Jensation Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Heyjohn, jag skapade ett konto hos er i fredags men jag kan inte göra min första instätning av pengar förrens nästa helg, finns det någon tidsbegränsning på 100% insättnings bonusen? Altså så att man måste sätta in pengarna inom ett visst antal dagar efter skapandet av kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 Jensation: Det ska gå alldeles utmärkt att göra på ditt sätt. Det är den första insättningen som är bonusgrundande och den kan du utan några problem vänta med 2 veckor. Skulle du mot all förmodan drabbas av något strul så skicka mig ett PM så vi kan lösa det. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 3 September , 2005 Rapport Share Postad 3 September , 2005 tackar tackar, då ser jag fram emot att börja provspela på er sait uner nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 vart ser man hur många points man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Benganiolo: Klicka på Cashier och därefter på 'My Account'. Ge det ett par sekunder för att ladda in aktuella siffror och sen ser du det i mitten av sidan - VIP Point Balance Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Får man VIP när man spelar på fun-money borden? Jag vill inte ta för stora risker.... Och jag vill verkligen ha den där I-poden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Får man VIP när man spelar på fun-money borden? Jag vill inte ta för stora risker.... yea, sure you do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Nej är alltså svaret... för att klargöra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokke Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Har konto på 24h sen tidigare... Tänkte signa upp nu på heypoker för bonusen... Men får detta error när jag försöker göra en deposit... "The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support!" Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Har konto på 24h sen tidigare... Tänkte signa upp nu på heypoker för bonusen...Men får detta error när jag försöker göra en deposit... "The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support!" Vad ska jag göra? Skicka ett mail till supporten på heypoker så fixar de så att du kan använda kreditkortet igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Kan man överföra VIP-poäng till andra spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 suudde: Tack för hjälpen! juttis: Nej, det kan man inte göra. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 finns det nå rabatter för pf användare i vip shoppen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 finns det nå rabatter för pf användare i vip shoppen nu? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15333 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atilla Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 hej PFs dansk her hur länge kører dette erbjurdande jag måste flytte her d. 25 så jag hinner inte starte up før efter den datum. Hoppas at jag har mulighet for at spelle med det erbjudande i oktober i stellet er det muligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yutta Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 När blir de 300 VIP poängen man får synliga i sitt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Yutta: VIP-poängen kommer att sammanställas på lördag och därefter tar det cirka 2 arbetsdagar innan de har krediterats till all konton. Atilla: Erbjudandet med 100% max €200 gäller till och med 31 december så du har gott om tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atilla Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 sweetXXX tack for snabt svar! skal definitivt teste klienten i ocktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manny Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Ja det ser ritkigt bra ut faktiskt... pokerbord, yummy EDIT: Ligger V.I.P poängen kvar hur länge som helst eller är det liksom bara under en månad eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Johan 2 saker.. 1) Jag fick upp att jag använt samma kreditkort med ett annat konto (sant, men med ett annat skin). 2) Depositlimiten, går säkert o lösa om man mailar ja.. även om de var ruggigt struligt med martinspoker, och även där fick ja bara höjt till 500 till att börja med. 200 euro e på TOK för lite som maxdeposit. Som det var nu köpte jag in på martinspoker o transfade till mitt heypoker konto (varför ska ja rake:a massa vip poäng där om ja inte får något för det..) Men det gjorde ju oxå att jag går miste om bonusen. aja, snygg design på borden iaf, ska bli kul o se hur shoppen kommer växa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 checksyn: 1. Det beror på att vi precis ligger på samma nätverk och använder samma system för betalningslösningarna. 2. PM:a mig vad du vill ha för limit så löser jag det åt dig. Borde göra det lite mindre struligt Manny: Poängen ligger kvar tills du använder dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Hur är det med uttag utav pengar, om man sätter in 200€ från visa kortet kan man bara ta ut 200€ till kortet då? och är det gratis 1gång i månaden och sen 10€ för att ta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Holmees: Det stämmer. Du kan max ta ut till kortet den summa som du satte in, bortsett från MasterCard som inte accepterar att man återför pengar till kortet. Japp, gratis en gång per månad och därefter €10 eller 800VIP. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Japp, gratis en gång per månad och därefter €10 eller 800VIP. Mvh Johan inte en gång per månad, en gång per 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Ja, självklart, mitt åt. Ber om ursäkt. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts