Markus8000 Postad 23 timmar sedan Författare Rapport Postad 23 timmar sedan (redigerade) Jag och Malla var på joyride igår och det var riktigt bra. Helt brutala låtar i kombo med fantastiskt ljud och grym dans. Nu är det väl bara någon vecka innan avslut men rekar att se. Jag gillar ju mitt jobb och är rätt bra men om det skulle gå snett så finns en plan. Edit: Marie Fredriksson är en av mina absoluta favoriter om det nu inte varit tydligt tidigare. Enastående. Redigerad 23 timmar sedan av Markus8000 1 Citera
Lobo Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 30 minuter sedan, säger Markus8000 : Jag och Malla var på joyride igår och det var riktigt bra. Helt brutala låtar i kombo med fantastiskt ljud och grym dans. Nu är det väl bara någon vecka innan avslut men rekar att se. Jag gillar ju mitt jobb och är rätt bra men om det skulle gå snett så finns en plan. Edit: Marie Fredriksson är en av mina absoluta favoriter om det nu inte varit tydligt tidigare. Enastående. Intressant. Programmerar du också i ditt jobb? Citera
Markus8000 Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Intressant. Programmerar du också i ditt jobb? Gudskelov inte. Min programmering hade inte varit vacker. En riktig stänkare från förr i tiden som jag tycker är mäktigt: 1 Citera
Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan (redigerade) 11 timmar sedan, säger Markus8000 : En riktig stänkare från förr i tiden som jag tycker är mäktigt: Pratar vi Melodifestival-spår så är detta mitt bidrag. Är man i rätt stämning är det här bidraget fortfarande både humörhöjande och ger gåshud. Redigerad 9 timmar sedan av Lobo 1 Citera
Lobo Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan Jag har arbetat med ett projekt under en tid där jag har skapat en sida som jämför oddsen på svensk trav. Såvitt jag vet finns det ingen annan sida som gör detta. Jag använder bookmakerbolagens API:er för att få tillgång till oddsen. De bookmakers jag använder är ATG, Svenska Spel, NordicBet och Unibet. Problemet är att jag inte får tillgång till API från vissa aktörer, framför allt Bet365 och troligtvis inte heller Coolbet. Jag har kontaktat dem men får inget bra gehör och jag har heller ingen lust med partnerskap för att få information som jag anser bör vara offentlig för allmänheten. Det gör att helheten blir lidande, eftersom sidan inte blir komplett utan alla bolag. 1 Citera
Markus8000 Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Jag har arbetat med ett projekt under en tid där jag har skapat en sida som jämför oddsen på svensk trav. Såvitt jag vet finns det ingen annan sida som gör detta. Jag använder bookmakerbolagens API:er för att få tillgång till oddsen. De bookmakers jag använder är ATG, Svenska Spel, NordicBet och Unibet. Problemet är att jag inte får tillgång till API från vissa aktörer, framför allt Bet365 och troligtvis inte heller Coolbet. Jag har kontaktat dem men får inget bra gehör och jag har heller ingen lust med partnerskap för att få information som jag anser bör vara offentlig för allmänheten. Det gör att helheten blir lidande, eftersom sidan inte blir komplett utan alla bolag. Kul Lobban. Är det nåt man kan testköra i nuvarande utförande så att säga? Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Markus8000 : Kul Lobban. Är det nåt man kan testköra i nuvarande utförande så att säga? Bet365 och Coolbet är två viktiga aktörer inom travet, så jag valde att avbryta när jag inte fick med dem. Under testperioden körde jag bara lokalt. Ärligt talat är det här något man egentligen vill behålla för sig själv. Verktyget ger ju faktiskt ett övertag, men tanken var ändå att publicera. Citera
Folke Rosvall Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan I ett avseende stack gårdagens V85a ut. Det var första gången i år som alla favoriterna hade över 30% av strecken. Normalt brukar ett par favoriter ligga nedåt 20%, ibland till och med under 20%. Ändå vann bara en favorit och till råga på allt den som hade minst antal streck. Nu blir det 20 extra miljoner till nästa veckas finaler på Solvalla. Citera
Folke Rosvall Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 8 minuter sedan, säger Lobo : Ärligt talat är det här något man egentligen vill behålla för sig själv. Verktyget ger ju faktiskt ett övertag Det har jag full förståelse för. Ju bättre omgivningen blir desto mer försämrar man ju sina egna möjligheter. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 4 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Ju bättre omgivningen blir desto mer försämrar man ju sina egna möjligheter. Läs även: Coaching - Pokerteori - Pokerforum.nu Citera
Recommended Posts