Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag vet en massa folk som brukar sitta med massa inköp på 2/4. det är två steg till 5/10. Det är sjukt många steg till 100/200.

Han borde vara en nykomling till eliten isf. Han är sjukt bra aldrig sett han förlora en cent. Han skrev pm här till mig och har visst $30k i veckolön!!

 

Hehe känner du honom? Annars är det ganska soft att dra iväg lite PMs till godtyckliga pfare där man berättar vad man tjänar. Ska jag också göra när jag går highstakes. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

suttit o lirat en stund på noble pokers NL100 när TouchMyAss loggar. Killen går all in perflop varenda giv och jag lyckas sno ett par hundra av honom för att sedan få styrk all in pre med AQs mot hans 74o.

Sedan drar killen och börjar sitta på NL1000 respektive L50/100 och klonkar sönder o samman på NL o loosar ett par tre tusen på skitkort på limit.

Nu undrar jag om killen kan tänkas vara någon hög typ X-games skatare eller något som är allmänt galen och ekonomiskt oberoende.

Killen var för övrigt från Quebec.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och lirar på tains NL2000 bord nu då helgul sätter sig... Var inte han en utav de bästa highrollsen?

 

Visserligen satt jag med 6,5K innan han satte sig innan han dubblade mot mig, men är inte nivån lite låg?

 

Jag skrev lite diskret i chatten: "sit-out" (toa) :lol:

 

Vem är det?

 

Hade "helgul" vid mitt bord på tain för nån kväll sedan, och jag lirar på en mycket lägre nivå. Verkar som ngn kompis/bekant "lånar" kontot ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och lirar på tains NL2000 bord nu då helgul sätter sig... Var inte han en utav de bästa highrollsen?

 

Visserligen satt jag med 6,5K innan han satte sig innan han dubblade mot mig, men är inte nivån lite låg?

 

Jag skrev lite diskret i chatten: "sit-out" (toa) :lol:

 

Vem är det?

 

Nu fick du sagt att du satt med 6,5k vid bordet också. Väldigt relevant för mysteriet kring Helgul... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ärligt talat, sitter man på 5/10 så behöver man knappast va känd. Jag brukar ramla in där ibland o jag är inte direkt phil ivey.

 

Sitter du på 1 bord med 334,23 dollar så lägger nog ingen märke till dig. Sitter någon med ett par inköp däremot, på 8 bord, så är det lite skillnad. Tänk på det

 

jag vet en massa folk som brukar sitta med massa inköp på 2/4. det är två steg till 5/10. Det är sjukt många steg till 100/200.

Han borde vara en nykomling till eliten isf. Han är sjukt bra aldrig sett han förlora en cent. Han skrev pm här till mig och har visst $30k i veckolön!!

 

lol?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, vart har alla high rollers tagit vägen? Jag ser aldrig någon lira på Ladbrokes längre, jag ser aldrig någon (förutom bad_ip) på Primas höga bord. Vad händer? :) Ge mig lite info! Skönt att checka highstakes ibland, hehe.

 

Finns väl ofta highstakes bord igång på prima. Dock verkar många byta alias imellanåt. Hur dom går tillväga vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...