Gå till innehåll

Fortfarande har inte syndaren vaknat. Eller blivit bättre på poker.

Recommended Posts

Postad

Bästa guldläget på 7 veckor. lillfirre är svintilt-mode 75/55 + Megavärde direkt till höger.

Jag orkar inte ens gå in å kolla hur många gånger jag fick in det som favvo eller han drar in steget bättre.

image.thumb.png.f4b8016cc5985479a73fc1601f4bf73d.png

AI flop.

image.thumb.png.80ba1c5bde0e63bee532ca95ebad1827.png

image.png.abd9929bb0966eda366638b82d287304.png

På dom andra borden hade man åxå bra-springet.

AI turn.

image.thumb.png.f68287b5bf3cd90503e794a67b451500.png

image.thumb.png.1a315263a95ba7a84daad81e65ff3a44.png

Känner bara för att casha ut och skita i det här. #varförharjagspelatsåmkt0.5imittliv.

Postad
3 timmar sedan, säger massive :

Äsch. Babuscka är bara avundsjuk och känner sig utanför. Det e lugnt, du kan få va med du åxå.

Menage a trois forum-style.

Pass på den.

Men vore väl GTO vore väl om ni flyttar ihop? KB har nämnt i sin db att han är stolt över sin bakdel och du har nämnt i din något om att du gillar bakdel så win win?

Shia Just Do It Just Do It Meme Shia Labeouf Just Do It" Sticker For Sale

• Haha 2
Postad (redigerade)

Jo, jag håller med dig till fullo, @massive. (= När jag var kido kunde jag ha väldigt intensiva ”vänskapsförälskelser”. Fattade typ inte att det var en ”grej”, så jag trodde typ att jag var bög. xD

Har lite svårt att förstå vad/hur jag känner ibland. Det brukar bara kunna bli att jag känner väldigt starka känslor (det gör jag typ alltid), men jag har ofta svårt för att identifiera och navigera i dem. Är kanske också en ’tism-grej. Min fd psykolog sade att jag har ”oroväckande svårt att förstå mina egna känslor” lol.

Eller jag var kanske bög ett tag? :P Jag låg med några snubbar när jag var ung, men det var väl över tio år sedan nu och har ingen som helst lust att göra det igen. Fast det är kanske inte så konstigt att ”experimentera” lite i unga 20-års-åldern? Det kanske tar ett litet tag, innan ens sexualitet liksom har ”kalibrerats” rätt. I alla fall för somliga.

Jag känner mig i alla fall trygg i min sexualitet nuförtiden och i min (o)manlighet haha. 😝 Och jag vill inte ha bögseks med massive, no offence haha.

Okej, det kanske blev lite too much information …

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Postad (redigerade)
16 minuter sedan, säger Babushka1 :

Pass på den.

Men vore väl GTO vore väl om ni flyttar ihop? KB har nämnt i sin db att han är stolt över sin bakdel och du har nämnt i din något om att du gillar bakdel så win win?

Shia Just Do It Just Do It Meme Shia Labeouf Just Do It" Sticker For Sale

Till och med du hade blivit kåt på min röv om du skådat den! ;) Den är fluffig! Jag får i alla fall minst en komplimang i månaden och inte bara av bögar. Sen ska jag alltid insistera på att visa min rövtatuering när jag är lite på lyset haha, så jag tigger väl lite komplimanger också … :P

Redigerad av kukbajs
  • Haha 1
Postad
51 minuter sedan, säger kukbajs :

Till och med du hade blivit kåt på min röv om du skådat den!

:D 

51 minuter sedan, säger kukbajs :

Den är fluffig!

52 minuter sedan, säger kukbajs :

Jag får i alla fall minst en komplimang i månaden och inte bara av bögar.

52 minuter sedan, säger kukbajs :

Sen ska jag alltid insistera på att visa min rövtatuering när jag är lite på lyset haha, så jag tigger väl lite komplimanger också …

Jag orkar inte. garvar så tårarna sprutar.

Du är en naturbegåvning med språket.

Postad
1 timme sedan, säger kukbajs :

(= När jag var kido kunde jag ha väldigt intensiva ”vänskapsförälskelser”. Fattade typ inte att det var en ”grej”, så jag trodde typ att jag var bög. xD

:)

Säger rätt mkt om hur det är ställt med ett samhälle när man är så brainwashed att nått fint, som väldigt starka positiva känslor, får en att känna att nått är avikande/konstigt med en.

Har lite svårt att förstå vad/hur jag känner ibland. Det brukar bara kunna bli att jag känner väldigt starka känslor (det gör jag typ alltid), men jag har ofta svårt för att identifiera och navigera i dem. Är kanske också en ’tism-grej. Min fd psykolog sade att jag har ”oroväckande svårt att förstå mina egna känslor” lol.

Det här ett väldigt tydligt exempel på att "dysfunktionalitet" enbart är en reflektion och en grej i relation till, hur icke fungerande antingen kontext eller samhället är.

Den sekunden man har förstått "vem man är" har man gett upp.

Det är ju exakt ifrågasättandet av identitetsmarkörer och navigationsproblem som är själva grejen med att sakta men säkert börja förstå sig själv och sitt eget psyke bättre. 

Om man inte har svårt att förstå sina egna känslor så har man jue ingen reflekterande eller nyfiken inställning kvar :)

Och jag vill inte ha bögseks med massive, no offence haha.

Non taken. 

Framförallt jag, men ochså frugan är väldigt glada för det :D Hahaha

Okej, det kanske blev lite too much information …

Det är den här gränslösheten som är så fin och rolig med dig :) 

• Haha 1
Postad

Haha skaffa aldrig filter på dina uttryck 🤣 så roligt

Tror inte det är särskilt standard att veva runt bland polarnas pilsnerkorvar i kalibreringssyfte men ja, det är nog en av många tvetydligheter kopplat till känslor i utvecklingsstadiet som kan te sig desto starkare hos er med autism. Färgstarkt liv ändå hehe

• Like 1
  • Haha 1
Postad (redigerade)

Asså med "fluffig" menar jag då lite hockeyröv. Jag blev mobbad för min röv i hela högstadiet. Folk gick förbi mig i korridoren och typ vippade på sina rövar som om de vore en brud liksom, om ni fattar? Jag gick väl kanske lite som en brud då? Men nu tycker jag att det är min seksigaste kroppsdel och jag har nog gått in röven litegrand. När jag var yngre så låg typ röven lite före i jämförelse med övriga kroppen. Nu är det lite mer harmoni mellan resten av kroppen. Okej, jag är väl ingen jävla vitruviansk man ...

Da_Vinci_Vitruve_Luc_Viatour.thumb.jpg.fe98246e2b0d78acf43ebaf59cde9ca6.jpg

Men efter en jävla massa år då jag hade hang ups på alla möjliga saker med min kropp, så är jag fan nöjd med den nu. Har till och med näckat när jag badat med polers de senaste gångerna. Det skulle jag aldrig ha gjort ens för fem år sedan. Kanske inte ens för tre år sen ...

Kommer ihåg att en polers bjöd över mig och ville poppa e tillsammans. Typ exakt för tre år sen. Det var bara hon och jag och jag hade varit lite småkåt på henne en period. När pillsen började kicka så höll vi på att hångla och skit, som det lätt kan bli när man är ead. Sen frågade hon om jag ville följa med och duscha. Visst, tänkte jag. Hon slängde av sig alla kläder på direkten. Jag, som den tönt jag är, går in och duschar med kalsonger på. 😬 För asså min kuk är liksom en grower, inte en shower. Och jag nojade över att jag skulle ha världens tjackballe och att hon skulle garva åt mig. Men jag tror det tolkades som ointresse för efter det kom vi inte längre. Sen slog det mig när jag gick hem därifrån nästa dag ... "Fiiittta, hon ville ju för fan knulla!!!! Och så vägrade jag att ta av mig kalsongerna. Går ju fan inte att knulla med kalsongerna på, bah, jag är sämst." Haha. Vilket jävla magplask!

Jag har faktiskt fått lite bättre självförtroende angående min kukstorlek också. Det var en annan polers som jag inte hade träffat på skitlänge, men vi hade snackat lur rätt ofta det senaste året och vi var skittajta för typ ~7-8 år sen. Typ det första hon sade när vi sågs igen var "Hur längesen var det sen du låg med någon?" "Eh, det är nog mer än ett år nu asså ..." "Du kan ligga med mig!" "Ehm, okej ..." I alla fall jag frågade henne sen om min kukstorlek. Hon sade att den var normalstor!!!!!!!! Och hon brukar gå runt och säga att hon är tresiffrig, så hon lär ju ha bättre vetskap om kukar än jag liksom. Jag blev fan skitglad. "Är den normalstor?!?!?!?!!? Kan du säga det där en gång till!" Lol. #walloftext. Försöker skriva bort min tilt.

Redigerad av kukbajs
Postad (redigerade)

Förresten, är ni bröst- eller rövmänniskor? Jag har nämligen en teori om detta. Det är bara små snorungar som föredrar tuttar. Det var liksom intressant när de började ploppa fram på flickorna i klassen. Men sen när man blev lite äldre och nyhetsvärdet avtagit, då går man över till att bli en rövmänniska. Liksom vad fan är ens tuttar?! Det är fan bara lite fettbollar. Big wow liksom, det är fan bara två grunkor som sticker ut litegrand. Alla män med lite mer sofistikerad smak är rövmän!

Kan vi inte ha en liten vetenskaplig undersökning?! Alla skriver om de är röv- eller tuttmänskor! Så får vi se om min teori stämmer.

Redigerad av kukbajs
Postad
1 timme sedan, säger ShipThat$$ :

Tror inte det är särskilt standard att veva runt bland polarnas pilsnerkorvar i kalibreringssyfte

Ingen skulle ju erkänna det för nån. Så hur kan vi veta hur vanligt det är eller inte? :)

Det är ung lika omöjligt å veta som hur många hormonstinna tonårspojkar som tänkt på sina fula 50+ lärare

när dom onanerat. 

Det som inte kan erkännas. Kan inte heller mätas. :D 

Postad

Haha skaffa aldrig filter på dina uttryck 🤣 så roligt

Färgstarkt liv ändå

Kukbajs texter, livserfarenheter och språkliga förmåga och gränslöshet förtjänar en större arena än typ 10 pers på ett pokerforum. :) 

Nån som kan lägga ut för en print-on demand faktura för 100x av den nya boken "Kukbajsets memoarer"??

så kan jag vara förlagsredaktör, sätta layout och print och fixa distrubutions-deal.

Postad
5 minuter sedan, säger massive :

Nån som kan lägga ut för en print-on demand faktura för 100x av den nya boken "Kukbajsets memoarer"??

så kan jag vara förlagsredaktör, sätta layout och print och fixa distrubutions-deal.

Men boken skulle nog sälja bättre om han valde ett annat alias.