Gå till innehåll

Katt får trepar. Oanvändbart.


Katt3n

Recommended Posts

9-handat PLO för att du kan spela det i Vegas och för att det troligen är bäst värde i Vegas...

 

1-2 PLO på Aria, men bring in är 5 och en höjning UTG är 20 (ettan och tvåan räknas som en femma). Borde göra spelet snortajt men verkligheten är tvärtom.

 

Låter smarrigt. Trist bara att sitta ensam hela veckaneftersom alla andra är he-zombies

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9-handat PLO för att du kan spela det i Vegas och för att det troligen är bäst värde i Vegas...

 

1-2 PLO på Aria, men bring in är 5 och en höjning UTG är 20 (ettan och tvåan räknas som en femma). Borde göra spelet snortajt men verkligheten är tvärtom.

 

Fast ifötjej, är inte 6handat mer likt Vegas än nätets nutpeddlande 9manna? Eller rentav playmoney?

 

Förredten, hur funkar bring in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två polare till mig var där tio dagar alldeles innan WSOP, och de sa att det hade vart helt sjukt tight och passivt. Men du Ola säger annorlunda, är det mycket bättre under WSOP helt enkelt?

Å andra sidan lär ju tajt å passivt vara bra för variansen. Vad är min/max bajinn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två polare till mig var där tio dagar alldeles innan WSOP, och de sa att det hade vart helt sjukt tight och passivt. Men du Ola säger annorlunda, är det mycket bättre under WSOP helt enkelt?
Det borde spelas sjukt tight med tanke på upplägget med blindarna. Jag hade tre sittningar innan Main Event började, en tight, en magiskt bra, och en "helt okej" så det är nog väldigt beroende på deltagarna... Utanför WSOP så kan det kanske bara vara tighta regulars, då är det ju såklart inget bra.

 

Lämpligen om man ska grinda cashgame så ser man till att hålla sig jetlaggad så man vaknar klarvaken vid 3-tiden på natten, inte går dit vid 16-tiden på dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man inte träffa floppen om man fått fyra kort liksom.

 

Nyckeln till framgång är att spela konsekvent, fast inte riktig hela tiden.

 

Precis. Lyckades till slut snitta ner mig till en vpip på 40. Krävdes att jag släppte en hel del händer med möjligheter utg och i sb.... 6manna plo då alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar ofta betta mot Sverige i stora mästerskap med stor framgång :mrgreen:

 

2-0 och 2-1 på tyskland funkade rätt bra. Man kanske skulle säga upp sig och bli sportsbettingproffs.

 

Tittade lite på matchen igår och blev förundrad över en sak. Det var en flicka som envisades med att springa offside heeeeela tiden. Får dom inte lära sig reglerna innan dom åker till OS eller är regeln ny i damfotboll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-0 och 2-1 på tyskland funkade rätt bra. Man kanske skulle säga upp sig och bli sportsbettingproffs.

 

Tittade lite på matchen igår och blev förundrad över en sak. Det var en flicka som envisades med att springa offside heeeeela tiden. Får dom inte lära sig reglerna innan dom åker till OS eller är regeln ny i damfotboll?

 

Är nog mer att kvinnor inte förstår sig på fotboll övht ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...