Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

Äh, fuck it, pallar inte spela mer. Efter denna vecka:

image.png.d366a2bf5c94cc2cbb771fafe53cd494.png

Ser ut såhär för de olika stejks jag spelat.

image.thumb.png.857a2a30a51898270366c5ae15cc6807.png

Det braiga är i alla fall att jag känt på /1 ordentligt, synd det gått så kasst bara. Aja, ska inte pluswhinea.

Blir mer kvalitet än kvantitet nästa vecka, för har lite irl-ärenden att pyssla med.

Kyss och smek

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol wtf, mitt i dagens första session ringer något nummer jag inte sett förut. "Ah, hallå." "Hej <förnamn>, jag har hört att du säljer använda underkläder i <stad>."

Dafuq. Skrev sms sen och frågade vem fan det är som sagt att jag bedriver sådan verksamhet och fick bara svaret "Gunar" hahaha what is this?!

Jag borde kanske inte varit så snabb med att lägga på, utan först höra om han ville köpa lol.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså ingen skam i att erbjuda en sådan tjänst imo. 😃 Men jag har för få kallingar hah.

Har hört från tjejkompisar att det inte alls är särskilt enkelt. Man måste typ sexta skitmycket och det är knappt ens 5% som i slutändan kommer köpa något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satans så lat jag har varit de senaste två dagarna. Knappt spelat 2h/dag. Tycker timern tickar ner så jefla långsamt i varje session. Är kanske allt lir från förra veckan som gjort mig lite less.

image.thumb.png.1980780c6e20ca97ed22eea45eee4f91.png

Men har inte råd att slappa såhär. Får börja om denna vecka (som vanligt, typ) på /0.5. Aja, imorgon får det bli ordentlig grind. Gjorde faktiskt lite ärenden idag (bla till beroendemottagningen, träffa hjärnskrynklare där) ... menmen skärpning imorgon.

Nu jeflar blir det att glo handboll!

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bleh, har knappt hunnit lira något idag heller. Och nu måste man ju se på pingisen hah. Aja w/e, månadssammanfattning:

image.thumb.png.24cf338d7b2150bf47eb19fb2baa01a3.png

image.png.9981b19f2f8c474dc15579baf8b9fea2.png

Kom ganska nära de 10k/mån jag sade mig behöva i TS. :) Man ser rätt tydligt i giraffen när jag spelade tjackad och på en milj bord, redlinen störtdök där haha.

Vet inte om det kommer bli så mycket lir denna vecka, för ska hänga med päronen några dagar ... Kör kanske ett ordentligt ryck i helgen dock. Känner mig rätt uttråkad av pokerus atm.

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger kukbajs :

Bleh, har knappt hunnit lira något idag heller. Och nu måste man ju se på pingisen hah. Aja w/e, månadssammanfattning:

image.thumb.png.24cf338d7b2150bf47eb19fb2baa01a3.png

image.png.9981b19f2f8c474dc15579baf8b9fea2.png

Kom ganska nära de 10k/mån jag sade mig behöva i TS. :) Man ser rätt tydligt i giraffen när jag spelade tjackad och på en milj bord, redlinen störtdök där haha.

Vet inte om det kommer bli så mycket lir denna vecka, för ska hänga med päronen några dagar ... Kör kanske ett ordentligt ryck i helgen dock. Känner mig rätt uttråkad av pokerus atm.

Spelat tjackad och en winrate på 18bb+/100 får ändå anses som en väl genomförd månad. Wp!

Ta en paus är garanterat högre EV än att forcea en session, poker ska vara kul att spela inte något man är tvingad till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en timme. Hade ju kunnat räkna ut att det skulle gå åt helvete. KK mot minclick pre, 4b, han deg, jag syn, han har AA. 3b AQo i bb vs btn A7x, klart han har defendat med A7o. Får in 76s på 543 mot 73s och torskar till runner runner färg - va fan tror säret att jag har?! Han klickar flopp, jag 3b, han klickar igen, jag degar och ändå syn med 73s dafuq

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger RuoXuan :

Spelat tjackad och en winrate på 18bb+/100 får ändå anses som en väl genomförd månad. Wp!

Ta en paus är garanterat högre EV än att forcea en session, poker ska vara kul att spela inte något man är tvingad till.

Hade jag kunnat ta paus, så visst. 1.2k i br, inga pengar på kontot och får ingen a-kassa denna månad ... Måste typ fråga föräldrarna om pengar :S

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...