Skumdum Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 hmm, undra om mitt undermedvetna är rädd för att åka till tallinn... gick visst inte så bra med min chiplead.. Citera
PxT Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Jag lyckades ta en plats idag! Var short flera gånger men lyckades klonka. Sista handen på bubblan höjde jag till 20 000 (blinds 3500/7000) med KJo och BB ställer in, jag täcker honom marginellt, folket i chatten skriker call och jag "callar". Han visar A8o och floppen kommer JJx och sedan såg jag inget mer utan bara jublade. Citera
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Fyfan va du klonkade Pxt, hoppas jag slipper dig vid mitt bord Citera
missylou Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Vad heter sateliten för kvalet? Den ligger på Unibet lr? Citera
PxT Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Fyfan va du klonkade Pxt, hoppas jag slipper dig vid mitt bord Ja det var lite sjukt...det var åtminstone fem situationer i turneringen där jag ställde in som underdog och vann. Men samtidigt så såg du väl när min bästa hand under hela kvällen KK blev slaktad av 88 som prickade fyrtal på flop. Thats poker! Pokermiljonen Final hette satelliten men som någon skrev så tror jag att denna var den sista. Citera
kundvagn Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Som jag fattat det kommer det tre till längre fram.. Citera
PxT Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Som jag fattat det kommer det tre till längre fram.. Vilket jag också upptäckte när jag kollade upp det lite senare. Det är ju 12 heat totalt i Pokermiljonen och de kör väl de 6 första denna vända. Någon som vet vilket datum tv börjar sända? Citera
Damp Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Som jag fattat det kommer det tre till längre fram.. Vilket jag också upptäckte när jag kollade upp det lite senare. Det är ju 12 heat totalt i Pokermiljonen och de kör väl de 6 första denna vända. Någon som vet vilket datum tv börjar sända? Tror inte det är bestämmt, men skulle tippa början av september Citera
marcusl Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 vilket nätverk ligger unibet på? Citera
PREVARANT Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 4 september sänds första heatet Citera
Indrivaren Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 vilket nätverk ligger unibet på? B2B, samma som 24hpoker, bestpoker osv Citera
marcusl Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 hur funkar det att ha fler användare på det nätverket? Citera
lfx Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 hur funkar det att ha fler användare på det nätverket? Det går utmärkt.. jag har aldrig haft några problem med mina användare. Citera
marcusl Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 tänkte regga mig på unibet.. dom frågar efter värdekod.. finns det nån speciell där för bonus som nån här känner till? Citera
rickie Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Vad är det för kostnad o va me i internet turneringarna som går? Citera
joggystyle Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 kostade 50euro för att köpa att köpa in sig direkt Citera
Ken Lennaárd Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Listan med kändisar stämmer inte. Vissa stämmer, men inte alla. Turordningen stämmer inte heller. Citera
joni Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Listan med kändisar stämmer inte. Vissa stämmer, men inte alla. Turordningen stämmer inte heller. Du ska vara med iallafall hoppas jag? Citera
PREVARANT Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Ken ge oss den rätta listan då Citera
Sjoberginho Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Jag tror nog Ken har bra koll på Erik Friberg. Vet om att han spelar många händer och bluffar mycket. Tror säsong 2 kommer bli riktigt bra. Citera
Damp Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Jag tror nog Ken har bra koll på Erik Friberg.Vet om att han spelar många händer och bluffar mycket. Tror säsong 2 kommer bli riktigt bra. Tror också det Synd bara att dom inte fick med Möller vid Kens bord. Dom skulle räkna Ken som Kändis som hade dom kunna haft med alla tre Citera
Pekka3 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Lita inte på allt ni läser. Kändislistan är långt ifrån fullständig. Den korrekta listan kommer att offentliggöras inom kort. Citera
PxT Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Ni från PF som kvalat in till Pokermiljonen, joggy, Prevarant mfl!? Har ni fått flygbiljetter osv, har ni fått reda på vilka ni ska spela mot? Jag väntar fortfarande på ett mail med information om flygbiljetter osv...jag åker den 13:e så det börjar ju dra ihop sig. Jag vet inte heller vilka jag ska lira mot, men det är ju det minsta problemet egentligen! Citera
joggystyle Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 skulle också få ett mail med info men har inte fått något...åker på onsdag så det skulle vara trevligt. Citera
Recommended Posts