Gå till innehåll

Katt får trepar. Oanvändbart.


Katt3n

Recommended Posts

Själv körde jag ett benpass på gymmet idag. Andra för veckan :shock: :shock:

 

Supersets, högreps och pyramider :mrgreen: Brände på rätt bra ska jag be att få tala om!! Hade fortfarande lite träningsvärk sedan det tyngre måndagspasset så det fick bli ett pumpigt pass istället.

 

Det är nåt speciellt med dom tunga övningarna. Hatar tunga knäböj lika mycket som jag älskar den brutala kraftansträngningen. Marklyft är mer ensidigt mysigt.

Kollade igenom Rippetoes teknikguider för böj å mark igår innan jag slocknade klockan halv nio i min ensamhet på hotellet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Billigt as hell! Norwegian? Hotell? Nätter?

 

En vecka, Norwegian inklusive avbokningsskydd, Four Queens (enda stället i stan utan resort fee)

 

34/100

Soft pass i utegymmet med grabben. Armhävningar, magövningar och greppövningar. Jääävla skillnad på att hålla sig hängande i tjockare järnrör än att hålla skivstången när man kör mark.

 

Har kört strikt koll på min diet sen nyår. Loggat allt och t o m vägt maten när jag varit tveksam. Valt näst lägsta aktivitetsläget i MyFitnessPal (jag står upp hela dagarna på jobbet).

Har gått ner 2 kg men borde med det underskottet jag legat på gått ner närmare 4.5-5 kg. Har i princip stått still i tre veckor sen jag började med kreatin/betaalanin. 5/4 g per dag.

Jag vet att kreatin sägs binda vätska, men är det så mycket som ett par kilo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ingen vetenskaplig källa men jag har läst att väldigt många skrivit att de går upp 2-3 kg vätska av kreatin så det är nog fullt rimligt.

 

Hupp..

Jaja. Borde ju snart börja tappa igen isf.

 

35/100

Mark. Provade på förra säsongens pb men fick ge mig. Lyfte av tio kilo och baxade upp stången. Sen krigade jag på med femmor för varje 5-10kg jag lyfte av. Avsluade med rodd och shrugs. Måste skaffa tajtare kallingar så jag inte trasslar in mig i shrugsen (nsh)

Redigerad av Katt3n
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hupp..

Jaja. Borde ju snart börja tappa igen isf.

 

35/100

Mark. Provade på förra säsongens ob men fick ge mig. Lyfte av tio kilo och baxade upp stången. Sen krigade jag på med femmor för varje 5-10kg jag lyfte av. Avsluade med rodd och shrugs. Måste skaffa tajtare kallingar aå jag inte trasslar in mig i shrugsen (nsh)

 

Nytt markrekord <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< stor dase

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...