Gå till innehåll

ViktorH ångar på. Grafer och sånt!


ViktorH

Recommended Posts

Då blev det dagens sammanfattning, senaste tiden jag inte sammafattat och sen hela sammanfattningen sedan starten 27e juli (from när jag var nästan gul)

 

Idag 2015-09-24 Lönefredag

 

2ez6b2a.jpg

 

 

Senaste tiden 2015-09-16 - 2015-09-24

 

t06e02.jpg

 

 

Sedan den 27e juli då jag började med striktare BRM

 

6tipar.jpg

 

 

 

[ 50969 ]5/10 till 60k

 

 

 

Imorgon reser jag!

Edit: vill också flika in att den senaste tidens BE-sträcka är för att jag spelat riktigt jävla tiltat dåligt de senaste typ 20k händerna. Det gör mig väldigt glad att det är det som är anledningen, för det kan jag påverka. Känns kalas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter lite utgång med min bror på fredag och träffa goda vänner på lördagen (tyvärr inga pokerspelare, sopor) så blev det ett riktigt tungt benpass innan långflighten. Körde med bälte vilket löste alla ryggproblem jag känt. Köper ett så fort jag har möjlighet.

 

Pass 5, 2015-09-27

Rodd 600m uppvärmning

Töj/stretch

Böj m. Bälte, high bar, 3x6x100kg

Utfall Smith 1x6x30kg*

Stretch

 

Äntligen ett FML toilet seat-pass. Utfallsdelen var egentligen 4 set men bara ett på 30kg så räknar bara det.

*sjukaste baksida lår samt rövövningen jag någonsin upplevt. En fot lite fram, en bak upp på en bänk. Ner till bakersta knät nuddar marken och sen all kraft från frambenet upp till startposition.

11h flight nu can't feel my legs. Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*sjukaste baksida lår samt rövövningen jag någonsin upplevt. En fot lite fram, en bak upp på en bänk. Ner till bakersta knät nuddar marken och sen all kraft från frambenet upp till startposition.

 

Även känt som (mest) bulgarian split squats eller RFESS (mindre vanligt). Görs nog främst för quadsen men då är det klart du kallar det en baksida lår/rövövning :mrgreen: Jävligt bra för "overall leg development" helt enkelt. "Generell benutveckling" låter bara konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, synd att du inte hängde med ut igår. Svettfest

Hade benpass 10:30 så gick bara inte. Uppfattade ingen invite dock?!

Sorry för damstyrdheten på dagen - blev inget cc?

Cc fick utebli till förmån för träningen. Sjukt va? :) hoppas det gick bra för dig, berätta gärna mer! Lät seriöst

Även känt som (mest) bulgarian split squats eller RFESS (mindre vanligt). Görs nog främst för quadsen men då är det klart du kallar det en baksida lår/rövövning :mrgreen: Jävligt bra för "overall leg development" helt enkelt. "Generell benutveckling" låter bara konstigt.

Den var helt sinnessjukt bra. Vet inte om du uppfattar den som jag menar, men var mkt/mest rumpa och baksida lår i den som jag förstod.

 

Kan väl tillägga också att det ingick uppvärmning i övningarna.

För squats var det

8x50 high bar

8x50 low bar

8x80 m. Bälte high bar

8x90 m. Bälte highbar och sen de

3x6x100 m. Bälte high bar

 

Överlevde flighten, börjar känna toasitsnojjan nu redan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

H

Cc fick utebli till förmån för träningen. Sjukt va? :) hoppas det gick bra för dig, berätta gärna mer! Lät seriöst

Mesta är lite too much information. Imo gick det bra, fast kräver att man dels gillar långvarig monogam intimitet samt har lite semifetischer. :)

 

Vi måste iaf dra CC nån dag. Har varit där en enda gång - med en polare som tror (bergssäker) att han spöar roulett med system.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mesta är lite too much information. Imo gick det bra, fast kräver att man dels gillar långvarig monogam intimitet samt har lite semifetischer. :)

Tror de flesta stämmer in om vi normalfördelar befolkningen med "långvarig celibat intimitet" till vänster och "långvarig polygam intimitet" till höger.

Förmodligen även på fetischskalan!

 

Du har alltså flickvän som är högljudd men inte tar den i tvåan?

 

Vi måste iaf dra CC nån dag. Har varit där en enda gång - med en polare som tror (bergssäker) att han spöar roulett med system.

 

Håller med. Hade varit skitkul. Tänk så många roliga karaktärer att analysera plus det ekonomiska väntevärdet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har alltså flickvän som är högljudd men inte tar den i tvåan?

Tvåan är.ju ett helt naturligt samlag, semifetischism måste innefatta någon lite mer kinky vridning också. Semifetischism får vara sådant de flesta uppskattar eller rent av drömmer om, men åtminstone ett statistiskt relevant urval tycker att man är sjuk i huvudet.

 

Tror förövrigt att det är lite myt med tjejer som inte tar den i tvåan. Har iof mött en som var så principiellt väldigt emot det att det inte kom på tal, men hon visade sig sedan uppskatta den zonen så mycket att jag är säker på att hon är omvänd vid det här laget.

 

Edit: poll angående hur många killar som gillar anal stimulans please, jag klargör alltid tydligt att det inte är aktuellt. Skulle till och med vägra köra 69an överst, det är verkligen no go zone. Huruvida det skulle vara skönt eller inte är irrelevant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvåan är.ju ett helt naturligt samlag, semifetischism måste innefatta någon lite mer kinky vridning också. Semifetischism får vara sådant de flesta uppskattar eller rent av drömmer om, men åtminstone ett statistiskt relevant urval tycker att man är sjuk i huvudet.

 

Tror förövrigt att det är lite myt med tjejer som inte tar den i tvåan. Har iof mött en som var så principiellt väldigt emot det att det inte kom på tal, men hon visade sig sedan uppskatta den zonen så mycket att jag är säker på att hon är omvänd vid det här laget.

 

Edit: poll angående hur många killar som gillar anal stimulans please, jag klargör alltid tydligt att det inte är aktuellt. Skulle till och med vägra köra 69an överst, det är verkligen no go zone. Huruvida det skulle vara skönt eller inte är irrelevant.

 

Önskar jag hade något att tjäna på att presentera empirisk data. Tyvärr rakt EV-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda. Det kommer bara tillbaka till mig i framtiden att skriva om här.

Inte för att vara tjatig, men varför inte bara dra lite procentsatser och dylikt. Är tex 100% förnuft att inte skriva om flickvänner och dylikt. :D

 

Min analsexobservation lutar tex rent av åt att det är snäppet vanligare att killen inte uppskattar det precis lika mycket som tjejen (vissa tjejer kommer rent av bara på det sättet).

 

Det som gör det lite besvärligt är att väldigt många män som inte haft analsex eller åtminstone inte haft det mycket är fullständigt besatta av det. De måste förstås ignoreras helt som empiri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min analsexobservation lutar tex rent av åt att det är snäppet vanligare att killen inte uppskattar det precis lika mycket som tjejen (vissa tjejer kommer rent av bara på det sättet).

 

Det som gör det lite besvärligt är att väldigt många män som inte haft analsex eller åtminstone inte haft det mycket är fullständigt besatta av det. De måste förstås ignoreras helt som empiri.

 

De som gillar det ser det nog som en maktgrej, om du så är distributör eller reciprokör. De som ogillar det ser det nog mer som en hygiengrej. ugh men där kommer juh bajs ifrån, äckligt.

 

Sen är det nog rätt vanligt att gilla gilla det med, både som givare och mottagare. Går att komma åt bra för den som gillar inne i fiddan-stimulansTM

 

 

PF låg nere för mig några dagar. Trodde Valterego stängde ner det när jag skrev jag inte kunde posta allt jag ville.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppenbarligen är det ju inte 100% av alla som gillart.

Beviset är enkelt: Än till denna dag besvaras vartannat inlägg som handlar om en tjej på Flashback med: "tar hon den i tvåan?"

Och i resterande fall kommer frågan inom tio inlägg.

 

Så, proof by Flashback. Wittgenstein hade varit stolt över mig. F.ö. rätt filosof att referera till i denna frågan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror inte det bara på det irrelevanta urvalet, dvs att de som inte fått testa analsex är besatta av det, tror att det är sliced bread 2.0 och något kvinnan går med på snarare än uppskattar?

 

Jag tror nämligen en ovanligt stor andel på flashback inte har sex.

 

Angående udda filosofi har jag skapat rätt intressant ramverk om mänskligt generellt målskapande, underlag till forcerad beteendeförändring samt självförbättring utgående endast ifrån att isolerat titta på mannens generella tidpunktsberoende upplevelser vid ansikts-ejukulation.

 

Bjuder på den någon dag, möjligtvis inte via outat konto. Det är riktigt bra (skojar inte) men finns vissa gränser på hur sjuk i huvudet man vill framstå.

Redigerad av Trillske
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Referensen var iofs att dr Wicky själv var stor fan av aktiviteten ifråga.

 

Men att säga att 100 % av tjejerna är positiva till det (antingen medvetet eller omedvetet) säger i m o mer om åsiktsinnehavatens preferens/erfarenhet av tjejer än något annat.

Självfallet väldigt överdrivet med 100%.

 

Sedan är det självklart så att det är extremt intimt, bland det mer intima du kan hitta på utan att bli jättesjuk, vilket gör att även en tjej som är positiv till det behöver inte vilja ha det med alla hon under sitt liv vill ha sex med. Kan rent av röra sig om en mindre procent av partners.

 

Preferensen är vackra kvinnor och självklart finns där en korrelation med positiva erfarenheter som ger mod, experimentlusta, förståelse för sin kropp etc, kanske även social press att utforska saker som sker på film så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rumpan bajsar man med.

 

Din mening är bokstavligt sund, men subtextuellt (ord?) motsätter den sig vad du önskade förmedla.

 

Rumpan bajsar man med. Korrekt, man bajsar med rumpan. Inte kvinna. Alla vet att kvinnor inte bajsar. Vad används den då till?

...

Slutledningsförmåga

...

QED

 

Vill tacka mina matte och svenskalärare för logik och språkbruk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din mening är bokstavligt sund, men subtextuellt (ord?) motsätter den sig vad du önskade förmedla.

 

Rumpan bajsar man med. Korrekt, man bajsar med rumpan. Inte kvinna. Alla vet att kvinnor inte bajsar. Vad används den då till?

...

Slutledningsförmåga

...

QED

 

Vill tacka mina matte och svenskalärare för logik och språkbruk.

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inte orimligt. Det eller skvaller, sociala strukturer som förväntar de går in parvis. Annars tror jag det är sminka sig och sånt skit och få en (autopilotad) 2nd opinion av partnern.

 

Nu till mitt liv; varför tränar jag inte mer? Jo för att jag spelar poker och bor glassigt. Till 28% åtminstone. Har fått nån hudsjukdom(!?) som förstör mitt annars estetiskt tilltalande lyte och har alltså bytt ut detta mot röda utslag som kliar. Mycket spännande. Mår rätt dåligt över det även om det är spännande. Hoppas få min första ordentliga natts sömn nu på 10 dagar, men inser att jag ska checka ut tidigt imorrn (kl 16). Blir alltså ~4h sömn med nuvarande dygnsrytm.

 

Hur går pokern? Inte så roligt. Kanske slänger upp en graf när jag är hemma igen, men räkna inte med det. Löning snart och ska börja pumpa händer igen och posta bb/100 i världsklass!

 

Korkade givetvis också upp champagnen häromdagen och höjde glaset till skyttedal.

Slutligen så blir det minst någon timmes teoriplugg per dag där jag märker stora framsteg! Nästan så att jag intuitivt förstår vissa saker nu. Nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...