Gå till innehåll

SAJT: CDpoker.com


ades_va

Recommended Posts

Ett litet tips: Det inger inte direkt förtroende när ni spammar med nya mejl varje dag. Jag förstår att ni vill att jag ska sätta in pengar och så, men ni går lite för långt. Halva min inkorg består av mejl från CDPoker och då har jag ändå konton på ett tiotal olika sajter.

 

 

Tjena,

 

Jo där fanns problem med mail servern tidigare.. i att den skickade 3 emails för varje email vi ville skulle skickas.

Jag tar och kollar upp om den har hakat upp sig igen.. vilket inte alls är bra..

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Flap!

 

Visst kan du det.

 

Om du går in i kassören och klickar på mitt konto eller "my account" ser du på toppen, tredje rutan ifrån vänster, player transfer.

 

Fyll i :

 

1) Summa

2) Spelar Nick

3) Email adress för spelaren i fråga

4) kommentar - om du vil

5) Lösenord

 

Var noga med denna raden:

 

"Please note: Players who transfer to, or receive funds from other players will not be able to play at the same ring game or single table tournaments together to prevent possible collusion.

Please note that your first player transfer transaction requires a security check. "

 

//CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha vad fan hände? Hela siten frös just och nu går det inte att logga in igen.

 

Precis när jag är All in med set mot en preflopraisare och vi båda sitter med nästan dubbla inköp. Varför händer det alltid då? :evil:

 

...du e inte ensam.... Vann precis två för mej stora potter på sammanlagt $150 när skiten hänger sej. Det händer liksom precis så att min "gubbe" inte hinner få markerna... SATAN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon av sajtrepresentanterna hjälpa mig bli av med en affe som regelbundet spammar min email. Jag har försökt att anmäla dem till er support. Med av någon anledning så har detta inte hjälpt.

 

Det är skitstörigt. Jag vill att de ska sluta och jag tycker att ni ska ta ansvar för spammande affesidor.:evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdelöst vetande kanske, men avbrottet kom 10 sekunder efter det att jag satsat mina första 10 cent i blind i min allra första hand på CDPoker, som nykomling på sajten. Trodde såklart det var fel på kombinationen client/dator (som på Unibet där jag inte längre kan spela) men det var alltså en rejäl tillfällighet som det bara är att skratta åt. Hoppas det inte är så här ofta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Kan inte ansluta till pokerrummet" får jag nu.. men å andra sidan spelar det inte så stor roll.. Jag försöker förgäves få supporten att ändra min bonus men dom förstår inte trots att jag noggrannt förklarar.. Lämnar nog sidan innan jag ens hunnit komma längre än 2 timmars spel..

(signade mig via bonuswhores och skall bannemej ha mina $10 dollar per 600 points och inte 1200 som dom lyckligt försöker gratulera mig till..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Kan inte ansluta till pokerrummet" får jag nu.. men å andra sidan spelar det inte så stor roll.. Jag försöker förgäves få supporten att ändra min bonus men dom förstår inte trots att jag noggrannt förklarar.. Lämnar nog sidan innan jag ens hunnit komma längre än 2 timmars spel..

(signade mig via bonuswhores och skall bannemej ha mina $10 dollar per 600 points och inte 1200 som dom lyckligt försöker gratulera mig till..)

 

Det där tror jag du ska ta upp med Bonuswhores. Skriv i deras forum så får du hjälp av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där tror jag du ska ta upp med Bonuswhores. Skriv i deras forum så får du hjälp av dem.

 

Tack för tipset. Fick samma svar nu av CD Poker som påstår att det är bonuswhores som inte har en korrekt uppdaterad hemsida...

 

läs mellan raderna: och alltså därmed lurar in folk på CD Poker på falska löften.

 

Jag har mailat bonuswhores 2 ggr men dom svarar inte.. och nu sitter jag där med usel bonus men får väl lira lite och se om jag trivs med sajten. Allt handlar ju inte om bonus, men jag känner mig ändå lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...