Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Malla är en oerhört rolig person. Hon är antagligen det mest irrationella jag kommit i kontakt med och jag älskar henne varmt för det. Hon har som skrivits förut en sällsynt talang att sätta sig vid ett notblock och spela/sjunga. För mig som mer logisk är det häpnadsväckande varje gång och vill alltid gå på direkt attack med lillskruven. Det finns i alla fall ett par sångerskor som hon bedömer vara riktigt A+. Marie Fredriksson är en och ja, jösses så duktig och därmed het. Har ni nån som är extra bra? Citera
Folke Rosvall Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) X Redigerad 3 timmar sedan av Folke Rosvall Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 57 minuter sedan, säger Markus8000 : Malla är en oerhört rolig person. Hon är antagligen det mest irrationella jag kommit i kontakt med och jag älskar henne varmt för det. Hon har som skrivits förut en sällsynt talang att sätta sig vid ett notblock och spela/sjunga. För mig som mer logisk är det häpnadsväckande varje gång och vill alltid gå på direkt attack med lillskruven. Det finns i alla fall ett par sångerskor som hon bedömer vara riktigt A+. Marie Fredriksson är en och ja, jösses så duktig och därmed het. Har ni nån som är extra bra? Jag trodde först att du menade Mohammed Malla, fd travexperten. Jag håller med om Marie. Big L och Vulnerable är mina favoriter. Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Jag trodde först att du menade Mohammed Malla, fd travexperten. Jag håller med om Marie. Big L och Vulnerable är mina favoriter. Ah säg det nu. Förlåt Lobban. Jag menade min fästmö Malin. Brukar kalla henne för Malla eller Mallaballa så vi provocerar lite. Hon lever i nån villfärd om att det mesta ska vara kristet. Det går inte ihop för mig, men kanske då på tv Citera
Recommended Posts