kukbajs Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Har inte heller några som helst problem att spela utan HUD. Det är egentligen mer rättvist. Men kunde man ta notes på spelarna? Det kunde man väl ej? Har för mig jag försökte göra det, men hittade ej spaken för det. Det saknar ändå jag. Sen om man vill utveckla sitt pokerusgejm äre nog ändå najs att ha HUD och massa statistik och skit. Om man bara ska printa pengar på micronivåer - skitsamma, imo. 🙂 Men när fan är det dåligt värde på SVS? Citera
ShipThat$$ Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 2-3 kvällar i veckan är det görkass värde för då sitter gresabeten och dammsuger borden 1 Citera
Babushka1 Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger massive : Nickar LasseMaja för er som vill bumhunta ner mig. Känns som en politisk tell. Jag gissar på att du hellre röstar vänster än höger! Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : Känner mig träffad ;( Tänk dig ett stort stormigt hav med fri horisont. Fiskar stora som hundar. Det är bara att plocka med händerna. Och där sitter vi. I samma båt. Du, jag, Kukbajset, Lobo mfl i samma sketna eka. Skutan läcker som ett såll. Å inget har vi å ösa med. Vi drar rövarhistorier för varandra för att hålla moralen uppe. Natten faller på. Men fortfarande. Inget land i sikte. 1 Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 8 minuter sedan, säger Babushka1 : Känns som en politisk tell. Jag gissar på att du hellre röstar vänster än höger! Jag väljer att citera PST/Q. inget har förändrats och bara för att trösta mig en smula. sprider jag ränker och tänker hädanefter rösta med en kula. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 9 minuter sedan, säger Babushka1 : Känns som en politisk tell. Jag gissar på att du hellre röstar vänster än höger! Varför? Min anledning är just referensen till en tjyv och bandit som rövar och tar Lasse-Maja, vars riktiga namn var Lars Larsson Molin, var en av Sveriges mest beryktade stortjuvar under 1800-talet. Hen föddes 1785 i Västmanland och blev legendarisk genom att klä ut sig till kvinna för att lura överheten och genomföra sina stöldturnéer Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 47 minuter sedan, säger kukbajs : Men kunde man ta notes på spelarna? Det kunde man väl ej? Hittade inte det. Och inte färgkodningar. 48 minuter sedan, säger kukbajs : Om man bara ska printa pengar på micronivåer - skitsamma, imo Stämmer nog. Men jag känner mig totalt handikappad utan. 49 minuter sedan, säger kukbajs : Men när fan är det dåligt värde på SVS? Jag förstår dig. Om man tycker det e bra värde å sitta och runka med sandpapper tillsammans med 1kr's regs varenda pass istället för att table-selecta så tycker man nog aldrig det är dåligt värde någonstans. Puss. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 36 minuter sedan, säger ShipThat$$ : 2-3 kvällar i veckan är det görkass värde för då sitter gresabeten och dammsuger borden Jag håller mig undan så mkt jag kan. Ingen vill ju ha polkagris i fischlet. 1 Citera
Babushka1 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan (redigerade) 9 minuter sedan, säger massive : Varför? Min anledning är just referensen till en tjyv och bandit som rövar och tar Lasse-Maja, vars riktiga namn var Lars Larsson Molin, var en av Sveriges mest beryktade stortjuvar under 1800-talet. Hen föddes 1785 i Västmanland och blev legendarisk genom att klä ut sig till kvinna för att lura överheten och genomföra sina stöldturnéer Men jag har inte fel, eller hur :)? En ny tell är att du använder "hen". Redigerad 4 timmar sedan av Babushka1 Citera
ShipThat$$ Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 10 minuter sedan, säger massive : Hen detta stödjer vänster-tellen 1 Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 35 minuter sedan, säger ShipThat$$ : 2-3 kvällar i veckan är det görkass värde för då sitter gresabeten och dammsuger borden Haha, visst visst, vi säger så, kamrat. Nämen på /1 kan det faktiskt vara döda bord ibland, när jag tänker efter. På /0,5 tycker jag aldrig att det är dött. Eller regsen där är ju typ fiskar. 14 minuter sedan, säger Babushka1 : Känns som en politisk tell. Jag gissar på att du hellre röstar vänster än höger! Vem fan gör inte det?! Studera Marx och Lenin och förena er! Citera
ShipThat$$ Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Just nu, säger kukbajs : Vem fan gör inte det?! Studera Marx och Lenin och förena er! Nej tack haha x) Citera
Babushka1 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 4 minuter sedan, säger kukbajs : Vem fan gör inte det?! Studera Marx och Lenin och förena er! Du kommer förhoppningsvis ändra dig när du börjar arbeta.;) 1 Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 18 minuter sedan, säger Babushka1 : En ny tell är att du använder "hen". Era jäkla muppar Tror ni jag sitter å skriver ihop en sån text själv. google AI "förklara vem lasse-maja va" Ctr C Ctr V. LOL Citera
Lobo Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 26 minuter sedan, säger massive : Varför? Min anledning är just referensen till en tjyv och bandit som rövar och tar Lasse-Maja, vars riktiga namn var Lars Larsson Molin, var en av Sveriges mest beryktade stortjuvar under 1800-talet. Hen föddes 1785 i Västmanland och blev legendarisk genom att klä ut sig till kvinna för att lura överheten och genomföra sina stöldturnéer Den gravstenen har man gått förbi några gånger när man ha varit i Arboga. Stenen ligger ensam ända ute vid vägen utanför kyrkan. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 29 minuter sedan, säger Babushka1 : Men jag har inte fel, eller hur :)? 26 minuter sedan, säger ShipThat$$ : detta stödjer vänster-tellen Det va bra jävla längesen som nått så en-dimensionellt som den svenska höger/vänster skalan var en förklaringsmodell för nått av mina åsikter eller min världsåskådning. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 23 minuter sedan, säger kukbajs : Eller regsen där är ju typ fiskar Jag har faktiskt funderat starkt på ett tillägg i mina färgkodningar. Då minst hälften är bra värde dom åxå. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 25 minuter sedan, säger kukbajs : Vem fan gör inte det?! Studera Marx och Lenin och förena er! Sen att Kukbajset är kommunist och i hemlighet planerar samhällsomstörtande verksamhet med Lars Ohly. Det va ju ingen överraskning. Klassiker till låt för oss stackare som växte upp med grönavågare och bönder som föräldrar Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 9 minuter sedan, säger Lobo : Den gravstenen har man gått förbi några gånger när man ha varit i Arboga. Stenen ligger ensam ända ute vid vägen utanför kyrkan. Fan! Den missade jag när jag va på genomresa. Det blev äcklig kinabuffè med ungarna istället innan vi drog vidare. Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Den här var ändå ny, sjukt, har jag blivit sån där wannabe-influencer med alla poster och skrattgubbar? Nu hoppar vi lame politik och fokuserar återigen på punts, utdragningar och annat ståhej. Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Just nu, säger ShipThat$$ : Den här var ändå ny, sjukt, har jag blivit sån där wannabe-influencer med alla poster och skrattgubbar? Nu hoppar vi lame politik och fokuserar återigen på punts, utdragningar och annat ståhej. Träffar av den varje dag nu när man swtchat beroende till pokerforum. Summan av lasterna är konstant. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) 2 timmar sedan, säger ShipThat$$ : Den här var ändå ny, sjukt, har jag blivit sån där wannabe-influencer med alla poster och skrattgubbar? Nu hoppar vi lame politik och fokuserar återigen på punts, utdragningar och annat ståhej. Grattis, du har blivit PF-beroende! Det är tufft, men kom ihåg att det inte är ditt fel, det är en sjukdom som kan drabba vem som helst. Om du vill kan du följa med mig till anonyma PF:are på söndag? De dömer verkligen inte och nästan alla har någon gång under sitt beroende legat på cirka 10 posts per dag. PS: Jag är inte kommunist eller så. Allmänt vänster bara, som tycker alla riksdagspartier är skit. Men kanske att jag kommer rösta på Piratpartiet nu, för jag hatar chat control + de har rimlig narkotikapolitik också. Har röstat en gång i hela mitt liv. Då var jag 18 år och röstade på det där nyliberala partiet med en gul gubbe som logga typ haha. Vad fan heter det partiet? Om ni vet vilket jag menar? Men det gills fan inte. Jag var ju knappt torr bakom öronen och visste ingenting om livet utanför mammsen och pappsens hem. Redigerad 1 timme sedan av kukbajs Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Tror du tänker på Bakfullt Initiativ? För övrigt ganska vettiga Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 25 minuter sedan, säger kukbajs : nästan alla har någon gång under sitt beroende legat på cirka 10 posts per dag Jag känner mig träffad. 25 minuter sedan, säger kukbajs : de har rimlig narkotikapolitik också Det är definitivt det viktigaste när man bestämmer vilken framtid Sverige ska ha dom närmaste 4 åren. 28 minuter sedan, säger kukbajs : nyliberala partiet med en gul gubbe som logga typ haha. Vad fan heter det partiet? Om ni vet vilket jag menar? KLP? 28 minuter sedan, säger kukbajs : Har röstat en gång i hela mitt liv. Kommer inte ihåg när det va senast. Tror det va 2006. Aldrig i hela mitt jävla liv att jag kommer rättfärdiga den här skiten med att gå till vallokalen. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 34 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Tror du tänker på Bakfullt Initiativ? För övrigt ganska vettiga Läste lite om dem nu. Det blir kanske en röst på dem likväl! 😇 Nämen, jag är inte särskilt anal med politik och så som vissa vänstermänniskor kan vara. Försöker att inte vara så dogmatisk. Min bror är fan SD:are. Låten och det var lite för att provocera, då alla pokerspelare alltid är superhöger. Det är en skitbra låt också! Men jag gör typ en tvärtom-utveckling, från liberal när jag var yngre till vänster när jag blivit lite äldre. Klyschan är väl röd som ung och blå som vuxen/gammal. Jag läste fan Nozick i gymnasiet bahaha. Nozick i en 17-årings händer slutar sällan bra. Citera
Recommended Posts