Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gamle Mats är tillbaka vid pokerborden om än kraftigt åderlåten! Fick ett speltips med högt väntevärde och lastade in större delen av rullen och förlorade naturligtvis. Med 10k kvar på kontot blir det scared money-spel som ni hajar där ute kan exploatera till Mats är fet och untouchable igen.

Onwards!

• Like 3
  • Thanks 1
Postad (redigerade)

Hade just ett fantastiskt härligt samtal med en äldre tant på SvS om mina spelvanor. Vi skrattade tillsammans gott åt det dåliga oddstips jag hade spelat "for rollz" och jag fick lova att inte lyssna på den vännens tips något mer. Sen sa hon att jag var duktig på poker men sa samtidigt att jag spelar om väldigt små belopp (burn).

Förstår inte varför folk klagar på de här samtalen. Var en allt genom mysig upplevelse och kändes väl rimligt och omtänksamt att någon undrade varför i hela friden jag från ingenstans bettade en bättre månadslön på en snel hest.

Redigerad av Johan_Beta
  • Like 4
Postad
23 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Hade just ett fantastiskt härligt samtal med en äldre tant på SvS om mina spelvanor. Vi skrattade tillsammans gott åt det dåliga oddstips jag hade spelat "for rollz" och jag fick lova att inte lyssna på den vännens tips något mer. Sen sa hon att jag var duktig på poker men sa samtidigt att jag spelar om väldigt små belopp (burn).

Förstår inte varför folk klagar på de här samtalen. Var en allt genom mysig upplevelse och kändes väl rimligt och omtänksamt att någon undrade varför i hela friden jag från ingenstans bettade en bättre månadslön på en snel hest.

Lite varians i vem man får. Första gången var det en tant som på ett konfronterande  sätt förklarar att jag gillar att spela under nätter, att jag spelat 29 av 31 möjliga dagar och att jag en gång spelade i 10 timmar sträck. Hon ville ha min kommentar gällande detta. Dessa påståendena stämde inte ens, men kändes inte som en bra ide att argumentera 

Andra gången fick jag en härlig gubbe som sa att han förstår att det kan vara svårt att lämna pokerborden när det är bra värde. Han rekommenderade bara att minska min förlustgräns, i fall att jag skulle bli hackad och någon försöker chipdumpa.

• Like 1
Postad
3 minuter sedan, säger degenstein :

Dessa påståendena stämde inte ens, men kändes inte som en bra ide att argumentera

Exakt, A & O med myndighetspersoner är att spela boll och låta dem klappa en på huvudet.

• Like 5