soldado9 Postad 5 Januari Författare Rapport Postad 5 Januari 3 timmar sedan, säger Fiskpinnen : ChatGPT är din vän för att felsöka här! Just den här kan jag: Hud -> Hud profiles -> Välj Hud du vill pilla med -> (nere till vänster) Klicka på en stat -> (nere till höger) "Show times / opportuneties" och välj "Do not show". Du kommer tyvärr behöva, så vitt jag vet, göra detta på alla stats du vill ändra. Har provat denna utan succé tyvärr. Tack ändå Citera
soldado9 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Månadsupdate! Totaltslakt första månaden för året. Blandat och gett mycket som vanligt men någon knapp verkar man trycka rätt på ibland. Innebandyn rullar på helt okej där vi nu hunnit spela 15 matcher som nykomlingar med 7-1-7 hittils och fortsatt ledning i interna poängligan. Försöker hålla igång gymmet någorlunda men blir mer volym i mars när säsongen är slut. Då borde man hinna hitta beachkroppen lagom till sommaren. Salut! 2 Citera
Babushka1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 51 minuter sedan, säger soldado9 : Månadsupdate! Totaltslakt första månaden för året. Blandat och gett mycket som vanligt men någon knapp verkar man trycka rätt på ibland. Innebandyn rullar på helt okej där vi nu hunnit spela 15 matcher som nykomlingar med 7-1-7 hittils och fortsatt ledning i interna poängligan. Försöker hålla igång gymmet någorlunda men blir mer volym i mars när säsongen är slut. Då borde man hinna hitta beachkroppen lagom till sommaren. Salut! Fortfarande SVS och /10? Citera
soldado9 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) 6 minuter sedan, säger Babushka1 : Fortfarande SVS och /10? Ibland. Spelar allt från 50 nl till 500nl och försöker hålla mig borta från 4kortsbingon Redigerad 1 timme sedan av soldado9 Lewl 1 Citera
Recommended Posts