Ola Brandborn Postad 15 Augusti , 2016 Rapport Postad 15 Augusti , 2016 9-handat PLO för att du kan spela det i Vegas och för att det troligen är bäst värde i Vegas... 1-2 PLO på Aria, men bring in är 5 och en höjning UTG är 20 (ettan och tvåan räknas som en femma). Borde göra spelet snortajt men verkligheten är tvärtom. Citera
Ola Brandborn Postad 15 Augusti , 2016 Rapport Postad 15 Augusti , 2016 Eftersom jag vet att du gillar när jag räknar på saker sååå .. snittkostnad per gäst....3500 spänn. gäster från fem länder.Fast var det bara fem gäster, så blev det inte så farligt. "Jag räknar som jag vill"... Citera
Katt3n Postad 15 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2016 9-handat PLO för att du kan spela det i Vegas och för att det troligen är bäst värde i Vegas... 1-2 PLO på Aria, men bring in är 5 och en höjning UTG är 20 (ettan och tvåan räknas som en femma). Borde göra spelet snortajt men verkligheten är tvärtom. Låter smarrigt. Trist bara att sitta ensam hela veckaneftersom alla andra är he-zombies Citera
Sladdafan Postad 15 Augusti , 2016 Rapport Postad 15 Augusti , 2016 Spela vad du vill bara du dammar av instagramkontot så man kan följa med lite vegasbilder Citera
Katt3n Postad 15 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2016 Fast var det bara fem gäster, så blev det inte så farligt. "Jag räknar som jag vill"... I wish.... 49. Citera
Katt3n Postad 15 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2016 Spela vad du vill bara du dammar av instagramkontot så man kan följa med lite vegasbilder Självklart. Blir blogg också om unge herr Ego kan komma med en bra anledning Citera
Katt3n Postad 15 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2016 9-handat PLO för att du kan spela det i Vegas och för att det troligen är bäst värde i Vegas... 1-2 PLO på Aria, men bring in är 5 och en höjning UTG är 20 (ettan och tvåan räknas som en femma). Borde göra spelet snortajt men verkligheten är tvärtom. Fast ifötjej, är inte 6handat mer likt Vegas än nätets nutpeddlande 9manna? Eller rentav playmoney? Förredten, hur funkar bring in? Citera
Ola Brandborn Postad 16 Augusti , 2016 Rapport Postad 16 Augusti , 2016 Fast ifötjej, är inte 6handat mer likt Vegas än nätets nutpeddlande 9manna? Eller rentav playmoney? Förredten, hur funkar bring in? Du limpar med en femma Citera
Lundin89 Postad 16 Augusti , 2016 Rapport Postad 16 Augusti , 2016 Du limpar med en femma Låter fantastiskt. Alldeles för billigt som det är för folk att limpa sitt skräp. Citera
Ola Brandborn Postad 17 Augusti , 2016 Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Låter fantastiskt. Alldeles för billigt som det är för folk att limpa sitt skräp.Jag sa ju att det var Vegas bästa värde... Citera
Katt3n Postad 17 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Bara att sitta och vänta in nötterna då Citera
Lundin89 Postad 17 Augusti , 2016 Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Jag sa ju att det var Vegas bästa värde... Bara att sitta och vänta in nötterna då Två polare till mig var där tio dagar alldeles innan WSOP, och de sa att det hade vart helt sjukt tight och passivt. Men du Ola säger annorlunda, är det mycket bättre under WSOP helt enkelt? Citera
Katt3n Postad 17 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Två polare till mig var där tio dagar alldeles innan WSOP, och de sa att det hade vart helt sjukt tight och passivt. Men du Ola säger annorlunda, är det mycket bättre under WSOP helt enkelt? Å andra sidan lär ju tajt å passivt vara bra för variansen. Vad är min/max bajinn? Citera
Metaddict Postad 17 Augusti , 2016 Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Bara att sitta och vänta in nötterna då deeeeez nuts! Citera
Ola Brandborn Postad 17 Augusti , 2016 Rapport Postad 17 Augusti , 2016 Två polare till mig var där tio dagar alldeles innan WSOP, och de sa att det hade vart helt sjukt tight och passivt. Men du Ola säger annorlunda, är det mycket bättre under WSOP helt enkelt?Det borde spelas sjukt tight med tanke på upplägget med blindarna. Jag hade tre sittningar innan Main Event började, en tight, en magiskt bra, och en "helt okej" så det är nog väldigt beroende på deltagarna... Utanför WSOP så kan det kanske bara vara tighta regulars, då är det ju såklart inget bra. Lämpligen om man ska grinda cashgame så ser man till att hålla sig jetlaggad så man vaknar klarvaken vid 3-tiden på natten, inte går dit vid 16-tiden på dagen... Citera
Katt3n Postad 19 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2016 Här sitter man. Tänker "nu ska jag spela tajt" tänker att jag ska uppföra mig....sen får jag fyra kort och vips klickar jag på höjknappen. #diciplin Citera
Katt3n Postad 19 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2016 Känner mig som en riktig degen ikväll. Ensam hemma så jag sitter i kallingarna och spelar omaha. Har även gått utanför min komfortzon (mellobetting) och satsat på att damerna förlorar eller spelar 0-0 ikväll. Vasäjerniomdevavavava? Citera
Ola Brandborn Postad 19 Augusti , 2016 Rapport Postad 19 Augusti , 2016 Känner mig som en riktig degen ikväll. Ensam hemma så jag sitter i kallingarna och spelar omaha. Har även gått utanför min komfortzon (mellobetting) och satsat på att damerna förlorar eller spelar 0-0 ikväll. Vasäjerniomdevavavava?Utan kissflaska ingen riktig degen. Citera
Metaddict Postad 19 Augusti , 2016 Rapport Postad 19 Augusti , 2016 Känner mig som en riktig degen ikväll. Ensam hemma så jag sitter i kallingarna och spelar omaha. Har även gått utanför min komfortzon (mellobetting) och satsat på att damerna förlorar eller spelar 0-0 ikväll. Vasäjerniomdevavavava? Brukar ofta betta mot Sverige i stora mästerskap med stor framgång Citera
hubbahubba Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Postad 20 Augusti , 2016 Här sitter man. Tänker "nu ska jag spela tajt" tänker att jag ska uppföra mig....sen får jag fyra kort och vips klickar jag på höjknappen.#diciplin Hur kan man inte träffa floppen om man fått fyra kort liksom. Nyckeln till framgång är att spela konsekvent, fast inte riktig hela tiden. Citera
Katt3n Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2016 Utan kissflaska ingen riktig degen. Drack en blaskig pilsner. Nära nog? Citera
Katt3n Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2016 Hur kan man inte träffa floppen om man fått fyra kort liksom. Nyckeln till framgång är att spela konsekvent, fast inte riktig hela tiden. Precis. Lyckades till slut snitta ner mig till en vpip på 40. Krävdes att jag släppte en hel del händer med möjligheter utg och i sb.... 6manna plo då alltså Citera
Katt3n Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2016 Brukar ofta betta mot Sverige i stora mästerskap med stor framgång 2-0 och 2-1 på tyskland funkade rätt bra. Man kanske skulle säga upp sig och bli sportsbettingproffs. Tittade lite på matchen igår och blev förundrad över en sak. Det var en flicka som envisades med att springa offside heeeeela tiden. Får dom inte lära sig reglerna innan dom åker till OS eller är regeln ny i damfotboll? Citera
Metaddict Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Postad 20 Augusti , 2016 2-0 och 2-1 på tyskland funkade rätt bra. Man kanske skulle säga upp sig och bli sportsbettingproffs. Tittade lite på matchen igår och blev förundrad över en sak. Det var en flicka som envisades med att springa offside heeeeela tiden. Får dom inte lära sig reglerna innan dom åker till OS eller är regeln ny i damfotboll? Är nog mer att kvinnor inte förstår sig på fotboll övht Citera
Metaddict Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Postad 20 Augusti , 2016 Anekdot: En kvinnlig domare fick gå på linjen i en herrmatch i England, PL eller Championship (tror det var PL). Hon zoomas in innan match (kan ha varit under), ena kommentatorn säger något i stil med "hoppas hon kan offsideregeln" och de skrattar manligt. Sista matchen han fick jobba med på ett bra tag Citera
Recommended Posts