Gå till innehåll

Katt får trepar. Oanvändbart.


Katt3n

Recommended Posts

Man får fortfarande bara två kort liksom. Enda sättet att få NLHE uthärdligt är att snutta på en drink eller dylikt!

 

Jotack, mina bästa kvällar på nlhe-borden har varit när jag varit så full att jag varit tvungen att hålla för ena ögat för att kunna fokusera på vilka kort jag hade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39/100 ett semisegt curl, dips, bänkpresspass. Men det är väl som Paolo Roberto säger, det är dom sega passen man tvingar sig till som gör skillnaden.

 

Är sugen på att se Deadpool igen. Bästa kärleksfilmen ever!

Med Stan Lee som dj på den lokala strippklubben.

 

Ska snart ut och representera lite. Jobbat sen 5.30 imorse....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte vill springa, är ett högintensivt typ crossfitpass lika bra för att få upp flåset? Snart bara två månader kvar till mitt lopp och jag känner att jag halkar efter min plan på grund av foten.

 

Eftersom "specifitetsprincipen" is real så är det inte i närheten av lika bra som att springa. Men det är bättre än att inte köra någon kondis alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

41/100 Arm- och axelpass

Stod på händer igen för första gången på tre veckor. Foten känns förvånansvärt bra så jag ska försöka soringa lite i helgen tänkte jag.

 

Handstand, pushpress, shrugs, armhävningar, curls och dips. Hepp.

 

Lördag namngivningsceremoni så imorrn ska jag laga mat till tretti pers. Svärföräldrarna kommer hit för att hjälpa till så jag får väl antagligen bita mig i tungan några gånger för att inte verbalt slita min inskränkta svärfar i bitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh, har helt magisk träningsvärk i precis hela kroppen. Ben och rygg kommer med två dagars försening och gårdagens överkroppsträning känns fint den också.

 

Ikväll blir det porter och stout från Systemets nyhetssläpp och imorrn på träningen igen.

 

Funderar på aktiva placeringar. Om nån har lust att pma vad vanliga stejkdealsprocentsatser brukar ligga på skulle jag uppskatta det.

 

 

Edit: Death by Coconut! Åååh fyyy faaan va vidrig. Kolsyrad Hawaiian Tropic! Undvik!!

Redigerad av Katt3n
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...