Gå till innehåll

SAJT: CDpoker.com


ades_va

Recommended Posts

  • Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[/b]

 

Hej Max,

 

Ber om ursäkt för att jag inte har svarat tidigare, har nämligen varit bortrest fem dagar.

 

Jag ser nu direkt vart problemet ligger,

Vanligtsvist skulle jag sköta detta i privata e-mails men skriver nu kortfattat om det här för att alla som har bekymmer ska kunna se det.

 

I ditt fall Max var det när klienten spökade som vi gav dig en kompensations bonus som var mer som ett tack för att du hittade detta felet och informerade oss om det.

Vad jag dock inte visste var att supporten oavsiktligt lade in bonusen med ett krav på sammlade CDPoäng.

Givetvist var detta inte meningen och jag kommer se till att kraven släpps i ditt fall.

Om du kan skicka mig ett pm med ditt CPR nummer ska jag få det ordnat så snart som möjligt.

 

cOP

 

Jag har blivigt informerad att shoppen nu byggs och kommer vara uppe snarast möjligt, jag har inte ett direkt datum för detta men återkommer när jag vet mer.

 

BigShot

 

Får jag fråga vilken metod du använde för ditt uttag?

Skicka gärna ett pm till mig när du finner tid.

 

mvh

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåt skumt har hänt med CDpoker för mig. När jag loggar in är nästan alla bort tomma förutom microstakes där det sitter nån ensam spelare. När jag försöker öppna ett bord, vilket som helst, står det "Cannot connect to poker server". Vad är det som pågår?

 

Hej Ebismaru,

 

Ipoker servern bytte tid till GMT istället för den gammla EST tiden, vilket betyder att servern var nere från 22:02 till 23:15 svensk tid.

Supporten skickade tre mass-besked till alla spelare på CDPoker 10,5 sant 2 minuter innan.

 

Jag hoppas detta svarade på din fråga :)

 

Lycka till med CDPoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni läst tidigare i tråden så har jag haft en del strul med CDpoker. En del av dessa visade sig vara pga missförstånd mellan supporten och mig andra var till viss del mitt eget fel :lol: . Hur som helst så har jag haft oerhörd hjälp av CDPokerTim, han har fixat det jag inte kunde lösa på egen hand.

 

STORT TACK för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja CDPoker. Om man vill byta klient inom ipoker-nätverket hur gör man då? När jag försöker regga mig på den nya klienten står det: You already have an ipoker account. Räckte tydligen inte med att endast avinstallera tidigare klient.

 

Hur gör jag?

 

 

Hej

 

Ipoker har för närvarandet en "one account policy" vilket betyder att du endast får ha ett konto i hela ipoker nätverket. Är du inaktiv i tre månader får du lov att öppna ett nytt konto i ett av de andra pokersajterna i nätverket.

 

Så för tillfället måste du vänta tyvärr.

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med att flera har haft problem med att ta ut pengar på CDPoker, och för att göra allt så enkelt som möjligt har vi tagit fram ett nytt betalningssätt för alla er pokerspelare.

 

Uttag med VISA kort är nu tillgängligt för alla.

Detaljer:

 

1. Stödda kort: Visa, Visa Electron, Visa Delta

2. Avgift: beror på banken som utfärdade visa kortet. Vi tar ingen avgift.

3. Max utbetalning: Det finns ingen limit på hur mycket du kan ta ut med kortet.

4. Utbetalningstid: Upp till 5 affärs dagar.

 

OBS: Ni måste ha gjort en första insättning med kreditkortet i fråga innan ni kan dra ut med det.

 

Jag hoppas detta hjälper er.

Endast på grund av era erfarenheter med betalningssystemet i CDPoker har vi tagit fram detta.

 

Har ni fler ideer är det bara att komma med det. Som sagt lyssnar jag på alla seriösa förslag.

 

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej aZn,

 

$20 gratis erbjudandet gäller fortfarande. Som det ser ut i ditt fall verkar det som om du inte kom ifrån poker.se banners eller att du hade en cookie eller liknande för en annan sajt.

 

$20 gratis är än så länge exclusivt till Poker.se.

 

Och nu med andra nyheter.

 

Det ser ut som om hela ipoker nätverket, eller iallafall Playtech kommer at sluta jobba med Neteller.

Därför rekommenderar jag alla som vill kunna dra ut sina pengar att använda en av följande metoder.

 

EpassportE

MoneyBookers

Visa

 

Alla metoderna kräver att ni har gjort en insättning med dem innan de ska bli giltiga. Men alla är enkla och något bekvämare.. specielt då utdrag med Visa kort.

 

CDPoker

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej aZn,

 

$20 gratis erbjudandet gäller fortfarande. Som det ser ut i ditt fall verkar det som om du inte kom ifrån poker.se banners eller att du hade en cookie eller liknande för en annan sajt.

 

$20 gratis är än så länge exclusivt till Poker.se.

 

Och nu med andra nyheter.

 

Det ser ut som om hela ipoker nätverket, eller iallafall Playtech kommer at sluta jobba med Neteller.

Därför rekommenderar jag alla som vill kunna dra ut sina pengar att använda en av följande metoder.

 

EpassportE

MoneyBookers

Visa

 

Alla metoderna kräver att ni har gjort en insättning med dem innan de ska bli giltiga. Men alla är enkla och något bekvämare.. specielt då utdrag med Visa kort.

 

CDPoker

 

CDPoker

 

eggerhtrshewefsggergehrreghesgd

 

helt säkert?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mukkitre,

 

Mohawk Territory of Kahnawake, Israel, Cyprus, China, United States of America and Estonia.

 

Alla ifrån dessa länder får ej spela på CDPoker. Anledningen till detta är att det antingen finns någon lag som förbjuder det, eller så har CDPoker någon arbetsverksamhet där

 

#ebisumaru

 

Ganska säker. Men detta är en väldigt dynamisk industri och den förändras dagligen. Men som det ser ut att gå för Neteller verkar det inte kunna gå uppåt på ett bra tag.

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej aZn,

 

$20 gratis erbjudandet gäller fortfarande. Som det ser ut i ditt fall verkar det som om du inte kom ifrån poker.se banners eller att du hade en cookie eller liknande för en annan sajt.

 

$20 gratis är än så länge exclusivt till Poker.se.

 

 

CDPoker

 

CDPoker

 

Jag använde denna länk:

 

http://www.cdpoker.com/front/pokerdots_sw/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tim

 

Varför börjar alla VIP Freerolls så förbannat sent 22:00 - 23:00GMT mitt i veckorna oxå!

Lite jobbigt för oss som har ett jobb att gå till.

Men borde man inte kunna lägga dessa tidigare på kvällen, med tanke på att större delen av alla användare är från Europa så borde det väl inte vara något problem om de började 20:00 - 21:00GMT istället ?

ett litet förslag du kan ta med dig till de som bestämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

@djfeel

 

Jag kan föreslå det för de som lägger upp turneringarna.

Jag tror anledningen till att VIP freerollsen är lagda så sena var på grund av amerikanska spelare, men i ochmed att USA är borta bör detta uppdateras.

Tack för headsup!

 

@stoffe83

Låter verkligen besynnerligt.

Jag kommer ta och lägga ett klagomål på supporten och ser vad som verkligen sker, det kanske var en temporär personal brist?

 

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...