Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 31 minuter sedan, säger ShipThat$$ : This +1 Citera
killerwolf2 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 1 timme sedan, säger massive : men varje gång du sätter dig är det lika tråkigt som att sortera gem såhär är det redan, så detta ... med sunrunnet 1 Citera
killerwolf2 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan den här leken är inte för mig menn jag har jagat EV i 25 år nu, svårt att se någon har så jäkla kul längre at that point haha jag klockar in, och jag klockar ut. Skulle ha slutat för längesedan om de inte vore så bra penki som det faktiskt är för mig, har dessutom målat in mig i ett hörn arbetslivsmässigt så någon karriär som betalar räkningarna på sidan om har jag inte att falla tillbaka på, så räkna gem it is, och så får man se till att ha roligt utanför jobbet Citera
massive Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan 54 minuter sedan, säger killerwolf2 : jag klockar in, och jag klockar ut. om man får fråga, vad för games å vilka stejks? Bara för man är sådär lagom nyfiken 55 minuter sedan, säger killerwolf2 : och så får man se till att ha roligt utanför jobbet Viktigt! vad e det roliga för dig? Citera
wiro0005 Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 6 timmar sedan, säger massive : Att spela dåligt och förlora är lugnt. Jag har spelat skit senaste veckan. Då är det nått man kan fixa. Det är nått man kontrollera.Ta stolpillret i fel hål och gå vidare. Att spela skitbra och ändå backa rakt ut, det är det värsta. Jag har lätt spelat min bästa poker idag och igår på mkt länge. Jag bluffade av en stack mot sämsta 2kr's Regen idag som ett jävla mongo, och små misstag hit och dit,fine. Men att känna att man spelar nära sin högsta nivå, kontrollerat, beräknande, lugnt och fint, och sen ändå bara förlora och förlora och förlora och förlora. Och sen förlora lite mer. Och efter det förlora ännu mer. Å sen kan vi väl förlora lite mer som avslutning. Vem är sämsta regen? Citera
massive Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 27 minuter sedan, säger wiro0005 : Vem är sämsta regen? Pelvis Hesley 1 Citera
wiro0005 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 2 timmar sedan, säger massive : Pelvis Hesley Instämmer. Citera
killerwolf2 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 5 timmar sedan, säger massive : om man får fråga, vad för games å vilka stejks? Bara för man är sådär lagom nyfiken Viktigt! vad e det roliga för dig? nivåerna har blivit lägre med åren, men €25/50 spela jag dagligen 2017-2021. Sen från 2021-2025 blev det upp till €15/30, nu idag hittar du mig upp till €5/10, med några $25/50 sidor här och där, att vara duktig svenne och hålla sig borta från appar, och skattesidor som acr etc gör det svårt att hitta stora games nu för tiden, blev utsparkad från winamax.fr som tillhandahöll €10/20 exempelvis och €15/30 på shorttrack förra året, (jag måste spela på winamax.es som har maxspel på €5/10) Inte bara Sverige som blir sönderreglerat så att säga. Spelar alltså games där man får köpa in sig med 5bb, 10bb samt 20bb, spelat mkt €500 spins i mina dagar också innan dom gjorde det helt cpstört med 45s levels. Citera
killerwolf2 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan så, jag sitter och flippar hela dagarna i någon form av rullstolspoker, så hence, rather lucky than good 1 Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Jag lovade ju er, framför allt @ShipThat$$ händer från min skitperiod på 5K händer. Men i ärlighetens namn är det inte så jävla mkt att titta på. Jag har alltså förlorat 35 potter som e på 200BB eller mer på dessa 5K händer. Jag har spelat drag/combo grejer aggro mot veka linjer och missat allt, eller bluffat in i nöt. Eller callingstations där jag borde hållt puffran i hölstret. Saker jag nu ändrat på. 5 riktigt jävla kassa skitnävar som jag vägrar att visa Finns ingenting att lära sig där varken för er eller för mig. Sen ere bara massa flips och skit AI pre: AK-AQ,KK-AQ,AQs-99 - QQ mot AI.fisk med KK osv osv Dumheter som: KK mot rivrad holk 35o, bluffade combodrag rakt in i topp av range, triss mot Lassethekillers floppade kåk. Sen är det massor av sånt här högvarians å marginellt mot sprutisar och megavärden där man missar allt eller ingenting får stå. Sånt här. Bra. 1 kan jag ge er. Här får ni en lågfrekvens borderline näve ni få kan slakta FI är 49/36 som gjort den här jävla min-klick 3bet grejen konstant sen jag satte mig. bet bet bet bombarfisk som helt plötsligt tar en supervek linje med cbet-giveup-blixt B50. Jag ser så sjukt mkt dynga och luft, 109,108,107, låga par,,A7, osv osv som spelar exakt såhär, och jag tror inte han tar den här linjen, eller sizear såhär med 2par+ så jag degar. Jag tycker det här är ett bra spel mot en superbred luftig dyng-range. Vad tycker ni? Han behöver lägga sig 2/3 ellerhur? Även om det är marginellt tror jag vi har + i längden. Eller så e jag en fisk. Sånt här skit. Tightarsle som vägrar lägga QQ när jag pottar river AI. Nu lägger vi den här skiten till handlingarna, och blickar framåt. Och tar avstamp i dom 2 senaste dagarna med lika mkt förluster, men där spelet allafall har hållt bra många nivåer högre standard. Vamos! Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger wiro0005 : Instämmer. Jag mina mig med Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 18 minuter sedan, säger killerwolf2 : Spelar alltså games där man får köpa in sig med 5bb, 10bb samt 20bb, Å fyfan va dumt och ovanligt. Det är en grej alltså? (ja uppenbarligen om killer säger det duuuhh) Och strongt och imponerande att du gjort det över så lång tid. Intressant att höra din story! Tack för att du delar! Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Kvällspasset börjar bra allafall. Skönt att itne bli rånad på rubbet. Citera
Recommended Posts