massive Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : jag syftade specifikt på stats som grund för din A6s 4bet oop med 386hhx-brädan Ahh jag förstår. För liten sample. Men reg som förstår 3/4bets och sätta press. Förstår spelet. Inte rädd att trycka på. i relation till poolen en bra spelare. Som agerar när jag kör mina explo-linjer Citera
ShipThat$$ Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan 27 minuter sedan, säger massive : Annars kan jag sitta och egorunka now we talkin' 1 Citera
massive Postad 49 minuter sedan Författare Rapport Postad 49 minuter sedan 5 minuter sedan, säger massive : A det va roligt Citera
massive Postad 49 minuter sedan Författare Rapport Postad 49 minuter sedan Just nu, säger ShipThat$$ : När flög det in? Haha River Citera
ShipThat$$ Postad 47 minuter sedan Rapport Postad 47 minuter sedan Villain def bb, x/c flop, x/r turn och lead over jam river? Eller Villain def bb, x/r flop, bomb turn och jam river? Om nån av dom skulle jag säga markant punt med AA 🙃 Citera
massive Postad 40 minuter sedan Författare Rapport Postad 40 minuter sedan Spew som går bet X/C jam. Jag ser mer jag slår än inte. Finns massor av missade drag/bluff, 2par och sets. Du behöver bra argument för att övertyga mig om att en fold är +EV Citera
ShipThat$$ Postad 29 minuter sedan Rapport Postad 29 minuter sedan Så hela action är att villain defendar bb vs dig, donk flop, x/c turn och donk jam river? Eller missuppfattar jag precis allt? Citera
massive Postad 23 minuter sedan Författare Rapport Postad 23 minuter sedan 2 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Så hela action är att villain defendar bb vs dig, donk flop, x/c turn och donk jam river? Eller missuppfattar jag precis allt? Det är korrekt. Och jag går syn flop för jag vill att spewet ska skjuta bort sig. Aja, jag e väl ute å cyklar då. Men jag slår allt värde förutom stege, och han kan def göra detta med 2par/set/missat drag. Så jag tänker. Citera
ShipThat$$ Postad 10 minuter sedan Rapport Postad 10 minuter sedan Förlåt men vill du skriva ungefärlig bet size osv gata per gata? Jag försöker ofta så motspelares action som en berättelse, går den ihop eller inte och vad representerar diverse beteende. I efterhand är det enkelt att säga "trofan han donka den floppen med drag", "typiskt fish att vara passiv med nuts" eller "jävla tomte till att ta denna linje och ställa river...." men när vi får alla dom i följd så bör larmklockorna tjuta lite också. Visst du slår 33 men det kanske är mer en kombo vår klassiska fish leder 1bb varje gata med eller b50, eventuellt b50 b50 x/c. Säger inte att du har fel, jag har bara svårt att ge konkret input ur min tankeprocess utan full info 👍 Citera
Recommended Posts