massive Postad Tisdag kl 20:28 Författare Rapport Postad Tisdag kl 20:28 Nää? Va? vänta nu... va ere här.. e det på riktigt? är det nån som stoppat knark i kvällsfikat? (om det vore såväl) Det måste fan va hallisar. Det går troll!! Å så låta han träffa esset ba för å gnida in lite extra salt i såret! Citera
Pokergod1 Postad Tisdag kl 20:38 Rapport Postad Tisdag kl 20:38 (redigerade) 17 minuter sedan, säger massive : Å man ba tänker att förihelvette, kan man ha någonting annat än en grisnäve en gång i liiiive när @Pokergod1 återigen smackar upp den feta saftiga i nyllet på en för femtielfte gången femtielva pass på raken, näää! direkt när jag får nått bra ska han få smaka tillbakakaka! Han kan ju förfan inte ha stål varenda gång han gör såhär! Syn! Haha många gånger jag tänkt, hoppas han inte synar Men jag är trött på dina raise Redigerad Tisdag kl 20:39 av Pokergod1 Citera
killerwolf2 Postad Onsdag kl 07:10 Rapport Postad Onsdag kl 07:10 (redigerade) 12 timmar sedan, säger Ola Brandborn : iffran 4% är i alla fall fel, så mycket kan jag säga. PAF tillhör ipoker va? Minns då en irlbekant drev ett ipoker skin back in the RB-heydays hade väl nästan bara vinnande spelare hos sig, då det var pouchingkrig mellan skinsen att attrahera storvolymarna med under bordet deals Vissa hade liksom med leaderboards över 100% effektiv RB... Affärsmodellen hos nätverket hade mer att önska då. Redigerad Onsdag kl 07:21 av killerwolf2 Citera
massive Postad Fredag kl 21:51 Författare Rapport Postad Fredag kl 21:51 Träffade av min spelgräns nu sent på kvällen. Men jag blev inte kickad från några bord Kunde inte öppna upp nya eller göra re-buy, men fick in en extra 45 min innan jag stängde ner. Imorgon blir det Unibet helgen ut. Springet fortsätter vara stabilt. 1 Citera
massive Postad igår kl 08:37 Författare Rapport Postad igår kl 08:37 Amen det har ju gått "bra" på senaste. Här är min poker-vardag för tillfället. Nu blire Unibet-lir Lör-Sön-Mån å sen nya tag på SVS nästa vecka! Citera
kukbajs Postad igår kl 10:22 Rapport Postad igår kl 10:22 Man kan sitta kvar vid borden, ja. Men det går inte att rebuya eller öppna nya bord. Är rätt säker på att tiden tickar ner från nästa period också. Så det är fett onödigt att spela på ”övertid” sådär. Tror det bara är så för att man typ ska kunna spela klart donkaments tex. 1 Citera
Pokergod1 Postad igår kl 11:47 Rapport Postad igår kl 11:47 1 timme sedan, säger kukbajs : Man kan sitta kvar vid borden, ja. Men det går inte att rebuya eller öppna nya bord. Är rätt säker på att tiden tickar ner från nästa period också. Så det är fett onödigt att spela på ”övertid” sådär. Tror det bara är så för att man typ ska kunna spela klart donkaments tex. Har du tex 5 min kvar inför söndag kan du spela hela kvällen så länge inte borden stängs ner, efter 00 börjar nya tiden som inte är påverkad av sista timmarna på söndag kväll Citera
Pokergod1 Postad igår kl 11:49 Rapport Postad igår kl 11:49 13 timmar sedan, säger massive : Träffade av min spelgräns nu sent på kvällen. Men jag blev inte kickad från några bord Kunde inte öppna upp nya eller göra re-buy, men fick in en extra 45 min innan jag stängde ner. Imorgon blir det Unibet helgen ut. Springet fortsätter vara stabilt. Vad har du fått för gränser? Citera
massive Postad igår kl 11:56 Författare Rapport Postad igår kl 11:56 8 minuter sedan, säger Pokergod1 : Har du tex 5 min kvar inför söndag kan du spela hela kvällen så länge inte borden stängs ner, efter 00 börjar nya tiden som inte är påverkad av sista timmarna på söndag kväll Amen fan va nice! Mkt bra för table-selecten! Citera
massive Postad igår kl 11:56 Författare Rapport Postad igår kl 11:56 7 minuter sedan, säger Pokergod1 : Vad har du fått för gränser? 30 tim vecka. Ingen dag eller månadsgräns. Citera
Pokergod1 Postad igår kl 12:07 Rapport Postad igår kl 12:07 10 minuter sedan, säger massive : 30 tim vecka. Ingen dag eller månadsgräns. Ah men skönt med ingen dagsgräns! Jag har också 30 i veckan men 5 per dag. 1 Citera
kukbajs Postad igår kl 12:18 Rapport Postad igår kl 12:18 (redigerade) 10 minuter sedan, säger Pokergod1 : Ah men skönt med ingen dagsgräns! Jag har också 30 i veckan men 5 per dag. Har exakt samma. Dagsgräns är fan fett drygt asså. Eller alla gränserna är fett dryga. Så jävla korkat. För som vi har sagt tidigare, det är ju bara att logga in på ex Unibet sen och spela 12 timmar till. Men vadå, det fungerar att fuska? Fortsätta spela vid de borden man sitter när dagsgränsen gått ut? Det tickar inte ner från nästa tid då? Låter ju skumt att det går att fuska på så sätt. Redigerad igår kl 12:19 av kukbajs Citera
Pokergod1 Postad igår kl 12:26 Rapport Postad igår kl 12:26 6 minuter sedan, säger kukbajs : Har exakt samma. Dagsgräns är fan fett drygt asså. Eller alla gränserna är fett dryga. Så jävla korkat. För som vi har sagt tidigare, det är ju bara att logga in på ex Unibet sen och spela 12 timmar till. Men vadå, det fungerar att fuska? Fortsätta spela vid de borden man sitter när dagsgränsen gått ut? Det tickar inte ner från nästa tid då? Låter ju skumt att det går att fuska på så sätt. Som sagt de gäller bara sista dagen inför nya veckan. Eller vilken dag du nu har dina sista minuter på. Då kan du fortsätta tills ögonen blöder och sen när nya veckan kommer påverkar det inte om du förstår 🙂 men är det början på veckan och din dagsgräns gått ut och du fortsätter så påverkar det kommande dag osv… 2 Citera
massive Postad igår kl 12:32 Författare Rapport Postad igår kl 12:32 8 minuter sedan, säger kukbajs : et är ju bara att logga in på ex Unibet sen och spela 12 timmar till. ja exakt. så jävla dumt. Det känns lite som narkotikapolitik. Dom som fattar besluten har noll kontakt med hur det ser ut, och faktiskt funkar i verkligheten. 11 minuter sedan, säger kukbajs : Men vadå, det fungerar att fuska? Verkar som det. får se om det snott tid från nästa vecka. men det går inte å table-selecta å rebuy. Palla hamna på bord med dig, bleff och mariastad å runka sandpapper med 45bb i 2 timmar. 1 Citera
Pokergod1 Postad igår kl 12:37 Rapport Postad igår kl 12:37 (redigerade) 6 minuter sedan, säger massive : ja exakt. så jävla dumt. Det känns lite som narkotikapolitik. Dom som fattar besluten har noll kontakt med hur det ser ut, och faktiskt funkar i verkligheten. Verkar som det. får se om det snott tid från nästa vecka. men det går inte å table-selecta å rebuy. Palla hamna på bord med dig, bleff och mariastad å runka sandpapper med 45bb i 2 timmar. Fuskare!!!!! 😅 Redigerad igår kl 12:38 av Pokergod1 1 Citera
kukbajs Postad igår kl 13:45 Rapport Postad igår kl 13:45 1 timme sedan, säger massive : ja exakt. så jävla dumt. Det känns lite som narkotikapolitik. Dom som fattar besluten har noll kontakt med hur det ser ut, och faktiskt funkar i verkligheten. Verkar som det. får se om det snott tid från nästa vecka. men det går inte å table-selecta å rebuy. Palla hamna på bord med dig, bleff och mariastad å runka sandpapper med 45bb i 2 timmar. Bra att veta ändå! Tror inte jag har gjort det på en söndag förut, men när jag dragit över mitt i veckan har det tickat ner från nästa dag, så det är ju sjukt ovärt. Haha, det är väl inte så illa? I alla fall inte om det sen är två fiskar på de kvarvarande platserna. Mariastad är så jävla dryg. Sitta och shorta /0,5 och bara spela nöten typ och sen sitter han ju fan nästan hela tiden vid borden. Kul liv han måste ha liksom. Citera
massive Postad igår kl 14:23 Författare Rapport Postad igår kl 14:23 38 minuter sedan, säger kukbajs : Mariastad är så jävla dryg. Jag tycker han är sjukt fascinerande. En spelare som denna. Jag försöker väl att i största mån inte outa spelare. Men jag har suttit mangen langen pass och undrat över detta 20K händer. 15/0. 33 händer av 19,397 har han raisat pre. Aldrig UTG+HJ 7184 gånger har han haft chansen att 3betta, och han har hittat 3betten 13 gånger. Vissa saker får man bar aacceptera att man aldrig kommer förstå. Citera
Pokergod1 Postad igår kl 15:33 Rapport Postad igår kl 15:33 1 timme sedan, säger massive : Jag tycker han är sjukt fascinerande. En spelare som denna. Jag försöker väl att i största mån inte outa spelare. Men jag har suttit mangen langen pass och undrat över detta 20K händer. 15/0. 33 händer av 19,397 har han raisat pre. Aldrig UTG+HJ 7184 gånger har han haft chansen att 3betta, och han har hittat 3betten 13 gånger. Vissa saker får man bar aacceptera att man aldrig kommer förstå. Jag blir glad när han lyckas vinna en pott Tror det är en 80+ åring som myser bara 2 Citera
massive Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan Allt är erat fel!! ni vet vilka ni är!!! 3 Citera
massive Postad 51 minuter sedan Författare Rapport Postad 51 minuter sedan Landsförvisningen är över men exilen fortsätter. Känns inte som att det finns mkt poäng i att överge ett skepp som tutar stadigt framåt och gå man överbord tillbaka till motriggade SVS bara för att. Så jag kommer ta det dag för dag här i början av nästa vecka, och fortsätta Unibetta sålänge spätta levererar röbetta. + 1700 på 2 dagar. Och jag höftar PLO'n till 1/3 av det. Kan definitivt säga att resultatet i Omaha'n mer beror på motståndet än min spelskicklighet. Mkt botten2 AI, eller 6-hög färg AI mot J-hög färg för 300bb pott när turn parar Mkt sånt. Haft en riktigt nice och rolig set-up som funkat bra. ett PLO10, och ett NL25 till vänster, och sen fylla upp med 3-4 bord NL10 på resten. Det har vart kul att spela poker senaste dagarna! Citera
Recommended Posts