Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag trodde ni sa att Bestpoker hade bra support ?

(Läs nerifrån och upp)

-

Hi,

Please note that we have two other deposit options - NETeller and bank

transfer, the code will work with both of them.

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

-----------[ Original Message ]------------

ID: ( 391718,391736 )

Ehm. now you got me confused.

This is a service that you have provided to a big amount of player since you

have been offering a (as I said earlier) 30% bonus up to €120 max via

pokerforum.nu (Swedens largest poker community) - which in turn requires a

€400 deposit.

>From:

>To:

>Subject: Re: [spam] Hello

>Date: 29 Aug 2005 12:03:28 +0200

>

>

>

>Hi,

>

>We received your request to raise your Credit Card deposit limit.

>Your deposit limit is set to default €200 per day. Unfortunately you have

>to be

>more frequent player or to have longer history in our site to get higher

>deposit limit. Please notice that other good possibilities for depositing

>money

>to your Poker account is either NETeller or Bank Transfer. There are no

>limits

>set for depositing money! Should you require any more assistance, please

>feel free to contact us at any time!

>

>Best Regards,

>

>Customer Support Service

>Bestpoker

ID: ( 391718,391718 )

I'd like my CC limit raised since I'm going for pokerforum.nu 's 30% to €120

bonus(req. a €400 deposit). My account is "Barbie87".

Regards,

ades

• Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

My account is "Barbie87

Schysst nick :D

Jag signade o satte in pengar lördagkväll och precis som alla andra så "försvann" pengarna jag satte in och det gick inte att logga in i klienten... ett mail till supporten och 45min fixade detta.

MEN 2h senare så deaktiveras mitt konto och jag får ett mail om att jag måste scanna in id,bankkort och en räkning med min adress på... ok, detta fixar jag. Timmarna går.. o söndagmorgon skickar jag ett mail o frågar hur lång tid det tar innan detta är klart. Får svaret "Du måste först skicka in de dokument vi har bett dig om".

Det är nu jag börjar bli sur på riktigt... Svarar o berättar att detta skickades in för x antal timmar sen.

Nu har det blivit söndageftermiddag och ytterligare ett mail dimper in, här står det:

Hi,

Ok then. If the documents have arrived then they will have to be looked

through by our poker managers. Unfortunately they are not working during

the weekend so they'll contact you tomorrow. Please accept our apologies.

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

Jaha.. så får vänta till idag (måndag) och nu 12:40 får jag ett mail om allt är ordnat och att mitt konto till slut är aktiverat igen.

35h tog detta ca... bra support?.. nja...

Postad
Supporten är fan bäst. Har aldrig fått något för jag spelat på någon annan site, men här har jag fått både biobiljetter och en weekendresa till london. Blivit vip kund, blev det efter 5000 vip. Riktigt shysst.

Hur fick du weekendresa till London?

Postad
Supporten är fan bäst. Har aldrig fått något för jag spelat på någon annan site, men här har jag fått både biobiljetter och en weekendresa till london. Blivit vip kund, blev det efter 5000 vip. Riktigt shysst.

Spela ihop 5000 VIP poäng så får du div. grejer..

Postad

Tänkte skriva en bok om Bestpoker och varför jag älskar dem:

1. För att deras CC-limit är så härligt låg på €200 och inte tillåter max bonusen.

2. För att de vägrar höja CC-limiten innan man blivit en frequent player.

3. För att de har seg support som dessutom upprepar sig i oändligheten och är allmänt otrevlig.

4. För att deras sida strular konstant och knappt låter mig sätta in pengar via NETeller.

5. För att när jag sedan ska föra över pengar mellan Cashier och poker-delen så dyker det upp ett "Error" fönster sen försvinner pengarna och kan inte hittas nånstans.

6. För att supporten har slutat svara på mina mess.

7. För att jag inte kan logga in på deras pokerklient och dessutom får fel användar-ID och fel pass när jag trycker på "Forgot your Password?".

JAG RÅDER ER ALLA ATT BÖRJA LIRA PÅ BESTPOKER.COM - DE ÄR SÅ HÄRLIGT TREVLIGA.

Postad
Någon som vet när man får kepsen och T-shirten? :D

Kampanjen ska ta slut först, sista augusti. Sen ska dem börja utskick i början av september. Så skrev dem till mig iaf.

Sen undrar man ju vad dem menar med " Gäller endast för nya och aktiva spelare. "

Aktiva ? Står ju inte att man ska spela ihop ett visst antal VIP så det är ju bara för dem att skicka ut till alla som överhuvudtaget spelat en hand där.

Postad

Löste idag ut €265 från bestpoker.com till NETeller, detta blev $319.

Jag använde mig av Nasdaq currency converter och fick att €265=$325

mailade supporten om detta och frågade varför det blev såhär - till svar fick jag:

--------------------------------------------------------------------------------

Hi,

We use the transfer rates from http://www.oanda.com

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

--------------------------------------------------------------------------------

Gjorde ett nytt försök på http://www.oanda.com och fick samma resultat. Har mailat supporten om detta igen men det skulle vara kul om någon vet varför det blir såhär (inte första gången för mig)

NETeller tar inte ut några avgfiter och inte heller bestpoker.com på första uttaget.

Postad

Mina pengar försvann också ifrån cashier när jag skulle föra över, men det ordnade sig ganska snabbt. T-shirten skiter jag i, jag spelar inte poker för och få en t-shirt. Kanske om det varit ett nakenmotiv med jessica alba....då djävlar!!

Postad
Löste idag ut €265 från bestpoker.com till NETeller, detta blev $319.

Jag använde mig av Nasdaq currency converter och fick att €265=$325

mailade supporten om detta och frågade varför det blev såhär - till svar fick jag:

Hi,

We use the transfer rates from http://www.oanda.com

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

Gjorde ett nytt försök på http://www.oanda.com och fick samma resultat. Har mailat supporten om detta igen men det skulle vara kul om någon vet varför det blir såhär (inte första gången för mig)

NETeller tar inte ut några avgfiter och inte heller bestpoker.com på första uttaget.

Skickas inte pengarna till neteller i euro? Då stämmer det jäkligt bra iaf. För dem tar 1.9% på valutaväxlingen.

Postad

Hah, hade tydligen lyckats få iväg ett till mail samtidigt - verkar som om nån annan i personalen tog emot det :S

-

Dear ,

Your daily CC deposit limit is raised to €500.

We wish you the very BEST of LUCK!!!

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

-

Iofs kvarligger ju det faktum att jag nu redan fört över via NETeller och dessutom stött på 100 andra problem, men det var faktiskt lite skönt att läsa detta brev.

Postad

Har faktist inte stöt på några som helst problem allt har gått bra och väldigt snabbt. Alla överföringar och bonusar har blivigt utdelade efter ett mail som jag skickat så jag är verkligen hel nöjd

Bestpoker bästa sida hittills :heart:

Lycka till alla andra :D

Postad
Har faktist inte stöt på några som helst problem allt har gått bra och väldigt snabbt. Alla överföringar och bonusar har blivigt utdelade efter ett mail som jag skickat så jag är verkligen hel nöjd

Varför känns de som att de som lovordar en sida så mkt med sitt först inlägg jobbar för dem :P

Kan ha fel, men får den känslan bara!

Postad

Spela ihop 5000 VIP poäng så får du div. grejer..

spelar de nån roll att man använder poängen under tiden. så man inte måste spara så man har 5000 poäng

Postad

Kan tillägga att bestpoker går med att höja CC-gränsen beroende på din tidigare aktivitet på b2b - dock verkar det som om de är lite kassa på att läsa av den :)

Kan tillägga att många av mina problem blivit lösta, är fortfarande dock inte helt nöjd då jag inte tycker det borde strula alls :P

Postad
Kan tillägga att bestpoker går med att höja CC-gränsen beroende på din tidigare aktivitet på b2b - dock verkar det som om de är lite kassa på att läsa av den :)

Kan tillägga att många av mina problem blivit lösta, är fortfarande dock inte helt nöjd då jag inte tycker det borde strula alls :P

Det här med nekad CC-limit är ju likadant på alla B2B-skins så förstår inte varför du gnäller specifikt på Bestpoker i den frågan. Fick samma besked från Poker Club Europe trots att jag har spelat på flera andra ställen förut. Torde vara ett 24h/B2B-problem med deras stundtals krångliga rutiner.

Postad

Ett tips kan vara att hänvisa till spel hos andra klienter inom b2b för at få höjd CC-limit:

Dear Erik,

Thank you for contacting us again!

Your daily CC deposit limit is raised to €500 due to gaming history on the

other sites of our partners.

Good Luck!

I understand. However I would like to deposit €500 in order to use your

first-deposit bonus. I am a frequent player at b2b, playing at sites like

unibet, 24hpoker, bestpoker etc. NETeller or bank transfer is not an option,

I'm afraid. I can, however send you my different nicknames on the other

sites in order for you ti check that I am a frequent player. Do I need to do

that?

Regards Erik

Postad

Varför känns de som att de som lovordar en sida så mkt med sitt först inlägg jobbar för dem :P

Kan ha fel, men får den känslan bara!

Haha, XippeX är min kompis och han jobbar inte för BestPoker :lol:

Anledningen till att han tycker det är den bästa sidan är helt enkelt för att det är den enda han har kört 8-)