johnblond Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Någon som vet om Unibet och pokertracker numera funger bra tillsammans utan HHgetter? Om det fungerar, är det svårt att få det att fungera? Hur gör man osv. Citera
bzkt Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Hur fixar man det Baller ? Läs i PTs forum. Citera
MacDaddy Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 alltså ä inte detta prog lite dyrt? 55$ känns lite magstarkt? Citera
MilfHunter Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 alltså ä inte detta prog lite dyrt? 55$ känns lite magstarkt? Tror pokeroffice kostar 79$ Men vinner du pengar på pokern så är det en solklar investering. Jag ångrar inte att jag köpte det iaf. Citera
Magnum Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Om man vill flytta en databas från den ena datorn till den andra hur vet man vilken man ska flytta och är det bara att lägga in den i pt mappen eller måste man byta ut nåt ? Citera
Gatey Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Hemskt ledsen om denna fråga har ställts förr men jag ooorkar inte gå igenom 41 sidor postningar... Ni som irriterar er kan väl bara ignorera min postning Fungerar PT på Expekt nu? Citera
kauppinen Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nej, PT stödjer inte Tain nätverket än: http://www.pokertracker.com/ptsupported.html Citera
MacDaddy Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Går det få Pokertracker 2 graits nånstans? Typ ngn site som ger ut det om man reggar där. Citera
baller Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 macdaddy, signa på vilken sida som helst och använd signon bonusen till att köpa en licens. Citera
baller Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 macdaddy, signa på vilken sida som helst och använd signon bonusen till att köpa en licens. Citera
TheAnalyst Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Vad ligger i begreppet "Total Rake"? Är det raken i varje pott man själv har varit med i!? Någon som vet? Citera
MacDaddy Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag ominstallerade pokertracker 2 och nu får jag inte upp programmet. Det finns dock i aktivitetshanteraren o tar 90% av cpu:n och 100mb minne. Vet ngn va som kan va fel? Ngn som oxå vet vart i regedit som pokertracker finns så man kan ta bort det? Citera
Tjocko76 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hej Har införskaffat poker tracker men har ett problem. Spelar på B2b och klarar bara importera mina turneringshänder och inte ring games. Får ett fel medd om att de inte hittar vilken nivå jag spelar på? Och så när jag laddat mina turneringshänder så klarar jag heller inte hämta fram dem i programmet!!! Hjälp, Help HILFE Citera
TANDEMCYKELN Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Jag ominstallerade pokertracker 2 och nu får jag inte upp programmet. Det finns dock i aktivitetshanteraren o tar 90% av cpu:n och 100mb minne. Vet ngn va som kan va fel? Jag gissar att PT autoimporterar dina gamla händer. Låt det stå på ett tag, så löser det sig. Tjocko76. Jag spelade lite på B2B för någon vecka sedan och då fungerade Ring Games utmärkt. Det problem du beskriver finns dock på några PokerRoomskin. Citera
Uppenberg Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 har nyss skaffat PT och har testan som *** men får inte PT till att importera mina prima HHs, får bara felmeddelande osv, de ska väl bara vara att importera text filen? Citera
Uppenberg Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 använd autoimport featuren.joo, vet testade allt men de verkade som att man måste ha 12 timmars inställningen på klockan de var de som sabbade allt. Citera
baller Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 va? prima auto import, inte den vanliga... vilken också förutsätter att du installerat de drivers som krävs osv... Citera
Uppenberg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 va? prima auto import, inte den vanliga... vilken också förutsätter att du installerat de drivers som krävs osv... jag har lokaliserat GameHistory.dat filen behöver jag nåt mer program för att autoimport funtionen ska funka? Måste jag starta autoimport i PT varje gång? Citera
Uppenberg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 va? prima auto import, inte den vanliga... vilken också förutsätter att du installerat de drivers som krävs osv... jag har lokaliserat GameHistory.dat filen behöver jag nåt mer program för att autoimport funtionen ska funka? Måste jag starta autoimport i PT varje gång? Fixade det var nåt fix man skulle ladda ner tydligen. Men kan man ta bort nivåer? Citera
im2x3m4u Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 tänkte testa pokertracker nu hur funkar det? hittar bara massa statestik kring händer och sessioner. finns det något overlay likt det på pokeroffice eller kan man bara analysera spelade händer efteråt? Citera
RodgeOne Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Undika VAT? Går det? Står att alla i europa får betala VAT, som blir 13,75 USD på 55 USD. Känns ovärt Citera
therussian Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 tänkte testa pokertracker nu hur funkar det? hittar bara massa statestik kring händer och sessioner. finns det något overlay likt det på pokeroffice eller kan man bara analysera spelade händer efteråt? Du kan pröva Gametime+ som är gratis, själv föredrar jag PokerAce Hud som kostar $25 eller något, går dock att testa gratis. Kolla runt på Pokertrackers forum. Citera
SweCyrus Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag får inte stars tourer att funka i poker tracker, ser händer men buy in osv står inte med. Använder mig av auto import från hårddisken just nu om det kan ha något med saken att göra. Citera
SweCyrus Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Nu har jag lyckats löst det jag frågade om i förra posten. Då kommer nästa fråga: går det inte att få till det så det där sköts automatiskt, nu fick jag lägga in allt manuellt genom att begära turnament history osv. Citera
Recommended Posts