Gå till innehåll

ViktorH ångar på. Grafer och sånt!


ViktorH

Recommended Posts

Wuhu äntligen en ordentlig vinstdag! Break even för veckan nu, vilken känns bra. Var ner 17k som mest men hittade 11k+ igår så är tillbaka på banan. Spelat 250h poker senaste 27 dagarna (av vilka 3 varit helt lediga) vilket kan tyckas vara mycket, men jag tycker det är kul och har inget liv så jag kör på. Kör nån form av lockdown till kanske 12/13e november. Utöver det röker jag för mycket, äter ok mat faktiskt men får inte ihop träning. Snart Halloween och överväger klä ut mig och gå ut, traditionsenligt. Förra året blev succé, var utklädd till brud med ett gäng bodybuilders som också var det. Mycket sex som hängde i atmosfären den kvällen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu när jag slutat snusa är det förstås din tur att sluta röka. Speciellt eftersom du röker mintklick-cigaretter, d.v.s. du kan inte ens skylla på att du bara gör som alla andra manliga cowboys.

 

Mint+päronklick. Jag försöker framhäva min klassiskt feminina sida dessutom.

Spelade PLO igår, det var kul, vann 1k. Fick lite coaching med, är nog proffs nu. Får se vad coachen säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite igår, gick Viktor-kallt. En stund efter detta konstaterats fick jättefisken för dagen även 200bb med Q9o mot min QQ.

 

Kommer inte ihåg om jag gråtrunkade för att tilta av dock. Känner lite ångest så man kanske skulle fått det ur systemet.

 

Annars är ju egentligen nofap förmodligen väldigt EV+. Men man ska ju leva också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite igår, gick Viktor-kallt. En stund efter detta konstaterats fick jättefisken för dagen även 200bb med Q9o mot min QQ.

 

Kommer inte ihåg om jag gråtrunkade för att tilta av dock. Känner lite ångest så man kanske skulle fått det ur systemet.

 

Annars är ju egentligen nofap förmodligen väldigt EV+. Men man ska ju leva också.

 

 

Tråkigt att läsa. Ledsen för att jag postar mycket whine här på senaste, men är back en dryga 35k på 1.5 vecka ungefär och det är inte så kul för rullen.

Har spelat 299 timmar senaste 32 dagarna vilket kanske är en bidragande faktor till den strålande smärta jag nu känner i vänster pungkula. Det eller pungbråck, testikelvridning, bihangsvridning, nervkläm, diskbråck, prostatacancer, testikelcancer, inflammation i bitestikel... osv. Försöker komma på vilka aktiviteter denna otränade kropp hållt på med för att uppmuntra dessa prognoser.

Fotboll -> nervkläm

8-9 bakåtvolter+swingthrough gainers på fyllan -> diskbråck

Tynglyftning m. Bälte -> nåt med tarmarna som inte hamnar där de ska

299h stillasittande på 32 dagar -> syrebrist?

 

Har cancern spridit sig till lymfkörtlarna runtomkring hade det förklarat en del. Mvh googledoktor96

 

Är det nGTO att inte googla sina symptom? Man är redan hypokondriker till att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vrålade in massa timmar under tre dagar, lyckades få ihop >5k händer efter jobbdag "igår", rätt sjukt, kallt/BE, gav inte upp. "Idag" upp 7k så med tanke på micro/nano är totalresultatet lämpligt, det vill säga det släppte till slut.

 

Något jag märker i takt med erfarenhet är inte bara att uthålligheten och tålamodet blir bättre utan att jag rent av blir bättre ju längre jag spelar. Som sämst i början, som bäst efter typ 3-4h utan paus. Och inte det minsta uttråkad.

 

Synd att man måste ha sömn också. Heltidsjobb och tjej på annan ort gör att jag sällan har tid att låsa in mig i en mörk vrå med hörlurar och spela monstersessioner - något som inte bara är lönsamt utan numera även förbaskat kul - så vill passa på när jag väl kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag spelat riktigt bra! Lyckades få in en turnad stege mot en reg med set och sedan en AK på K-high mot en firre som bara hade andrapar+gutshot.

 

-10000. Får väl räknas som mitt livs största downswing det här.

Den förra livs största gånger 2.5

 

Hatar allt :) halloween ikväll i alla fall! Ska halta (springa dåligt). Ingen kommer fatta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag spelat riktigt bra! Lyckades få in en turnad stege mot en reg och sedan en AK på K-high mot en firre som bara hade andrapar+gutshot.

 

-10000. Får väl räknas som mitt livs största downswing det här.

Den förra livs största gånger 2.5

 

Hatar allt :) halloween ikväll i alla fall! Ska halta (springa dåligt). Ingen kommer fatta.

 

Haha genius! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska klä ut dig till dig själv?

 

Trist med springet. :(

Gick som mig själv faktiskt. Hade en rätt sjuk kväll.

Hej ViktorH! Tråkigt med springet :( lust satt kriva en miniTR om hur en avg dag ser ut där borta gällande allt från matruriner till hur spel formas och allting? En morgon till kväll liksom! Spring bättte.

Just nu är det mest vakna, äta, spela 10h, sen i regel runk/gråtrunk innan jag däckar till någon film på datorn. Såg t.ex. fantastic four över de senaste 3 nätterna. Den sög.

Mer än så får jag hålla mig tills vidare, men FMLade stort nyss när jag tömde jeansfickorna och denna trillade ut tillsammans med motsvarande 150 kronor..

 

6qzedc.jpg

 

 

:ola:

 

edit: VAD FAN ÄR GRATUITY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vände mirakulöst nog -3k till +2k idag. Allt började med att jag checkdegade kungarna på Q74fd Tx och fick blixtsyn. Jaha godnatt då. QTs men utan fd hade han. River kommer en 7a och jag var bara 1.5k i hålet. Nån hand därefter plockar jag upp en osvidad äggskägg i BB. CO öppnar, BTN 3-bettar och jag kallsynar bara. CO 4-bettar då, BTN viker och jag synar igen. K43 alla spader, jag har spader ägg. Check, CO bet halvpott. Syn.

Turn 8x. Check, CO jammar och jag synar åter. River är 6x, han visar 55 utan spader och jag står.

Sista handen sitter jag på knapp och har ägghora spader. CO firre öppnar 3bb, jag säger 9bb och han snapjammar sista 80bb. Syn. Q-hög flop och jag står mot A8o. VÄLDIGT skönt med en liten plusdag i misären.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du klivit upp i nivå eller är det fortfarande MAX 5/10 som gäller?

 

Testa att byt skin på borden. Så kom jag ut ur min b/e period.

 

Befinner du dig utomlands? Hänger inte alls med i svängarna här.

 

Lycka till!

 

Online e det max 5/10 som gäller tills jag nått upp i 60k BR. Utomlands är jag runt 50% av året, vilket också är min målsättning. Har varit mycket asien förra året och i år. Även nu är jag ute och reser (men kommer hem i mitten av november för att stanna hemma resten av året). Kan tänka mig att små psykologiska knep kan hjälpa, men är lite rädd för att bli skrockfull. Finns säkert folk här som kan relatera till det. Till slut sitter man som duvorna

I B.F.Skinners experiment och twitchar i stolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar vad trött jag är..!

Spelat än mer 10/20, kan inte hålla mig borta. Fick en lustig hand 140bb deep mot en spewig reg och grisafirre. Firren i CO öppnar 5.5bb, reg BTN syn. Jag i SB med AKo raise to 24bb. Fisk syn. Reg raise to 85bb när han är totalt cappad (hade höjt allt vettigt mor fisken). Jag tackar och degar in allt, 140bb. Fisken snappar, aj då. Reggen synar med.

743 flop. Fisken bettar 45bb av sina återstående 75bb. Reg syn.

Turn J. Fisken bettar sista 30bb all in och reggen synar. Fisken har JTo och tar hem potten.

 

Två händer senare sätter fisken bort 450bb på JJT86 med T8 mot QJ mot samma reg. (Synar 300bb river bet). Såatte. Back 6k drygt för min del. 45k downswing nu drygt. Kan inte hålla mig borta från 25/50 heller så får väl skylla mig själv då jag inte kan vinna på den apnivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar vad trött jag är..!

Spelat än mer 10/20, kan inte hålla mig borta. Fick en lustig hand 140bb deep mot en spewig reg och grisafirre. Firren i CO öppnar 5.5bb, reg BTN syn. Jag i SB med AKo raise to 24bb. Fisk syn. Reg raise to 85bb när han är totalt cappad (hade höjt allt vettigt mor fisken). Jag tackar och degar in allt, 140bb. Fisken snappar, aj då. Reggen synar med.

743 flop. Fisken bettar 45bb av sina återstående 75bb. Reg syn.

Turn J. Fisken bettar sista 30bb all in och reggen synar. Fisken har JTo och tar hem potten.

 

Två händer senare sätter fisken bort 450bb på JJT86 med T8 mot QJ mot samma reg. (Synar 300bb river bet). Såatte. Back 6k drygt för min del. 45k downswing nu drygt. Kan inte hålla mig borta från 25/50 heller så får väl skylla mig själv då jag inte kan vinna på den apnivån.

När det väl lossnar kommer du ju ändå vinna tillbaka allt. Spela roll om du gör det imorgon eller om 2 veckor.

 

Sluta skotta!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...