Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hemskt ledsen om denna fråga har ställts förr men jag ooorkar inte gå igenom 41 sidor postningar... Ni som irriterar er kan väl bara ignorera min postning 8-)

Fungerar PT på Expekt nu?

Postad

Jag ominstallerade pokertracker 2 och nu får jag inte upp programmet. Det finns dock i aktivitetshanteraren o tar 90% av cpu:n och 100mb minne. Vet ngn va som kan va fel?

Ngn som oxå vet vart i regedit som pokertracker finns så man kan ta bort det?

Postad

Hej

Har införskaffat poker tracker men har ett problem. Spelar på B2b och klarar bara importera mina turneringshänder och inte ring games. Får ett fel medd om att de inte hittar vilken nivå jag spelar på? Och så när jag laddat mina turneringshänder så klarar jag heller inte hämta fram dem i programmet!!!

Hjälp, Help HILFE

Postad
Jag ominstallerade pokertracker 2 och nu får jag inte upp programmet. Det finns dock i aktivitetshanteraren o tar 90% av cpu:n och 100mb minne. Vet ngn va som kan va fel?

Jag gissar att PT autoimporterar dina gamla händer. Låt det stå på ett tag, så löser det sig.

Tjocko76. Jag spelade lite på B2B för någon vecka sedan och då fungerade Ring Games utmärkt. Det problem du beskriver finns dock på några PokerRoomskin.

Postad
va?

prima auto import, inte den vanliga... vilken också förutsätter att du installerat de drivers som krävs osv...

jag har lokaliserat GameHistory.dat filen behöver jag nåt mer program för att autoimport funtionen ska funka? Måste jag starta autoimport i PT varje gång?
Postad
va?

prima auto import, inte den vanliga... vilken också förutsätter att du installerat de drivers som krävs osv...

jag har lokaliserat GameHistory.dat filen behöver jag nåt mer program för att autoimport funtionen ska funka? Måste jag starta autoimport i PT varje gång?

Fixade det var nåt fix man skulle ladda ner tydligen. Men kan man ta bort nivåer?

Postad

tänkte testa pokertracker nu hur funkar det? hittar bara massa statestik kring händer och sessioner. finns det något overlay likt det på pokeroffice eller kan man bara analysera spelade händer efteråt?

Postad
tänkte testa pokertracker nu hur funkar det? hittar bara massa statestik kring händer och sessioner. finns det något overlay likt det på pokeroffice eller kan man bara analysera spelade händer efteråt?

Du kan pröva Gametime+ som är gratis, själv föredrar jag PokerAce Hud som kostar $25 eller något, går dock att testa gratis. Kolla runt på Pokertrackers forum.

Postad

Nu har jag lyckats löst det jag frågade om i förra posten. Då kommer nästa fråga: går det inte att få till det så det där sköts automatiskt, nu fick jag lägga in allt manuellt genom att begära turnament history osv.