massive Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan Den här tar jag gärna input på. Ja vettefan. FI tillhör inte tightarsle 58-62 WSD gänget, utan spelar 36/29, hög 3+4bet, hög betfrekvens på alla gator. Det påverkar mina beslut helt klart. Ere meningen att jag ska va rädd för limpad Q9,K9 här? Förutom det har han inte QQ,KK. För mig är det här oftast en 9x som jag vill få maxvärde av med stegen eller? Jag tror ju han definitivt han e en gubbe som kan göra det här spelet med en naken 9:a. Därför jag inducar på river. Jag vill ju att han ska spazza bort stacken. iPoker Network Hand #12512121088.webm Citera
Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 2 timmar sedan, säger massive : Den här tar jag gärna input på. Ja vettefan. FI tillhör inte tightarsle 58-62 WSD gänget, utan spelar 36/29, hög 3+4bet, hög betfrekvens på alla gator. Det påverkar mina beslut helt klart. Ere meningen att jag ska va rädd för limpad Q9,K9 här? Förutom det har han inte QQ,KK. För mig är det här oftast en 9x som jag vill få maxvärde av med stegen eller? Jag tror ju han definitivt han e en gubbe som kan göra det här spelet med en naken 9:a. Därför jag inducar på river. Jag vill ju att han ska spazza bort stacken. iPoker Network Hand #12512121088.webmUnavailable Är det inte enklare att bara betsyna på floppen mot denna typ av spelare? Turn är standard som spelad. Egentligen ska man titta på väntevärdet på olika scenarier för att avgöra vad som är rätt. Jag checksynar nog river här för att hålla det enkelt precis som jag gjorde på floppen mot denna typ av spelare, men sen har jag heller inte din röda linje att skryta med. Är detta olika stakes? Man blir snurrig. My C Won: kr 7,48 BB/100: -4,23 1 Citera
ShipThat$$ Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan 8 minuter sedan, säger Lobo : Jag checksynar nog river här Ganska svårt i pos då du isåfall checkar bakom 🤷♂️ 1 Citera
massive Postad 8 timmar sedan Författare Rapport Postad 8 timmar sedan 25 minuter sedan, säger Lobo : Är detta olika stakes? Man blir snurrig. My C Won: kr 7,48 BB/100: -4,23 Framför allt på förmiddagarna så är trafiken låg så då blir det saligsilligröra Citera
Lobo Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 42 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Ganska svårt i pos då du isåfall checkar bakom 🤷♂️ Som spelat hade jag då troligen även bettat river, men jag är nog inne på en större size. 1 Citera
massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan Asså jag kommer inte ihåg när det här hände senaste mot Bumling,Jedic,bearglove mfl-gänget. Måste vara flera år sen. Men idag vare tydligen dax 1 Citera
massive Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : River K Nädå! Inte denna gång! 1 Citera
massive Postad 33 minuter sedan Författare Rapport Postad 33 minuter sedan Hitta + idag åxå! Btw, jag är sämst på att ta dagar off, såg nu att jag redan är inne på dag 7 sen min senaste lediga dag när jag öppnade calendern i PT4. Har ju målsättningen med ett 6/1 schema. Inte ens reflekterat över det. Men inte fan jag tänker pausa nu när jag väl springer bra. Ser åxå att jag har 9 vinstdagar senaste 11. Låter ju bra, bara den lilla detaljen att mina 2 backdagar va 3000kr i hålet. Får ta min lediga när det blir rött i protokollet igen. LOL Godnatt på er! Citera
Recommended Posts