protte Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 Någon som vet vad som gäller i följande situation. Spelade 5-6 bord för 2 dagar sedan då 1 bord kraschar precis när jag satt motspelaren allin när jag fick färg och han har väl ca 1 euro kvar att gå med på eller folda i en ca 60 euro pott. Då han tänker kraschar bordet fast bara det bordet sen kommer det inte upp igen kan inte heller hitta något i hand history så klart och vet inte vad som hände med pengarna men tycker klart det fattas. inte fått svar av supporten på mina 2 mail heller men live support verkar ok fast dom hänvisar mig till vanliga supporten som inte svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Lyckas inte logga in på B2B klienten idag, jag använder mig av dosa men får bara "login failed" när jag knappar in koden. Har aldrig varit problem tidigare men jag såg att klienten uppdaterade sig innan, så kanske har det blivet något problem efter det? Har skickat mail till supporten men inte fått svar ännu. Någon mer med samma problem? Alltid oroande när man inte kan logga in på sitt konto..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle111 Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Snackade med supporten för ett tag sen... alla som använder sig av dosa är drabbade av b2Bs update, det går inte att logga in med dosa:-( Det ska tydligen vara lungt imorn. Jag sitter o lirar på boss nu ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 kalle: tack för snabbt svar, då kan jag sova lugnt ikväll. Lite dåligt att dom inte går ut med info via sin hemsida eller via mail om dom nu känner till problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Hur är spelakvaliteten på BOSS, jfrt mot Ongame och Ipoker? Sngs och limit ($2-4 / $11+1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Någon annan som har problem med redbet? Jag kan inte komma åt pokerdelen och kan inte heller överföra pengarna på pokerkontot till något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 För mig så var hemsidan lite seg. Men inga problem annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 usch vad jag hatar denna sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 usch vad jag hatar denna sidan! Varför det om man får fråga? Tycker Redbet är riktigt bra, utbetalningarna går på 1 sek, bra support samt möjlighet att få "säkerhetsdosa". Det är få eller inga sajter som kan matcha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cruizer131 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Det roliga är att utbetalningarna går inte på en sekund tar någon minut och för mig nu har det tagit över 55 minuter osm jag väntat på cash behövde köra skrot ikväll o besninpengar så tog ut från h0r redbetr men står fortfarande transaktionen pågår rätt mys!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Kan man modda b2b klienter?? Jag vill byta lite färger osv, men den verkar ladda ner från servern varje gång man startar klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valborg Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Ni som beställt dosa, hur funkade det? Jag tryckte beställ för några veckor sedan, och fick då upp en ruta som sa att jag skulle bli kontaktad snart av Redbet supporten. Men inget har hänt, kanske glapp i knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Ni som beställt dosa, hur funkade det?Jag tryckte beställ för några veckor sedan, och fick då upp en ruta som sa att jag skulle bli kontaktad snart av Redbet supporten. Men inget har hänt, kanske glapp i knappen? Jag fick en hemskickad efter någon vecka, sen fick man ringa supporten och aktivera dosan men sen har den fungerat klockrent. skicka dom ett mail så löser det sig säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 När jag skulle få min koddosa fick jag bara hem ett paket som var öppnat med en lapp inuti där det stod information om koddosan. Det var alltså ingen koddosa med när jag fick paketet. Är det någon som har koll på ifall tullen brukar ta dosorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 10 Maj , 2008 Rapport Share Postad 10 Maj , 2008 Är det stopp på redbet för er andra också? Jag brukar köra java versionen istället för att ladda ner, men den kommer inte igång, när jag försöker ladda ner programmet så funkar inte det heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Kan man göra något för sina FPP på redbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 Kan man göra något för sina FPP på redbet? Du kan göra som jag göra med frimärke, samla på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 wtf gjorde ett uttag till bank för 10 dagar sedan men det står fortfarande "transaction pending". 3 mail till supporten senaste veckan men inget svar . Dom brukar ju vara blixtsnabba? dom garanterar ju tillochmed att dom ska svara inom 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Kan man göra något för sina FPP på redbet? https://www.redbet.com/?tab=store Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flushdraw Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 dom garanterar ju tillochmed att dom ska svara inom 24 timmar Sommarvikarier hos supporten som förmodligen ligger ute i solen istället för att jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 wtf gjorde ett uttag till bank för 10 dagar sedan men det står fortfarande "transaction pending". 3 mail till supporten senaste veckan men inget svar . Dom brukar ju vara blixtsnabba? dom garanterar ju tillochmed att dom ska svara inom 24 timmar Samma sak hände för mig fick ett mail av dom och det stod att dom har haft tekniska problem med bank uttagen, att det tar så lång tid beror på att dom gör allt manuellt. Men problemen skulle fixas denna vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 https://www.redbet.com/?tab=store Gäller det whitebets User Points också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 Gick in o kolla mitt galma konto (4 månader sen jag spelade sist). Balans: € 0.52 Poker VIP: 0 Försvinner dom efter ett tag eller kollar jag på fel ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimoKi Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 Någon som har nån erfarenhet av deras shop? Är det nån som åkt på nån av resorna dem erbjuder har sj samlat ihop precis över 20k vip poäng och funderar på Barcelona alternativet nån som vet om de e något att ha =)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Ifall det missförstods FPP är inte samma som VIP. FPPs fås på CR2 lr boss delen av redbet. Kanske är lika mkt värda ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts