Lobo Postad 2 Februari Rapport Postad 2 Februari Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. 1 Citera
Markus8000 Postad 2 Februari Författare Rapport Postad 2 Februari 1 timme sedan, säger Lobo : Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Citera
Lobo Postad 2 Februari Rapport Postad 2 Februari 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Inga som helst problem. 1 Citera
Lobo Postad 3 Februari Rapport Postad 3 Februari Du som gilla listor Markus. Vi kör en med favoritkaraktärer. J.R. Ewing - Kan det bli bättre? Zeb Macahan - Trappern med citatet 'My name is Macahan, Zeb Macahan' Morgan Jones - TWD and Fear TWD. Han dyker upp lika snabbt som han försvinner, och man saknar alltid honom när han borta Reine Gustavsson - Så besviken man blev när han lämnade serien Tre Kronor. Måste dock erkänna att Larry Karlsson-Persson från den kriminella familjen överraskande nog var en fullgod ersättare. Red Forman - Som oftast, stjäl han showen i That ’70s Show. 1 Citera
Markus8000 Postad 3 Februari Författare Rapport Postad 3 Februari 5 timmar sedan, säger Lobo : Du som gilla listor Markus. Vi kör en med favoritkaraktärer. J.R. Ewing - Kan det bli bättre? Zeb Macahan - Trappern med citatet 'My name is Macahan, Zeb Macahan' Morgan Jones - TWD and Fear TWD. Han dyker upp lika snabbt som han försvinner, och man saknar alltid honom när han borta Reine Gustavsson - Så besviken man blev när han lämnade serien Tre Kronor. Måste dock erkänna att Larry Karlsson-Persson från den kriminella familjen överraskande nog var en fullgod ersättare. Red Forman - Som oftast, stjäl han showen i That ’70s Show. De två översta på din lista är riktigt bra. De övriga vet jag inte riktigt vem de är. Kul iaf att du skriver lobban. ❤️ 1 Citera
Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Det är oerhört fascinerande vad som händer när man blir äldre. Yngre personer som man möter i arbetslivet har inte sett Se7en, när lammen tystnar, Titanic, sagan om ringen osv. Samtidigt ser man att alla konstnärer som kan måla såna konstverk numera är begränsade av mobiltelefonens inverkan. De behöver helt enkelt berätta sin historia flera gånger. Jag älskar bra film men kan även känna igen mig själv. Det går rätt fort att fara med handen efter mobilen när nåt blir tråkigt. Har tagit initiativ kring detta förut men får börja om. Steg 1 är att skippa mobilen på tunnelbanan, när man väntar på kaffe och framför allt lyssnar på andra. Citera
Recommended Posts