Gå till innehåll

SAJT: CDpoker.com


ades_va

Recommended Posts

  • Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag spelade på CDPoker för nån månad sen. Jag har för mig att bonusen var skaplig och betalades ut som en engångssumma efter 10*rakade händer. Dessutom hade dom grymt bra refer-a-friend bonus.

Mailade supporten en gång när jag clearat bonusen och fick svar inom ett par timmar, helt ok.

Utbetalningar till Neteller tog ganska lång tid, flera dagar.

En skum grej jag la märke till var att det fanns massor av spelare som hette NPxxxxx där xxxxx var en massa siffror. Man kan ju lätt få för sig att det är nån slags botar för att fylla ut borden, eller är det bara spelare som inte själva valt nåt alias.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En skum grej jag la märke till var att det fanns massor av spelare som hette NPxxxxx där xxxxx var en massa siffror. Man kan ju lätt få för sig att det är nån slags botar för att fylla ut borden, eller är det bara spelare som inte själva valt nåt alias.

 

Man får ett kundnummer på noble poker som börjar på NP så det är därifrån det kommer på något sätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta "CDPoints are awarded to players for each hand in which they participate, as long as the hand is raked, including a player's contribution to the pot via a blind or a bet, even if the player folded.

"

 

Måste man lägga pengar i potten för att det ska räknas som en rakad hand, inte som tex partypoker när det räcker att sitta vid bordet utan ånt krav att gå med i potten för att det ska räknas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Har testat CD-poker nu, och jag måste säga att det är en av de sämre siterna som jag spelat på. Mycket verkar halvfärdigt och man saknar en hel del funktioner, sen lämnar kundservicen en del övrigt att önska också.

 

Hand historys existerar inte. Om man mailar en tidpunkt till supporten så ska man kunna få den av dem, men det är alltså inget som man själv kan hämta. Med andra ord inget stöd för PT.

 

Live-supportknappen i klienten, verkar bara vara en kuliss. Den är aldrig aktiv så man kan trycka på den.

 

Bonusar utbetalas efter hur många CD-points man spelat ihop. Man kan själv inte i klienten kolla hur många poäng man skrapat ihop, utan det enda sättet är att maila supporten.

 

Bonusar ska betalas ut automatiskt inom 48h efter det att man uppfyllt villkoren. Det funkar inte heller, för mig tog det två mail och fyra dagar innan jag fick pengarna.

 

Första gången man använder Neteller ska man få en extra 10% bonus. Den betalade de aldrig ut för mig. När jag mailade och frågade varför så svarade de inte ens.

 

Nä, CD-poker får tumme ner av mig.

 

/Smurf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

SurfSmurf:

hehe känns som om de läst ditt inlägg och fixat ALLT det du nämner :)

 

Testade CD-Poker igår. Många halvinköpare som var lättspelade - men generellt sätt tyckte jag spelet på $50 var tight. Plockade upp 7 eller 8 AA under några timmar iaf. Latjo.

 

Bonusen var jobbig, men det känns som om de blir sämre och sämre generellt så.

 

Schysst klient iaf och konto-funktionerna var överskådliga och bra. Rekommendera? Vettefan. Som en skoj grej o testa något nytt kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag msåte varan för CDpoker. Jag har satt in pengar för att cleara en bonus och ska nu ta ut pengarna. Jag har försökt kontakta supporten under 4dagar utan svar. Min uttagning har inte heller kommit. Pengarna har dragits från kontot men de finns inte på mitt Neteller konot.

 

Jag kan INTE rekommendera CDpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har lirat ett tag nu på Cdpoker och vill ta ut pengar.

 

Jag började med att sätta in med mitt Visa kort och har sedan spelat ihop en liten summa som det nu visar sig att jag inte kan ta ut tillbaka till mitt Visakort (tror jag).

 

Någon som har koll på vad som gäller vad ska jag ta ut med? Hur? Var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Fixade konto där idag genom ett tips här på PF att man fick $30 helt gratis.

 

Har lyckats få upp dem $30 till drygt $112 och just nu spelar jag en $5+1 Jackpot SnG, 5 vinster på rak och man får någon form av "bonus" ($15k eller liknande om jag fattat det rätt...)

 

Har vunnit 3 raka nu... inne på 4:e nu. Wish me luck.

 

Peace :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var också där en sväng, men enbart för att få ett Pokeroffice. Som man fick efter ett par spelade händer om man använde en speciell länk.

 

Har för mig att det tog ett tag att föra över pengar från neteller till cdpoker.

 

Men i övrigt var väl sidan helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon här som är medlem på PokerInside som oxå är aktiv på CDpoker?

 

Dom har ni kanske märkt att dom har lag tävlingar där nu. Jag har skapat ett lag som heter "Team Sweden" men har inga medlemar än vilket gör det svårt att blanda sig i topp striden.

 

Om ni nu inte har CDpoker än så kan ni få $20 gratis

 

Hur funkar det? Och vad är pokerinside?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...