Trolldeg Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Är Saky1 på crypto en bot? Sjukare grinder får man leta efter iaf. Tror inte han har lämnat sitt HU-bord på 1 år. heads up fixed limit eller? Ja. Alltid 20/40. Citera
Hjort Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 heheh sjukt bra varde att spela mot den boten... kanske samsta boten ute just nu som fortfarande vinenr mot daliga spelare Vad är det för misstag han/den gör då? Citera
Jessica Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Hur spöar man den då? Ska man spela aggressivt som faan eller? Citera
rilleg Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 finns massa botar 20/40 fixed heads up, de spelar mattematiskt korrekt heads up limit poker o "går inte" att slå i längden.. Citera
Nebbis Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Att de inte går att slå i längden är nog garanterat skitsnack, åtminstone som de se ur idag. Tror knappast man kunnat programmera en bot så till den grad att den kan använda game theory i sån utsträckning att den blir oslagbar. Citera
Hjort Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Hur spöar man den då? Ska man spela aggressivt som faan eller? Inte om den är lik poki. Då spelar den fel genom att vara alldeles för envis och syna för många CR:ar på rivern exempelvis. Bluffa och semibluffa mycket mindre, var väldigt envis själv och värdebeta som tusan. Jag är i stort sett 100% på att det än så länge inte existerar någon FLHU-bot som inte begår några ganska stora exploaterbara fel (eller "matematiska fel" om man hellre vill det). Då skulle det ju bara vara att smälla ned den vid världens alla fixlimitbord och dra så fort det blir mer än 2 spelare. En sån bot skulle vara obscent lönsam. Citera
Vinden Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 finns massa botar 20/40 fixed heads up, de spelar mattematiskt korrekt heads up limit poker o "går inte" att slå i längden.. Kan du belägga det på något sätt, eller är det mer en känsla? 20/40 HU limitborden är ju lika lättslagna idag som de var för ett år sedan, så inte mkt kan hänt med botarna det senaste året isåfall. Tror själv att det är enormt mkt svårare än man kan tro vid första anblick att skapa en vinnande bot. De "matematiskt korrekta" beslut du grundar deras ev lönsamhet på, är ju oftast helt triviala. Citera
rilleg Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 finns massa botar 20/40 fixed heads up, de spelar mattematiskt korrekt heads up limit poker o "går inte" att slå i längden.. Kan du belägga det på något sätt, eller är det mer en känsla? 20/40 HU limitborden är ju lika lättslagna idag som de var för ett år sedan, så inte mkt kan hänt med botarna det senaste året isåfall. Tror själv att det är enormt mkt svårare än man kan tro vid första anblick att skapa en vinnande bot. De "matematiskt korrekta" beslut du grundar deras ev lönsamhet på, är ju oftast helt triviala. nåt belägg har jag absolut inte men sunt förnuft säger att botarna som var här för 2 år sen är fortfarande kvar o kan därmed sägas vara lönsamma.. Citera
Hjort Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 nåt belägg har jag absolut inte men sunt förnuft säger att botarna som var här för 2 år sen är fortfarande kvar o kan därmed sägas vara lönsamma.. Hur vet du vilka som var botar för två år sen då? Citera
majorj Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 nåt belägg har jag absolut inte men sunt förnuft säger att botarna som var här för 2 år sen är fortfarande kvar o kan därmed sägas vara lönsamma.. Hur vet du vilka som var botar för två år sen då? En bot känns igen på att den aldrig tiltar när man kallar den "santa claus" i chatten. Citera
rilleg Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 nåt belägg har jag absolut inte men sunt förnuft säger att botarna som var här för 2 år sen är fortfarande kvar o kan därmed sägas vara lönsamma.. Hur vet du vilka som var botar för två år sen då? har varit med länge o de här ryktena har florerat länge..... 2 år kanske var o ta i men det är längre än 1 år iaf Citera
Lassis Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Vart ska botarna finnas då? Det borde du veta isåfall.... Citera
garden_state Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Vem är ip_control? Det har säkert skrivits en hel del om det här, men det finns 60 sidor att bläddra genom så jag lyckades inte hitta det. Citera
eusebio Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Vem är ip_control? Det har säkert skrivits en hel del om det här, men det finns 60 sidor att bläddra genom så jag lyckades inte hitta det. Frågade du inte det på typ förra sidan? Citera
Hjort Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 har varit med länge o de här ryktena har florerat länge. Jo, det vet jag. Men jag har sätt väldigt få bekräftelser på att någon faktiskt skulle vara en bot, och jag tror det är rätt svårt att hitta. Bara för att någon spelar mycket, likartat, och inte chattar behöver de ju inte vara en bot. Så jag la aldrig särskilt stor vikt vid de ryktena (till skillnad från SNG-botarna på party, där det var väldigt tydligt hur och varför de var botar). Citera
RaMz Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ip_control har blivit rik genom poker, men inte så mkt på att spela själv. Citera
Albert Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ip_control har blivit rik genom poker, men inte så mkt på att spela själv. Någon som äger en pokerklient med andra ord alternativt David Sklansky? Citera
maxxxx Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ip_control har blivit rik genom poker, men inte så mkt på att spela själv. Någon som äger en pokerklient med andra ord alternativt David Sklansky? Per Ummer alltså, han som sålde Multipoker för $14m Citera
Lassis Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ip_control har blivit rik genom poker, men inte så mkt på att spela själv. Någon som äger en pokerklient med andra ord alternativt David Sklansky? Dan Glimne!! Haha...nä va elakt... Citera
tiltmeister Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Vem är ip_control? Det har säkert skrivits en hel del om det här, men det finns 60 sidor att bläddra genom så jag lyckades inte hitta det. skulle kunna vara konjakrolf. Alternativt Ingerik. Det ser ju ut som om han spelar på fyllan hela tiden o dessa kids har ju fylleskills!! Citera
XarsioN Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 vem e secureID på Ultimatebet ? Lirar heads up 150/300 fixed limit mot erik123 , står att secureID är från sverige. Citera
Pokertomte Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Ip_control har blivit rik genom poker, men inte så mkt på att spela själv. Någon som äger en pokerklient med andra ord alternativt David Sklansky? Eller så stejkar han folk. Eller så hustlar han folk i livegames. Vem vet! Citera
rilleg Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Vart ska botarna finnas då? Det borde du veta isåfall.... det svarade vi på.. 20/40 fixed heads up limit.. Citera
rilleg Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Vem är ip_control? Det har säkert skrivits en hel del om det här, men det finns 60 sidor att bläddra genom så jag lyckades inte hitta det. skulle kunna vara konjakrolf. Alternativt Ingerik. Det ser ju ut som om han spelar på fyllan hela tiden o dessa kids har ju fylleskills!! lägg till en tiger, en klump o en maskin så är vi ett "crew" Citera
DL Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Vet inte om de nämnts tidigare, ber om ursäkt isåfall men har inte orkat läsa igenom allt. Vad är de för nå proffs som spelar på Eurobet, annat än negranue o antonius osv. Vem är TheShining t.ex ? Andra vettiga spelare där? Citera
Recommended Posts