elvis77 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Konstigt att Expressen skriver att hon har över 10000 och snittet är 5000. http://expressen.se/index.jsp?a=442380 Citera
Hjort Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Konstigt att Expressen skriver att hon har över 10000 och snittet är 5000. Jag är rätt säker på att startstacken var på 10k i Aruba ME. Hon kanske spelar något litet sidoevent. Citera
elvis77 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Konstigt att Expressen skriver att hon har över 10000 och snittet är 5000. Jag är rätt säker på att startstacken var på 10k i Aruba ME. Hon kanske spelar något litet sidoevent. Det är möjligt, jag tycker dock resten av texten låter som om det är ME dom pratar om Citera
Komodo Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Lite tråkigt att inte expressen håller sig till sanningen. Visserligen har hon tagit sig vidare, men har man tappat 80% av sin markerstapel kan man knappast säga att det har "gått bra". Förmodligen skulle hon haft fler marker om hon "klickat på" sit out. Det här ska väl vara tvärtom va? "Hon startade med 2,000 chips och vid tävlingens slut hade hon ökat på upp till 10,000. Snittet är ca 5,000." Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Konstigt att Expressen skriver att hon har över 10000 och snittet är 5000. Jag är rätt säker på att startstacken var på 10k i Aruba ME. Hon kanske spelar något litet sidoevent. Nope, 5k i buyin till 2005 4th Annual Ultimatebet.com Poker Classic enligt infon på Cardplayer... /TF Citera
Katt3n Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Snitt 26.5 K och 79 kvarvarande ger 209 startande om startstacken var 10000. Det stämmer ganska bra med att en tredjedel av 640 anmälda skulle varit med i första deltävlingen. Det kanske var dålig förbindelse när dom pratade i telefon eller nåt? Citera
Elvis Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Buy-in var $5000 men startstacken var 10,000. Enligt Cardplayer ligger Linda sist med 2000 marker (snittstack cirka 30K) och jag tror mer på Cardplayer än på Expressen... Här är förresten en bild på Linda in action. Citera
erbus Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Nope, 5k i buyin till 2005 4th Annual Ultimatebet.com Poker Classic enligt infon på Cardplayer... /TF jojo, men vad det kostar att vara med var väl inte frågan?? utan HUR många marker man startar med? -men vad vet jag?? /A Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Pokemon67, jaja, poängen är att expressen har fel Eftersom jag är en stillsam person la jag ett mail till ansvarig reporter (har för mkt dötid på jobbet) och bifogade länken till cardplayer /TF - nej poke67, du vet inte möe du... Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Tihi Fick ett jäkla snabbt svar från reportern: Tack för infon Fredrik! Det visade sig att Linda tidigare under tävlingen hade haft 10000 chips men förlorat dom igen. Vi ändrar förstås. /XXXXXX /TF Citera
Komodo Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 hehe. Vad roliga expressen är. Nu plockade de bort all Rosings markerinformation, så att det ska se ut som att det går bra för henne. Citera
Katt3n Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Tidigare under tävlingen Jo, det hade väl alla som betalt startavgiften... Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Det man funderar över är huruvida expressen är nöjda med den blogg rosing skriver... hejhopp, ja e trött så då ba gå ja o lägger mig, skriver mer imorn, toodiloo! a_o_s, haha, det tänkte jag inte på... Undrar hur det samtalet lät... Linda (på knastrig mobil)- Jodå, vi har precis börjat och jag har 10k i marker! Reporter (oj, har hon 10k marker, vad mycket det måste va) - Jaha, linda, är det bra eller? Linda - JaaAAAaaa! /TF <--- Citera
Elvis Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Vet någon hur många priser det är i WPT Aruba i år? Jag vet att det tidigare år har varit priser till cirka 30 % av startfältet, vilket innebär att Linda kanske bara behöver dubbla upp två ggr för att kunna folda sig till pengarna... Citera
blukah Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 pokerpages: There is a stunning women from Sweden, Linda Rosing, who supposedly was on one of their reality TV shows. I need to get her chip count, but with all the cameras flocking around her, I couldn't get a great view. Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 blukah, well, ett stort grattis till Redbet antar jag... /TF Citera
Torsus Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 pokerpages:There is a stunning women from Sweden, Linda Rosing, who supposedly was on one of their reality TV shows. I need to get her chip count, but with all the cameras flocking around her, I couldn't get a great view. Herregud, det här blir värre och värre! Citera
blukah Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 tvivlar över att det är hennes fantastiska spel som de flockas över. Citera
Torsus Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 tvivlar över att det är hennes fantastiska spel som de flockas över. Nej hon är ju KÄNDIS. Dessa psedokändisar gör mig galen...! Jag funderar nästan på att själv göra mig känd...Kanske något i stil med: Jag ställer mig utanför riksdagshuset och läser upp en nonsensprotestskrivelse av något slag, sedan till synes sätter eld på mig själv i protest. Sedan visar det sig vara ett stunttrick. Jag blir känd i Sverige som den galne mannen som satte skräck bland åskådarna under några sekunder. Sedan deklarerar jag att jag är minsann inte bara galen, jag har en passion för poker också! Och vips så blir jag sponsrad till ett WPT-event med löftet att som motprestation slänga käft med Phil Hellmuth och göra världens show av det... Citera
Macroman Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Det visade sig att Linda tidigare under tävlingen hade haft 10000 chips... Det får vi verkligen hoppas att hon hade... Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Macro, det skrev jag inte, däremot skrev expressen det /TF Citera
Lantash Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Skulle inte förvåna mig om man snart får höra att Rosing har blivit inbjuden till WPT Ladies Night. Citera
Torsus Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Skulle inte förvåna mig om man snart får höra att Rosing har blivit inbjuden till WPT Ladies Night. Tyst! Någon kan ju höra dig! Citera
Staahla Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Känns nästan troligare att hon blir inbjuden till någon herrkväll... Citera
Eddie88 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Hon spelar ju bara för att bli nån ny Victoria Silverstedt...Garanterar er att hon är utvikt på playboy om några månader tillsammans med den otroligt sexiga spybar vakten på 1.50...Fadde. Citera
Recommended Posts