Nils Callenholm Postad 9 Maj , 2020 Rapport Postad 9 Maj , 2020 Vad är oddset för att träffa par i ess innan eller på rivern med ett ess på handen? Citera
Lundin89 Postad 9 Maj , 2020 Rapport Postad 9 Maj , 2020 En snabb googling hade gett dig detta: https://www.cardplayer.com/poker-tools/odds-calculator/texas-holdem Citera
Nils Callenholm Postad 9 Maj , 2020 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2020 Poker odds kalkylatorer kan inte ge mig svaret. Jag vill veta oddset för att träffa EXAKT ett par i ess på någon gata med ett ess på handen! Citera
Lundin89 Postad 10 Maj , 2020 Rapport Postad 10 Maj , 2020 9 timmar sedan, säger Nils Callenholm : Poker odds kalkylatorer kan inte ge mig svaret. Jag vill veta oddset för att träffa EXAKT ett par i ess på någon gata med ett ess på handen! Ja då föreslår jag att du tar fram ett BLOCK och en PENNA och provar att RÄKNA UT det. Citera
Ola Brandborn Postad 10 Maj , 2020 Rapport Postad 10 Maj , 2020 Är du säker på att det är det du vill veta? Är det inte intressantare att veta hur stor chans A7 har mot KK? För det är nämligen två helt olika svar. Citera
Nils Callenholm Postad 13 Maj , 2020 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2020 Jag ställde frågan eftersom jag har torskat lite för många ggr all in med par mot ett ess med andra kortet under mitt par. Dvs motståndaren har fått just par i ess. Men visst, jag är väl favorit med 70% och får väl acceptera att variansen jämnar ut det så småningom. Citera
Recommended Posts