Snake911 Postad 30 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2018 (redigerade) Va ledig i Onsdags och idag. lite plugg och volym har det blivit. Inget stort.Jobbar 28 timmars pass imorgon,så blir inget spelande då. Men nästa vecka är jag ledig 6 dagar! Kommer bli en hel del pluggande och bättre volym. Kommer bli att jag postar fler händer och 1 vecko graf i framtiden. Veckan avslutas så här: Overall: Redigerad 30 November , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gabbelol Postad 30 November , 2018 Rapport Share Postad 30 November , 2018 SVS, 1/2? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) Det är sorligt,när man vaknar upp på morgonen och ser hur sprängd fylld med fisk borden är, och det enda du kan åstadkomma är 1 timmes grind denna underbara lördag.? Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 4 timmar sedan, säger Snake911 : Det är sorligt,när man vaknar upp på morgonen och ser hur sprängd fylld med fisk borden är, och det enda du kan åstadkomma är 1 timmes grind denna underbara lördag.? Äsch, du lär ju tjäna bättre / h när du jobbar 28h! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 49 minuter sedan, säger Esactun : Äsch, du lär ju tjäna bättre / h när du jobbar 28h! True dat.Men har mer passion för pokern än mitt nuvarande jobb.Hoppas på att med hårt arbete och ihärdighet kunna öka min timlön i framtiden på pokern, så det liknar min jobb timlön eller mer! Men ja.. Baby steps. Lite större x/r på flop. KJ, QJ, JT, J8, J9 synar turn.. Blockerar nöt färgen. Tror min fold är korrekt. Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) tror inte din fold är korrekt. du har tptk och ni är hu. samt, hur förändrar 3 någonting? sen vet jag ju inte dynamik å dyl. + vill jag nog som default cb Redigerad 1 December , 2018 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 46 minuter sedan, säger Jag och mina mig : tror inte din fold är korrekt. du har tptk och ni är hu. samt, hur förändrar 3 någonting? sen vet jag ju inte dynamik å dyl. + vill jag nog som default cb Är OOP. Ser inte att många bluffar med t.ex 35cc här. Många synar istället. Men kan ha fel. Hade inga reads på han eller något..lutade mig åt att folk sällan bluff jammar turns mot starka x/r på 200nl, kanske skulle synat av då jag är toppen av min range på den brädan, men där är som sagt A4, 56s,AA,KK,QQ, 44, 22.Så är inte säker. Hela planen var att få drag att syna ner och Jx att bluffcatcha då jag blockerar nötfärgen och kan ha den i min x/r range. Men när han jamma. Då blev jag förvirrad.. Och när jag blir förvirrad lutar jag mig åt de jag sa ovan. Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 3bet pre och bet bet bet? Redigerad 1 December , 2018 av Paddington Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 10 minuter sedan, säger Paddington : 3bet pre och bet bet bet? Har inte den i min 3bet range BB vs BU Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 5 minuter sedan, säger Snake911 : Har inte den i min 3bet range BB vs BU Du 3bettar AJo sb vs co men inte bb vs btn? Sen så är ju handen HU om inte jag läser fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 10 minuter sedan, säger Paddington : Du 3bettar AJo sb vs co men inte bb vs btn? Sen så är ju handen HU om inte jag läser fel? Exakt.Palla sitta OOP i SB med en hand som AJof om man synar en 2bet, fisk eller reg i BB, spelar ingen roll.Fold or 3bet imo.. Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) Du har ju för i helvete nöt HU Redigerad 1 December , 2018 av GTOBåten 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 1 minut sedan, säger GTOBåten : Fold eller 3Bet HU är nog inte en jättebra strategi Vad hade du föredragit? Synat den som jag gjorde och x/r? Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 2 minuter sedan, säger Snake911 : Vad hade du föredragit? Synat den som jag gjorde och x/r? Superenkel 3B pre, bet bet jam medan jag beställer foodora för 200kr Missförstod tidigare post Redigerad 1 December , 2018 av GTOBåten 2 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 12 minuter sedan, säger GTOBåten : Superenkel 3B pre, bet bet jam medan jag beställer foodora för 200kr Aight. Gotta work on that preflop shiznit again...och postflop HU... Gissar på att det är sånt här nittande som gör att jag inte kommer någonstans. Krånglar till det alldeles för mycket i vissa situationer.. Hade jag 3bettat hade nog hela handen underlättats Tack för input! Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 11 minuter sedan, säger Snake911 : Aight. Gotta work on that preflop shiznit again...och postflop HU... Gissar på att det är sånt här nittande som gör att jag inte kommer någonstans. Tack för input! Fundera på varför du vill 3betta samma hand mot en 27% Co range men inte mot varken en 50%btn lr en 70+% hu open ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 9 minuter sedan, säger Paddington : Fundera på varför du vill 3betta samma hand mot en 27% Co range men inte mot varken en 50%btn lr en 70+% hu open ? Blir att omstrukterera lite grejer i min preflop range imorgon när jag kommer hem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BennyGuldfot Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 3 timmar sedan, säger Snake911 : True dat.Men har mer passion för pokern än mitt nuvarande jobb.Hoppas på att med hårt arbete och ihärdighet kunna öka min timlön i framtiden på pokern, så det liknar min jobb timlön eller mer! Men ja.. Baby steps. Lite större x/r på flop. KJ, QJ, JT, J8, J9 synar turn.. Blockerar nöt färgen. Tror min fold är korrekt. Tror det kan vara klokt att generalisera beslut istället för att fatta nya unika inför varje spot med denna som ett bra exempel. Om vi alltid synar här vinner vi i längden. När man sedan är inne i det kan man börja avvika från det och tex vika här om movet är från pokermanden 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 25 minuter sedan, säger BennyGuldfot : Tror det kan vara klokt att generalisera beslut istället för att fatta nya unika inför varje spot med denna som ett bra exempel. Om vi alltid synar här vinner vi i längden. När man sedan är inne i det kan man börja avvika från det och tex vika här om movet är från pokermanden Håller med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 Jag gillar turn-folden som spelad och tror vi förlorar jätteofta 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 1 timme sedan, säger Snake911 : Blir att omstrukterera lite grejer i min preflop range imorgon när jag kommer hem. Paddingtons resonemang är inte nödvändigtvis särskilt bra, att tänka så endimensionellt kan leda till väldigt mycket misstag. Till exempel är det väldigt stor skillnad mellan small blind och big blind... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 1 December , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 14 minuter sedan, säger GTOBåten : Paddingtons resonemang är inte nödvändigtvis särskilt bra, att tänka så endimensionellt kan leda till väldigt mycket misstag. Till exempel är det väldigt stor skillnad mellan small blind och big blind... Okej, ska tänka på det. Tack igen för input! Redigerad 1 December , 2018 av Snake911 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 (redigerade) 17 minuter sedan, säger GTOBåten : Paddingtons resonemang är inte nödvändigtvis särskilt bra, att tänka så endimensionellt kan leda till väldigt mycket misstag. Till exempel är det väldigt stor skillnad mellan small blind och big blind... Jo asså det förstår jag med, i bb kan vi syna fler saker eftersom vi är sist att agera och kommer va hu postflop. Men ville lyfta fram hur snett det va imo att 3betta sb vs co i 6max men inte 3betta hu och där tror jag du håller med. Inte att man ska ha motståndarens range som enda punkt att utgå ifrån. Redigerad 1 December , 2018 av Paddington Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 lol jag trodde handen va 3b pre redan haha sry läste slarvigt. men ja, du har fått rimliga svar redan. ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 1 December , 2018 Rapport Share Postad 1 December , 2018 Just nu, säger Paddington : Jo asså det förstår jag med, i bb kan vi syna fler saker eftersom vi är sist att agera och kommer va hu postflop. Men ville lyfta fram hur snett det va imo att 3betta sb vs co i 6max men inte 3betta hu och där tror jag du håller med. Du tänker fel fortfarande, bli lite mer ödmjuk i din tankeprocess. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts