massive Postad igår kl 15:34 Författare Rapport Postad igår kl 15:34 15 minuter sedan, säger ShipThat$$ : en av alla fördelar med turneringspoker, du kan inte bara pissa iväg stacks hur som helst Jorå, det går alldeles utmärkt. 1 1 Citera
ShipThat$$ Postad igår kl 16:00 Rapport Postad igår kl 16:00 Haha tänkte mer på rebuy alternativet Ofta lite snällare i turrar men visst händer det att man sprätter iväg åtta rebuys 1 Citera
massive Postad igår kl 16:18 Författare Rapport Postad igår kl 16:18 Eftermiddagspasset räddade upp dagen något. Tur att man kan jobba Redline allafall. 1 Citera
massive Postad igår kl 21:29 Författare Rapport Postad igår kl 21:29 He va som helt tokkört å få nått spring här på kvällen, kände tilten komma och stängde ner direkt. Det är ändå intressant det här med skillnaden i hur det känns, och hur det är. Känslan nu e ju bara skit å helvette med 7 "bortkastade" timmar idag, när sanningen är att jag ska va glad och tacksam över att trots att jag springer som ett rövhål, ändå avslutar dagen mini-back. Nya tag imorgon! Citera
ShipThat$$ Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan Haha du satte orden jävligt bra där bra beskrivning 1 Citera
massive Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan 31 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Haha du satte orden jävligt bra där bra beskrivning Det är det genomgående temat den här gången. Vad är det, utanför borden, alla beslut vi har kontroll över, som vi kan förändra. Citera
sackke Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan fruktansvärt nittiga och tråkiga bord på senaste tiden, bumling, bear glove plus 10 andra nits som spelar 24/7 Citera
ShipThat$$ Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan synd inte redline är stålarna in gick du bet bet bet och ostatatatat88 "soulreada" dubbla gator och blev belönad med klonk? Citera
massive Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger sackke : fruktansvärt nittiga och tråkiga bord på senaste tiden, bumling, bear glove plus 10 andra nits som spelar 24/7 Håller med. 1 värde och resten reg-battle per bord typ. Jag ser inget annat än att blanda stakes och kolla kronor/100 istället. Finns en anledning att alla 2kr's regs åxå sitter på 1kr's och häckar. Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : synd inte redline är stålarna in gick du bet bet bet och ostatatatat88 "soulreada" dubbla gator och blev belönad med klonk? X/C - small bet - jam. Det kommer väl experterna här inne tycka e skit antar jag Det e lugnt för mig. Vi har bra mkt history för det första, han bombar flop för ofta, och han släpper inte 88 här mot mig även om han missar river när dragen blankar ut. Och jag vill ta en linje där allt synar och SPR är så låg på river att han inte viker nått. Ja, så mkt mer avancerat tänker jag inte om denna. 2 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Det är nått konstigt med den här grafen. Citera
Recommended Posts