Folke Rosvall Postad 4 Januari Rapport Postad 4 Januari 2 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Det måste väl vara att shortstacka Helt rätt. Detta är en bidragande orsak till att jag alltid köper in mej för minsta tillåtna startstack. 2 timmar sedan, säger Ola Brandborn : och köra Run It Twice? Först maximera antalet gånger man är all-in och sedan maximera chanserna att splitta på lite döda pengar från motståndarna som varit tvugna att lägga sig när de "kommit i kläm". Däremot kör jag aldrig Run It Twice. Det minskar visserligen variansen, men det intresserar mej inte. Spelar man om små pengar sperar det ingen roll. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 4 Januari Rapport Postad 4 Januari 30 minuter sedan, säger Folke Rosvall : sperar *spelar Citera
brusig1 Postad 4 Januari Rapport Postad 4 Januari 4 timmar sedan, säger soldado9 : Vad är mest gay, spela 40BB djup eller köra run it twice? 4 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Det måste väl vara att shortstacka 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Helt rätt. Detta är en bidragande orsak till att jag alltid köper in mej för minsta tillåtna startstack. Sexforum.nu 2 Citera
transkvinnan Postad 4 Januari Rapport Postad 4 Januari 8 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Det måste väl vara att shortstacka och köra Run It Twice? Först maximera antalet gånger man är all-in och sedan maximera chanserna att splitta på lite döda pengar från motståndarna som varit tvugna att lägga sig när de "kommit i kläm". Det är väl lite fult att anklaga folk så där eller? Jag kör själv ett system som är bevisat att vara det bästa. 40bb inköp + insurance/ köpa ut varenda pot. 1 Citera
Ola Brandborn Postad 4 Januari Rapport Postad 4 Januari 2 timmar sedan, säger transkvinnan : Det är väl lite fult att anklaga folk så där eller? Jag kör själv ett system som är bevisat att vara det bästa. 40bb inköp + insurance/ köpa ut varenda pot. Nix. Optimalt är att sitta vid bordet i 7-stud fullring med exakt en ante. 1 2 Citera
Folke Rosvall Postad 5 Januari Rapport Postad 5 Januari 11 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Nix. Optimalt är att sitta vid bordet i 7-stud fullring med exakt en ante. Seven Card Stud låter gammalt. Spelas det nuförtiden? 1 Citera
Folke Rosvall Postad Onsdag kl 17:44 Rapport Postad Onsdag kl 17:44 Den 2025-01-05 kl 08:28, säger Folke Rosvall : Seven Card Stud låter gammalt. Spelas det nuförtiden? Jag gissar att senaste gången Ola spelade Seven Card Stud var på 90-talet. 1 Citera
Doctor_Strangelove Postad Onsdag kl 18:29 Rapport Postad Onsdag kl 18:29 Ola spelar bara Sökö. 2 1 Citera
Ola Brandborn Postad Onsdag kl 21:29 Rapport Postad Onsdag kl 21:29 (redigerade) 3 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag gissar att senaste gången Ola spelade Seven Card Stud var på 90-talet. Senaste gången var när jag vann Live-SM i HORSE förra året. Redigerad Onsdag kl 21:30 av Ola Brandborn 9 Citera
Pness Postad Torsdag kl 08:02 Rapport Postad Torsdag kl 08:02 10 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Senaste gången var när jag vann Live-SM i HORSE förra året. 2 Citera
Folke Rosvall Postad Torsdag kl 08:43 Rapport Postad Torsdag kl 08:43 11 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Senaste gången var när jag vann Live-SM i HORSE förra året. Oj! Gratulerar. Citera
Recommended Posts