt om sportsbetting!


Recommended Posts

  • Svars 547
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anderlecht-Betis tycker jag luktar x lång väg. Sen både hoppas jag och tror att pool slår chelski.

Om vi byter sport tror jag Nybro ska ha god chans att slå Halmstad borta i hockeyallsvenskan.

 

Tycker du är ute och cyklar om du ska spela singelkrysset. Oddset är rätt lockande för visso men....

 

...Betis har mycket bra lag och inga skador eller avstängningar. Anderlecht "överraskade" visserligen senast genom bra spel mot Chelsea men tror att spanjorerna är ett nummer för stort...

Personligen tror jag Betis är underskattade och tror dom kan gå vidare om man spöar liverpool i returen.

 

Sätter själv 500:- på betis seger till oddset 2.7 på unibet.

 

Iaf, lycka till!

 

Annars är jag nyfiken på vad ni anser om Liverpool - Chelsea.

Tror här att Chelsea är för starka, Liverpool saknar ett par spelare bl a Morientes. Dock kan individualister som Cissé eller Gerrard sätta en balja?

 

Som sagt tror ändå på Chelsea och oddset 2.30 känns rätt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är jag nyfiken på vad ni anser om Liverpool - Chelsea.

Tror här att Chelsea är för starka, Liverpool saknar ett par spelare bl a Morientes. Dock kan individualister som Cissé eller Gerrard sätta en balja?

Tror iofs inte Morinetes hade fått spela ändå. Man borde kanske vänta in laguppställningarna men då kanske man inte hinner spela på den. Spelar Rafa med 451 så tror jag 0-0 ligger närmast till hand. Jag tror båda lagen är ganska nöjda med ett x (nu säger jag emot mig själv :D).

 

Tycker du är ute och cyklar om du ska spela singelkrysset. Oddset är rätt lockande för visso men....

 

...Betis har mycket bra lag och inga skador eller avstängningar. Anderlecht "överraskade" visserligen senast genom bra spel mot Chelsea men tror att spanjorerna är ett nummer för stort...

Personligen tror jag Betis är underskattade och tror dom kan gå vidare om man spöar liverpool i returen.

Betis är bra och kan mycket väl slå Anderlecht men jag tror ändå på x i matchen. Håller också med att de är underskattade, men att dom kommer gå vidare från gruppen när de torskar hemma mot Liverpool ser jag som en omöjlighet då de enda de kan ta poäng av nu är Anderlecht och kanske kanske chelsea hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev också förvånad när jag såg att lyon hav 1.7 på expekt, utan tvekan bästa spel i min mening. Håller även med om att jag tror att betis är lite för bra för anderlecht.

Slutligen tror jag stenhårt på chelsea ikväll. Är tveksam till att Liverpool kan gå ut å inte producera för egna fans vilket bara gynnar C. för en gångs skull kanske hemmaplan missgynnar pool?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens bästa lir var

Önnereds HK - Redbergslid under 54,5 mål

 

*edit* Eller inte! :D

 

Vidare tror jag att att följande är bra spel med minst 5% edge

 

Real Madrid- Olympiakos (hcp0-1) 1 1,70

Liverpool- Chelsea over 2,5 2,65

 

Lycka till!

 

/Toppace

Oddset att det blir 3 eller fler mål i pool matchen borde bli minst 20 ggr pengarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oddset att det blir 3 eller fler mål i pool matchen borde bli minst 20 ggr pengarna :)

 

Jag känner till regeln att man inte ska gå emot marknaden men vi får se. Jag tror det står 1-1 i halvtid och sedan skiter jag i vem som gör 3 tredje målet i andra.

 

Jag gillade oddset 2,65 och hade oddset var 20 ggr hade jag pantsatt frun :D

 

 

EDIT Tokfel har jag idag ser det ut som. Känner mig som Melker i saltkråkan när han fiskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oddset att det blir 3 eller fler mål i pool matchen borde bli minst 20 ggr pengarna :)

 

Jag känner till regeln att man inte ska gå emot marknaden men vi får se. Jag tror det står 1-1 i halvtid och sedan skiter jag i vem som gör 3 tredje målet i andra.

 

Jag gillade oddset 2,65 och hade oddset var 20 ggr hade jag pantsatt frun :D

 

 

EDIT Tokfel har jag idag ser det ut som. Känner mig som Melker i saltkråkan när han fiskar.

Tur väl för dig att det inte var 20 ggr pengarna annars hade frugan rykt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner till regeln att man inte ska gå emot marknaden men vi får se.

Öhh.. vad är det för en regel??

 

Enda sättet att göra pengar på sportsbetting är ju att spela när marknaden (eller en viss bookie) är fel ute.

 

Nej jag menade vad diverse experter tycker man skall spela, de är ju alltid vi mot dem. :D

 

Som Hector säger tur att inte oddset var 20 ggr i årets 0-0 match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Event name: Ässät - Kärpät

Your winner: Kärpät

Odds: 1.62

 

Event name: Anorthosis - Palermo

Your winner: Palermo

Odds: 1.80

 

Event name: Mainz 05 - Sevilla

Your winner: Mainz 05

Odds: 2.85

 

Event name: Malmö FF - Besiktas

Your winner: Draw

Odds: 3.30

 

Event name: JYP - Ilves Over/Under 5.5

Your winner: Over 5.5

Odds: 1.95

 

Event name: Luleå - Färjestad

Your winner: Draw

Odds: 4.60

 

Jag gör ett nytt försök till tips, om jag inte gör minst pengarna tebax på detta systemspel lovar jag inte posta tips (här) igen. :lol:

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från mig själv:

Anderlecht-Betis tycker jag luktar x lång väg. Sen både hoppas jag och tror att pool slår chelski.

Om vi byter sport tror jag Nybro ska ha god chans att slå Halmstad borta i hockeyallsvenskan.

 

Fan vad grym jag är på detta.

Anderlecht-Betis 2

Mitt tips: x

 

Liverpool-Chelsea x

Mitt tips: 1

 

Halmstad-Nybro 1

Mitt tips: 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fan vad grym jag är på detta.

Anderlecht-Betis 2

Mitt tips: x

 

Liverpool-Chelsea x

Mitt tips: 1

 

Halmstad-Nybro 1

Mitt tips: 2

 

hehe, jo ibland lyckas man. Annars måste jag säga att jag tycker toppace lyckades plocka omgångens två sämsta spel med minst 3 mål i given 0-0 batalj och jag skulle inte spela Real för vinst till de oddset dom får med -1 i baken. nu har dom iof tur att grekerna är kassa men ändå räcker det inte. Real är för dåligt. Ta krititken på ett skämtsamt sätt eller nå toppace 8-) Inte meningen att klanka ner för mycket, mest ute efter lite diskussion :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Event name: Ässät - Kärpät

Your winner: Kärpät

Odds: 1.62

 

Event name: Anorthosis - Palermo

Your winner: Palermo

Odds: 1.80

 

Event name: Mainz 05 - Sevilla

Your winner: Mainz 05

Odds: 2.85

 

Event name: Malmö FF - Besiktas

Your winner: Draw

Odds: 3.30

 

Event name: JYP - Ilves Over/Under 5.5

Your winner: Over 5.5

Odds: 1.95

 

Event name: Luleå - Färjestad

Your winner: Draw

Odds: 4.60

 

Jag gör ett nytt försök till tips, om jag inte gör minst pengarna tebax på detta systemspel lovar jag inte posta tips (här) igen. :lol:

 

/Toppace

 

Helt ärligt!

 

Vet du vad du snackar om när du har med finsk hockey (?)

Ässät - Kärpät

Your winner: Kärpät

 

Sen har du nån info om?

 

Event name: Anorthosis - Palermo

Your winner: Palermo

 

Tycker det är svårt spel.

 

Måste bara säga att Betis var gårdagens bästa spel 8-)

 

Återkommer med kvällens bästa spel om nån är intresserad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid näramre eftertanke tror jag att du skrivit fel och att det ska stå 2,35 istället vilketm såklart är mer rimligt.

 

http://www.aftonbladet.se/spel/0509/29/oddset0929.pdf

 

Aftonbladet (Aftonbluffen) skriver i match 69 malmö FF - Besiktas 3.35 på Besiktas hos 24.

 

Blev misstänksam och kollade upp det och dom har givetvis skrivit fel...

 

Sorry sorry, känns ändå som seger för besiktas och 2.6 på ladbrokes känns okej iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med matchen mellan Anorthosis - Palermo ikväll. Tror rätt strakt på vinst på Palermo. Är den spel värd?

 

Everton - D Bucharest. Känns som Everton kommer vinna denna utan problem. Är oddsen 1.68 på vinsty everton okej?

Grattis Palermo matchen börja för längesen.. Och Everton losa 5-1 borta.. haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...