Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad
Just nu, säger ShipThat$$ :

"Vet du hur stora blueballs jag har?"

"Nej"

"Tillräckligt för att bryta isen. Sådär, vill du se min rövgadd???"

Kom sen på att du fick fläska på polaren nyligen, inga bamsekulor då ju

Haha, vad äckligt det låter med "fläska på".

Just nu, säger massive :

Så säger allas morsor :) 

Fast min morsa säger att jag är unik! Och att hon älskar mig! Deru! ;) 

Postad
45 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

det är +ev att ha dom färgerna haha, hur ser dina bord ut då?

Dom mest lugna harmoniska jag kunde hitta + svart bord så man lättare ser när man multutablar. :) 

Samma tänk som darkmode på allt man kan.

Det här är en fold btw "host"

image.thumb.png.3383616f77beb4425246fe9437e289c5.png

Postad (redigerade)
19 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

Men jag slår /1 utan problem iaf 😘

Ooo, burn! :P Asså slår nivån gör ju jag också, men inte med din winrate jag vill ha. Nu ligger min bara på 7 BB/100 ... all-in adjusted 10 BB/100. :( 

Redigerad av kukbajs
Postad

Det är en grej som jag fan alltid har undrat över. När man träffar någon ny från dessa appar som man aldrig har träffat förut. Ska man då kramas när man ses eller ska man typ bara säga hej? När man säger hej då är det väl normalt med kram eller kyss, beroende på stämningen/hur det gått, men liksom första ögonblicket när man ses har jag aldrig riktigt fattat hur man ska bete sig.

Postad
2 minuter sedan, säger kukbajs :

Det är en grej som jag fan alltid har undrat över. När man träffar någon ny från dessa appar som man aldrig har träffat förut. Ska man då kramas när man ses eller ska man typ bara säga hej? När man säger hej då är det väl normalt med kram eller kyss, beroende på stämningen/hur det gått, men liksom första ögonblicket när man ses har jag aldrig riktigt fattat hur man ska bete sig.

Jag känner igen mig. Jag har gjort bort så många jävla gånger för man inte fattar hur man ska göra.

Jag röstar för röv-gadd först.

Nämen kör spegligen, se vad hon är på väg att göra, nämenjuste, hon är ju inte normie, så om hon gör samma sak, då kommer ni stå där å stirra på varandra. :D 

Nämen seriöst. :) Säg hej och ge henne en kram. Du gör det svårare än vad det är.

Postad
8 minuter sedan, säger massive :

Ohhhhh! Du gick så långt! Respekt! :D 

Väl rutet, väl kämpat, well played sir.

b00000m

7 minuter sedan, säger massive :

Det gör jag åxå. Med min 0,73bb/100 och 36bb/100 i adjusted EV

xD 

7 minuter sedan, säger kukbajs :

skriv det i förväg då att du kommer ge henne en kram när ni ses, så är det inga frågetecken kring det sen 👍 

Postad
3 minuter sedan, säger massive :

Jag röstar för röv-gadd först.

eller ta henne i hand och medan du håller ögonkontakten så duttar du hennes hand i ditt skrev, hon lär ju inte glömma dig efteråt iaf. tänk dig trumps handskak sådär ryckigt för att stadga obalans hos motparten, tjejen i fråga trillar in i famnen på dig och du kan självsäkert säga "faller du redan? tja.. jag har den inverkan på folk"

Postad
10 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

skriv det i förväg då att du kommer ge henne en kram när ni ses, så är det inga frågetecken kring det sen 👍 

bra förslag!

Kör öppna linjen och säg som det e med lite humor. Om hon åxå är asp/autie så komme rhon dels känna igen sig, och tycka det är avväpnande. 

Jag har alltid kört humorlinjen med min ansiktsblindhet, när man hälsat med namn till nån man träffat typ 5 gånger tidigare men inte kommer ihåg och känner sig dum.

Postad
9 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

eller ta henne i hand och medan du håller ögonkontakten så duttar du hennes hand i ditt skrev, hon lär ju inte glömma dig efteråt iaf. tänk dig trumps handskak sådär ryckigt för att stadga obalans hos motparten, tjejen i fråga trillar in i famnen på dig och du kan självsäkert säga "faller du redan? tja.. jag har den inverkan på folk"

Där har vi det!

Nu har jag fan också slut på lajks. :S Dafuq, aldrig hänt mig förut. Jag gillar ändå lajk-funktionen, den ger mig typ flashbacks till 2017, när jag använde facebook.

Jag borde fan ha sökt praktik på pf! Fast det är väl ingen som har uppdaterat denna sida på en jävla massa år? :P 

Postad
5 minuter sedan, säger massive :

Å fyfan va hemskt. Min asperberger-hjärna explodera precis och skapade ett konstverk på väggen som skulle kunna sitta på moderna museet.

Haha, hur ser dina bord ut då, mr perfekt?

Postad
Just nu, säger kukbajs :

Haha, hur ser dina bord ut då, mr perfekt?

finns inget perfekt med mig. Jag är bara så aspig att först ser jag inte på 3 dar att frugan bytt gardiner i vardagsrummet jag befinenr mig i 23 timmar om dygnet, för att sen tycka det är jobbigt i 3 dar att hon bytt gardiner och "det inte är som det brukar vara"

En dag för länge sen kom jag hem från jobbet och kärringen hade möblerat om. Hon hade alltså spegel-vänt hela vardagsrummet 100%. Det tog flera veckor innan jag mådde normalt igen :) 

Jag försöker bara ha så lugna "darkmode" färger osm möjligt så inte ögonen blöder sönder. Byter jag så kollapsar allt.

image.thumb.png.eca27f12a2bca79989aa9a93de4f483e.png

Postad
2 minuter sedan, säger kukbajs :

Fy fan vad trött jag är på det här nu. 5 BIs under ev direkt på /0,5 ... Får in top set 3-way mot två fd och torskar ...

Nu kommer värdet in. Så det lär ordna upp sig