Rhetoric Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Jag önskar att jag var 8BB/100 under EV senaste 700k händerna. Perspektiv Ta en paus på en dag eller två, sen kör på den nivån du kan spela utan att känna att du behöver kolla saldot under sessionens gång. Alternativt ring snuten! Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 2 timmar sedan, säger kukbajs : Sen brukar jag ej ha såhär låg win rate. 8BB/100 hade väl kanske varit bra på typ /5 eller något. Jag har spelat 11k händer på 0,5. Under den tiden har jag hunnit tappa 5 BI utan att för den skull ha spelat dåligt, det är vad jag tror i alla fall. Efter det har jag vunnit 8 BI, kanske genom rätt kort och situationer. Om du spelar många händer över lång tid kommer du ganska säkert att få reda på om du är vinnande, men det är inte bara till godo. Du kommer även att upptäcka att dina winning- och losingstreaks blir större. Citera
Recommended Posts