clawtter Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 koden pfnu200 eller vad den nu heter kom upp automatiskt under reggningsprocessen så jag behövde inte skriva in den . och jag skickade ett mail till heypoker med den koden när jag satte in mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Då är det inga som helst problem. Det räcker att du fick med koden när du signade upp dig för att du ska få bonusen. Om du känner dig osäker så PM:a mig ditt användarnamn så ska jag kolla i systemet. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 En liten fråga bara, man behöver ju 2000 VIP poäng för att ta hem bonusen. Men dessa 2000 VIP poäng får inte innefatta de 300 VIP poäng som man fick vid signupen? Så när man har 2300 VIP poäng då är det dags att kontakta supporten, har jag rätt för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 En liten fråga bara, man behöver ju 2000 VIP poäng för att ta hem bonusen. Men dessa 2000 VIP poäng får inte innefatta de 300 VIP poäng som man fick vid signupen? Så när man har 2300 VIP poäng då är det dags att kontakta supporten, har jag rätt för mig? tror inte du ska kontakta supporten alls, insättning av bonusen sker per automatik: "4. Efter 30 dagar så kommer din bonus sättas in på kontot mot att du spelat 100VIP per €10 i bonus." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legenden Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 va bara fel på sidan! EDIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Hej, är det någon som kan svara på detta! Om jag gör en deposit på 200€ , kan jag undertiden jag clearar min bonus göra uttag av pengar och insättningar? Låt säga jag sätter in 200€ och efter 6 dagar har jag spelat upp mig till 350€ och vill ta ut 200€ då, går det bra? eller måste de 200€ som är första deposit vara inne på kontot under hela bonusperioden(30 dagar)?? Tacksam för snabbt svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 gäller bonusen på 200€ fortfarande? Sen funkar inte länken där man ska bekräfta sitt konto..eller aktivera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Bikern: Det går alldeles utmärkt det. Bojen: Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ordnar jag det manuellt. Och ja, bonusen gäller fortfarande. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Bikern: Det går alldeles utmärkt det. Bojen: Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ordnar jag det manuellt. Och ja, bonusen gäller fortfarande. Mvh Johan Kan som sagt ändå inte logga in. Sen är det väl 10 000 Startmarker ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kidkurry Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Insättning sep 2, bonusutbetalning okt 2 eller 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rei Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Hej jag orkade inte läsa hela tråden.. men så här e det... Jag har spelat på unibet ett tag å undrar hur det funkar att signa på hey poker när dom är under samma nätverk.. skulle gärna vilja nyttja den där 200 euros bonusen den verkar nice å även rankingen tack på förhand // Rei Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Hej jag orkade inte läsa hela tråden.. men så här e det... Jag har spelat på unibet ett tag å undrar hur det funkar att signa på hey poker när dom är under samma nätverk.. skulle gärna vilja nyttja den där 200 euros bonusen den verkar nice å även rankingen tack på förhand // Rei det är inga probelm bara att regga dig på heypoker och spela. Du kan ha flera konton på B2B nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slask Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Står säkert någonstans men orkar inte läsa allt. Betalas bonusen ut av sig självt efter 30 dagar eller måste man maila om det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Det kommer av sig självt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Så nu har ja krånglat klart me b2b..funkar äntligen Jaha vilken är denna månads rabattvara i vip shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paradroid Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jag satte in pengar den 8 september och har inte fått någon bonus nu efter 30 dagar. Jag har spelat in mina 2000 VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Paradroid: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag kolla upp det. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Hur fungerar utbetalning av bonusen? Om man spelat ihop 2000 VIP den första månaden, får man då ut 200€ på en gång, eller kommer den in i olika omgångar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokersve Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Hur fungerar utbetalning av bonusen?Om man spelat ihop 2000 VIP den första månaden, får man då ut 200€ på en gång, eller kommer den in i olika omgångar? Hela summan på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Hur fungerar utbetalning av bonusen?Om man spelat ihop 2000 VIP den första månaden, får man då ut 200€ på en gång, eller kommer den in i olika omgångar? Det kommer 200€ efter 30dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Tack för att ni assisterar mig i dessa svåra tider av alldeles för lite forumsurfande Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
clawtter Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 det har gått 30 dagar sen jag förde över pengar till Heypoker nu och jag har inte fått ngn bonus än ... När kommer den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Den kommer inom 30 dagar efter att du clearat hela bonusen eller inom 30 dagar efter att den förfallit. Om du har clearat hela bonusen så skicka ett mail till support@heypoker.com och kolla om de inte kan betala ut din bonus tidigare. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grankott Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Så man har 30 dagar på sig att cleara, sen dröjer det 30 dagar innan den betalas ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Den kommer inom 30 dagar efter att du clearat hela bonusen eller inom 30 dagar efter att den förfallit. Om du har clearat hela bonusen så skicka ett mail till support@heypoker.com och kolla om de inte kan betala ut din bonus tidigare. Mvh Johan Så om jag satte in pengar på HeyPoker den 2/10-05. Men fixade bonusen på 2000 VIP först den 18/10-05. Kommer bonus i så fall utbetalas den 18/11 eller den 2/11? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts