kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Jävla inavel till reg, du kunde inte slakta handen mer eller? Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Vad tror han att jag ska syna med? AJ eller Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Äh, fuck it, pallar inte spela mer. Efter denna vecka: Ser ut såhär för de olika stejks jag spelat. Det braiga är i alla fall att jag känt på /1 ordentligt, synd det gått så kasst bara. Aja, ska inte pluswhinea. Blir mer kvalitet än kvantitet nästa vecka, för har lite irl-ärenden att pyssla med. Kyss och smek 1 Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli (redigerade) Två sköj händer från nyss (försök aldrig bluffa en synfisk! ) Och den största jag spelade i kr (tror jag): Redigerad 28 Juli av kukbajs Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Oj, vad fel jag sajsade min 3b i AJs-handen Citera
massive Postad 29 Juli Rapport Postad 29 Juli 13 timmar sedan, säger kukbajs : Jävla inavel till reg, du kunde inte slakta handen mer eller? Du vet att det går att maskera nick's när man bouncar händer? Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli 43 minuter sedan, säger massive : Du vet att det går att maskera nick's när man bouncar händer? Aa, trodde jag hade det på heh 1 Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli Lol wtf, mitt i dagens första session ringer något nummer jag inte sett förut. "Ah, hallå." "Hej <förnamn>, jag har hört att du säljer använda underkläder i <stad>." Dafuq. Skrev sms sen och frågade vem fan det är som sagt att jag bedriver sådan verksamhet och fick bara svaret "Gunar" hahaha what is this?! Jag borde kanske inte varit så snabb med att lägga på, utan först höra om han ville köpa lol. 2 Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli Det lär väl vara ett prank? Det konstiga är att personen sa den nya staden. De enda jag pratat med här är någon hemlös som jag gav ett ciggpaket och langare. 1 1 Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli Eller juste, han som delade ut biblar snackade jag också med. Det kanske är han som spridir detta rykte? Mordgåtan tätnar. 1 Citera
brusig1 Postad 29 Juli Rapport Postad 29 Juli Tycker det är betydligt mycket sjukare någon ska heta Gunar/ autocorrecta till Gunar än att någon säljer använda underkläder Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli Ja, alltså ingen skam i att erbjuda en sådan tjänst imo. 😃 Men jag har för få kallingar hah. Har hört från tjejkompisar att det inte alls är särskilt enkelt. Man måste typ sexta skitmycket och det är knappt ens 5% som i slutändan kommer köpa något. Citera
kukbajs Postad 29 Juli Författare Rapport Postad 29 Juli Fast man kanske kan skriva en bot som sköter chattandet ... oooo, detta blir mitt nästa programmeringsprojekt! 🤑🤑😇 Citera
kukbajs Postad 30 Juli Författare Rapport Postad 30 Juli Satans så lat jag har varit de senaste två dagarna. Knappt spelat 2h/dag. Tycker timern tickar ner så jefla långsamt i varje session. Är kanske allt lir från förra veckan som gjort mig lite less. Men har inte råd att slappa såhär. Får börja om denna vecka (som vanligt, typ) på /0.5. Aja, imorgon får det bli ordentlig grind. Gjorde faktiskt lite ärenden idag (bla till beroendemottagningen, träffa hjärnskrynklare där) ... menmen skärpning imorgon. Nu jeflar blir det att glo handboll! 3 Citera
kukbajs Postad 31 Juli Författare Rapport Postad 31 Juli Bleh, har knappt hunnit lira något idag heller. Och nu måste man ju se på pingisen hah. Aja w/e, månadssammanfattning: Kom ganska nära de 10k/mån jag sade mig behöva i TS. Man ser rätt tydligt i giraffen när jag spelade tjackad och på en milj bord, redlinen störtdök där haha. Vet inte om det kommer bli så mycket lir denna vecka, för ska hänga med päronen några dagar ... Kör kanske ett ordentligt ryck i helgen dock. Känner mig rätt uttråkad av pokerus atm. 4 Citera
Pokergod1 Postad 31 Juli Rapport Postad 31 Juli 1 timme sedan, säger kukbajs : De stejks jag har spelat: riktigt snyggt med över 8k på 0.5 Citera
RuoXuan Postad 31 Juli Rapport Postad 31 Juli 1 timme sedan, säger kukbajs : Bleh, har knappt hunnit lira något idag heller. Och nu måste man ju se på pingisen hah. Aja w/e, månadssammanfattning: Kom ganska nära de 10k/mån jag sade mig behöva i TS. Man ser rätt tydligt i giraffen när jag spelade tjackad och på en milj bord, redlinen störtdök där haha. Vet inte om det kommer bli så mycket lir denna vecka, för ska hänga med päronen några dagar ... Kör kanske ett ordentligt ryck i helgen dock. Känner mig rätt uttråkad av pokerus atm. Spelat tjackad och en winrate på 18bb+/100 får ändå anses som en väl genomförd månad. Wp! Ta en paus är garanterat högre EV än att forcea en session, poker ska vara kul att spela inte något man är tvingad till. Citera
kukbajs Postad 1 Augusti Författare Rapport Postad 1 Augusti Spelade en timme. Hade ju kunnat räkna ut att det skulle gå åt helvete. KK mot minclick pre, 4b, han deg, jag syn, han har AA. 3b AQo i bb vs btn A7x, klart han har defendat med A7o. Får in 76s på 543 mot 73s och torskar till runner runner färg - va fan tror säret att jag har?! Han klickar flopp, jag 3b, han klickar igen, jag degar och ändå syn med 73s dafuq Citera
kukbajs Postad 1 Augusti Författare Rapport Postad 1 Augusti 16 timmar sedan, säger RuoXuan : Spelat tjackad och en winrate på 18bb+/100 får ändå anses som en väl genomförd månad. Wp! Ta en paus är garanterat högre EV än att forcea en session, poker ska vara kul att spela inte något man är tvingad till. Hade jag kunnat ta paus, så visst. 1.2k i br, inga pengar på kontot och får ingen a-kassa denna månad ... Måste typ fråga föräldrarna om pengar 1 Citera
kukbajs Postad 1 Augusti Författare Rapport Postad 1 Augusti Sry för gnäll hah, det löser sig på något sätt. 1 Citera
kukbajs Postad 1 Augusti Författare Rapport Postad 1 Augusti Eller jaha, jag blev bara avstängd en vecka från a-kassa - då äre ju lugnt. 😃 1 Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Men jag blir förmodligen gul denna helg. Har inte en chans på /0.5. Tre dagar i rad som jag förlorat nu. Och där torskade vi AQ mot T7 all-in preflop såklart. Fattar inte va fan det är som händer. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Vet inte hur jag gjorde förut när jag vann, men jag kan inte göra det längre i alla fall. Citera
Recommended Posts