soldado9 Postad 14 Juni Författare Rapport Postad 14 Juni 100% behöver man. med 95% tar man sig ingenstans 1 Citera
soldado9 Postad Fredag kl 11:14 Författare Rapport Postad Fredag kl 11:14 Semester i Albufeira, riktigt gött. Någon med bra tips på restauranger eller upplevelser man ej vill missa 3 Citera
Fillen3 Postad Fredag kl 13:00 Rapport Postad Fredag kl 13:00 Hälsa på Sttttnnnn är la ett måste Citera
soldado9 Postad Fredag kl 13:30 Författare Rapport Postad Fredag kl 13:30 29 minuter sedan, säger Fillen3 : Hälsa på Sttttnnnn är la ett måste Det hade varit något! Citera
stefanovic Postad Söndag kl 14:34 Rapport Postad Söndag kl 14:34 Den 2026-06-19 kl 13:14, säger soldado9 : Semester i Albufeira, riktigt gött. Någon med bra tips på restauranger eller upplevelser man ej vill missa Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍 2 Citera
stefanovic Postad Söndag kl 14:36 Rapport Postad Söndag kl 14:36 Om du vill bada i det området så har du även en strand som heter Praia Centianes. Bästa stranden i Algarve enligt mig. Ta ett varv längt algar seco också. Jäkligt fin trail! Citera
soldado9 Postad Söndag kl 15:24 Författare Rapport Postad Söndag kl 15:24 47 minuter sedan, säger stefanovic : Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍 Tack för tips! Ska absolut testa primvera, återkommer med kritik. Har mest varit vid bargatan vid Gamla stan under kvällarna nu men har blivit lite uttjatat med högljudda britter nu haha Citera
Markus8000 Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan Reka ”lamm racks” är nästan värre än att byta position på borden Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.