massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Det där med att spela en halv million händer och aldrig träffa EV Citera
ShipThat$$ Postad 57 minuter sedan Rapport Postad 57 minuter sedan vad är fördelning mellan stakes här? faan vad ni orkar spela mycket /0,5 osv, imponerande Citera
massive Postad 41 minuter sedan Författare Rapport Postad 41 minuter sedan 11 minuter sedan, säger ShipThat$$ : faan vad ni orkar spela mycket /0,5 osv, imponerande Orkar och orkar. Träffar man EV-väggen varje gång man går upp och sen spelar dålig poker som lax på löken så blir det så Citera
kukbajs Postad 37 minuter sedan Rapport Postad 37 minuter sedan Just nu, säger massive : Det där med att spela en halv million händer och aldrig träffa EV Den är ändå rätt brutal. Men det är fortfarande mest synd om mig, fast jag bara är typ 3k under. 2 Citera
massive Postad 37 minuter sedan Författare Rapport Postad 37 minuter sedan 17 minuter sedan, säger ShipThat$$ : vad är fördelning mellan stakes här? 10% /0.20 50% /0.50 25% /1 15% /2 Citera
kukbajs Postad 36 minuter sedan Rapport Postad 36 minuter sedan Helvete vad många händer btw.^^ Citera
massive Postad 36 minuter sedan Författare Rapport Postad 36 minuter sedan Just nu, säger kukbajs : Den är ändå rätt brutal. Men det är fortfarande mest synd om mig, fast jag bara är typ 3k under. Det är mest synd om dig. Du är ju bara med i 0.1% topp vinnande spelare på /1 och under senaste åren. Jag förstår att det svider. Citera
massive Postad 35 minuter sedan Författare Rapport Postad 35 minuter sedan Just nu, säger kukbajs : Helvete vad många händer btw.^^ 3 1/2 år Det är väl den totala avsaknaden av + som är värst. Citera
ShipThat$$ Postad 31 minuter sedan Rapport Postad 31 minuter sedan ni två är fan kling och klang på /0,5, jagar varenda jävel med batongen år ut och år in Citera
massive Postad 28 minuter sedan Författare Rapport Postad 28 minuter sedan 1 minut sedan, säger ShipThat$$ : ni två är fan kling och klang på /0,5, jagar varenda jävel med batongen år ut och år in ahh tyvärr Citera
massive Postad 9 minuter sedan Författare Rapport Postad 9 minuter sedan 19 minuter sedan, säger ShipThat$$ : ni två är fan kling och klang på /0,5, jagar varenda jävel med batongen år ut och år in Ship frågar. varför har du spelat så mkt 50-öres? 1kr's svarar: Citera
massive Postad 5 minuter sedan Författare Rapport Postad 5 minuter sedan 22 minuter sedan, säger ShipThat$$ : ni två är fan kling och klang på /0,5, jagar varenda jävel med batongen år ut och år in Inte riktigt om vi ska va ärliga. Jag får ett ryck å spelar massor av volym, men det har varit långa perioder utan spel alls. Kling och Klang är Mirakeltrissen och Rex Citera
Recommended Posts