kukbajs Postad igår kl 14:12 Författare Rapport Postad igår kl 14:12 Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? 1 Citera
soldado9 Postad igår kl 21:04 Rapport Postad igår kl 21:04 6 timmar sedan, säger kukbajs : Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? Andas vi 2 Citera
kukbajs Postad igår kl 21:07 Författare Rapport Postad igår kl 21:07 (redigerade) Här kommer veckobrevet från klassföreståndaren. Har haft en extremt seg vecka. Sprungit röva och förmodligen spelat lite sämre än vanligt. Trodde jag till och med skulle boka en back-vecka. Men sen hittade jag 18 inköp på två tusen händer lol. Har inte tid att skriva/spammas så mycket. Men här kommer giraffer och tre cp-händer, där folk gav mig pengar. Februari månad slutade såhär: Sen är det la bara att tacka och ta emot i dessa händer ... fattar inte va fan folk gör. AtaKakan är typ en av de bra regsen ... men va fan håller han på med, vad tror han att han ska få in det mot? GalnaAnlag fick damp mot mig: Sick fade med AA: Pöss pöss! ❤️ Redigerad igår kl 21:12 av kukbajs 2 Citera
kukbajs Postad 17 timmar sedan Författare Rapport Postad 17 timmar sedan JAHAAAAA, det är söndag idag lol. Har haft hemstudier i några dagar så blev nog lite dagvill. Kutade till spårvagnen 06:45. Inte lika illa som när jag poppade E en dag före nyår (jag hade missuppfattat det där). Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan (redigerade) TIIIILT, då var mina 30 timmar per vecka schlut. Lika bra, kan jag sitta lite med next.js och förbereda veckan som komma skall. Imorgon är det i alla fall måndag haha. Var uppe och skottade lite /1. Har egentligen inte rulle för det, eller har 1991 kr och exakt 48 kr på kontot lol. Gick väl typ b/e där. Tajmade ut i denna hand: Synar ni där eller? Jag var på väg att syna och hade antagligen gjort det om jag ej hade tajmat ut (fan va liten tidsbank man har). FI spelar 50/16/0. Minns inte exakt, men vi hade nog någon sorts historia. Inte så att jag hade ägt honom då och han var tilt, men vi hade spelat några mindre potter. Vet inte varför jag nämner detta när jag inte ens minns back storyn haha. Redigerad 4 timmar sedan av kukbajs Citera
Recommended Posts