ErikSeger12 Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Kan jag som svensk spela på Pokerstars.FR utan problem? Har laddat ner klienten med mera men när jag ska fylla i min adress etc så kan man inte byta land ifrån Frankrike till Sverige.. Måste man alltså ha en Fransk adress för att kunna spela där eller hur går det till? Någon som gör det idag som kan vara vänlig att berätta! Citera
TobbeL Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Går fint att spela från Sverige. Du måste bara fylla i bankuppgifter, sen skicka in kopior på pass/leg och kontoutdrag, lättast å ta kort på dom med mobilkameran bara. Så får man kod på posten några dagar senare och då är det klart. Vet inte vf det inte går att byta land från Frankrike till Sverige för dig. Citera
ErikSeger12 Postad 13 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2013 OK! Sant att man inte kan spela före allt är klart? Att man inte kan göra uttag kan jag såklart förstå men bara spela.. Går fint att spela från Sverige. Du måste bara fylla i bankuppgifter, sen skicka in kopior på pass/leg och kontoutdrag, lättast å ta kort på dom med mobilkameran bara. Så får man kod på posten några dagar senare och då är det klart. Vet inte vf det inte går att byta land från Frankrike till Sverige för dig. Citera
sulla Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 OK! Sant att man inte kan spela före allt är klart? Att man inte kan göra uttag kan jag såklart förstå men bara spela.. Ja. Du kan spela i en månad vill jag minnas. Citera
TobbeL Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Fransmän kan spela en månad men vi andra måste fylla i koden först har jag för mig?? Inte helt säker så lite reservation för fel. Brevet tar bara 2-3 dagar dock. Citera
sulla Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Inte tidigare i alla fall, jag lirade ett bra tag innan jag orkade maila in info om bankuppgifter, det spärrades efter en månad och det tog säkert ytterligare en månad innan jag orkade skicka in dem. Citera
Mattie Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Nån som reggat sig och använder ICA-banken och kan tala om i vilket format man ska skriva in det 15siffriga bankkontonummret de efterfrågar? Mitt kontonummer är 11 siffror Citera
ErikSeger12 Postad 13 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Typ samma fråga... Fast jag har Handelsbanken. Också förkort så att säga. Nån som reggat sig och använder ICA-banken och kan tala om i vilket format man ska skriva in det 15siffriga bankkontonummret de efterfrågar? Mitt kontonummer är 11 siffror Citera
TobbeL Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 Reggade med handelsbanken och tror man ska lägga ihop clearingnmr och kontonmr så det blev 15 siffror. Fråga supporten annars. Citera
ErikSeger12 Postad 13 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2013 4 clearing plus 7 siffror på konto på HB nu. För mig. Reggade med handelsbanken och tror man ska lägga ihop clearingnmr och kontonmr så det blev 15 siffror. Fråga supporten annars. Citera
Mattie Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Postad 13 Oktober , 2013 4 clearing plus 7 siffror på konto på HB nu. För mig. Ja, så ser nästan alla svenska kontonummer ut. Jag mailade supporten men blev inge klokare av deras svar. Citera
Sexig_tomte Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Postad 14 Oktober , 2013 Kan man skapa ett nytt konto på .fr även om man redan spelar på .eu:?: Jag kan ju logga in med .eu nicket även på .fr. Får ett felmeddelande. Jag har inte klickat på uppdatera programvara ännu. http://www.ladda-upp.se/bilder/qnfduefaxjztue/ Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Oktober , 2013 Rapport Postad 16 Oktober , 2013 Hej, Hur har det gått med era iban-funderingar, har det löst sig? Mvh, Karl PokerStars Security Citera
Mattie Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Nej dessvärre inte. Jag har mailat lite fram och tillbaks med supporten och de gav dessa instruktioner: The amount of numbers of account number that must be registered depends on the country registered in your PokerStars account. In your case you registered Sweden and the account number consists of 17 digits, as follows: SEkk bbbc cccc cccc cccc cccc b = National bank code c = Account number Nu vill de alltså att mitt 11siffriga bankkontonummer ska bli till 17siffror och inte 15 som det står vid registreringen. Hur göra? Citera
slasktratten Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 printscreen på bankkonto infon. Iban och swift. Tog själv en printscreen på själva infon och sen var det grönt ljus Citera
Poperick Postad 29 November , 2013 Rapport Postad 29 November , 2013 Tar ju sjukt lång tid att få ut pengar från sajten till sitt bankkonto (72h+5 bankdagar). Vill ju kunna flytta pengar mellan olika sajter snabbt och smidigt. Hur gör ni? Är det smidigare med Neteller eller någon annan "elektronisk plånbok"? Mvh, Poperick Citera
Bombapott Postad 29 November , 2013 Rapport Postad 29 November , 2013 Tar ju sjukt lång tid att få ut pengar från sajten till sitt bankkonto (72h+5 bankdagar). Vill ju kunna flytta pengar mellan olika sajter snabbt och smidigt. Hur gör ni? Är det smidigare med Neteller eller någon annan "elektronisk plånbok"? Mvh, Poperick Neteller perfekt går ofta innom en timme...ligger du back eller jämt på sekunden! Står att det KAN ta 72 timmar men det går alltid fortare Citera
Bombapott Postad 29 November , 2013 Rapport Postad 29 November , 2013 Neteller perfekt går ofta innom en timme...ligger du back eller jämtpå sekunden! Står att det KAN ta 72 timmar men det går alltid fortare upps sorry såg att det va FR...har ingen aning då.. Citera
Jocke_G Postad 29 November , 2013 Rapport Postad 29 November , 2013 Tar ju sjukt lång tid att få ut pengar från sajten till sitt bankkonto (72h+5 bankdagar). Vill ju kunna flytta pengar mellan olika sajter snabbt och smidigt. Hur gör ni? Är det smidigare med Neteller eller någon annan "elektronisk plånbok"? Mvh, Poperick Jag tog ut pengar från pokerstars.fr i förrgår och fick in dom på mitt bankkonto idag, har alltid gått MAX 2 dagar för mig så tycker det låter konstigt att det tar sån tid för dig. Citera
sattla Postad 19 Mars , 2014 Rapport Postad 19 Mars , 2014 Måste säga att Pokerstars.fr har en fantastisk rapp support både i validering och i support cases har aldrig tagit mer än 30 minuter oftast 5 10 innan man får svar och hjälp. Om du inte är en spelare i frankrike så måste du validera ditt konto med kod (mitt konto var spärrat tills dess att ja fick koden i brevlådan och knappade in den) Använder man koden "bluff" och sätter in 30€ så ska man få 15€ extra samt en biljett till bluff live poker satte, när jag validerade mitt konto så hade jag inte fått min bonus och det stod på sidan att man skulle få en inom 36tim. mailade och frågade och fick då veta att bluff satten endast var för franska spelare så jag fick totalt 20€ i bonus för att sätta in 30:- tycker det är en bra deal utan att behöva lägga en cent i rake. Och dem betalade ut bonusen efter mailet direkt och fick svar på 13 min. fantastisk KTJ. // Sattla Citera
Schdefan Postad 16 December , 2014 Rapport Postad 16 December , 2014 LÅnar tråden lite och frågar hur det kommer sig att så manga väljer att spela på .fr istället för .eu? Är det så stor skillnad på motståndet eller av någon annan anledning? Citera
fraallan Postad 16 December , 2014 Rapport Postad 16 December , 2014 LÅnar tråden lite och frågar hur det kommer sig att så manga väljer att spela på .fr istället för .eu? Är det så stor skillnad på motståndet eller av någon annan anledning? Min gissning är att det inte är många som spelar där ISTÄLLET FÖR på .eu... Citera
rabbhit Postad 4 Januari , 2015 Rapport Postad 4 Januari , 2015 LÅnar tråden lite och frågar hur det kommer sig att så manga väljer att spela på .fr istället för .eu? Är det så stor skillnad på motståndet eller av någon annan anledning? Många spelare har aktiva konton på 5+ sajter. Att folk väljer pokerstars.fr är att turneringsutbudet är relativt bra på söndagar. Men jag tror inte någon skulle byta ut pokerstars.eu mot någon annan sajt om tänker turneringar då utbudet är för stort på .eu Citera
Recommended Posts