Gå till innehåll

#Dennis


#Dennis

Recommended Posts

  • Svars 332
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha underbart, stort lycka till :-)
Sjukt!

Lycka till!

glgl! skriva gärna hur det sluta sen :)
mäktigt! stort lycka tilll
Sickos, gl som fan :-D

 

Tyty!

 

Lirar ni båda alla dessa turrar eller delar ni upp det? Sjukt schema iaf :)

 

Vi lirar båda alla turneringar. La till några extra på fr av värde som jag hade missat när jag satte ihop schemat.

 

Lööpande updates

 

Inte hänt jättemycket än. Två ft som slutat med 6e och 4e plats. Och med god hjälp av lady luck sitter jag just nu på ft i en $26 flipout på full tilt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW sjukt schema! haha stort lycka till! :D

 

glgl

 

Ty!

 

 

Hittills har jag sprungit som en gud in i pengarna för att sedan åka runt ft-bubbel eller strax efter. Martin springer som en enbent katt redan innan pengarna. Men många feta chanser kvar. Räcker att springa som en göteborgare i en turre för att storbacket ska bli ett minback! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Updateeee!

 

Martin sprang in dagens första cash över lusingen när han kom tvåa i $75 6-max för 1,2. Och jag vann precis en flipout på tilt för strax under en k. Finns en del turneringar med potential som håller på atm. Är hög på red bull. Bara 12 timmar kvar. Livet leker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trist med backet! get ni hela april chansen innan en ev come back på svs?

 

Vi har inte gett upp än. Nu blir det några dagar irl-häng men på måndag eller tisdag kör vi nog igång med morgonschemat igen. Att regga i 24h var kanske lite väl lång tid. Runt 16 kändes rätt ok. Får se vad vi kommer fram till sen. Planen nu tror jag är att bygga lite rulle på morgonturneringar, verkar vara där det är lättast att tjäna pengar. Tack vare de små startfälten och att man slipper de flesta regsen i guess. Mindre varians.

 

Nu ska jag halvsova i soffan och kolla ikapp lite serier för att sedan dåsa bort i drömmarnas värld framåt morgonen.

 

Varit bra action på fr-borden senaste tiden btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har inte gett upp än. Nu blir det några dagar irl-häng men på måndag eller tisdag kör vi nog igång med morgonschemat igen. Att regga i 24h var kanske lite väl lång tid. Runt 16 kändes rätt ok. Får se vad vi kommer fram till sen. Planen nu tror jag är att bygga lite rulle på morgonturneringar, verkar vara där det är lättast att tjäna pengar. Tack vare de små startfälten och att man slipper de flesta regsen i guess. Mindre varians.

 

Nu ska jag halvsova i soffan och kolla ikapp lite serier för att sedan dåsa bort i drömmarnas värld framåt morgonen.

 

Varit bra action på fr-borden senaste tiden btw?

 

Hur kommer det sig att ni bytt till poker-tävlingar och inte kör pengarborden? Borde få mer pengar om man spelar om pengar?

hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite ändrade planer, min nya dator gör inte som jag vill och jag måste skicka tillbaka den till tillverkaren för att få den fixad eftersom jag är tekniskt efterbliven. Litar inte på någon av mina backup-datorer tillräckligt mycket att lira turrar på och är så sjukt osugen på cg för tillfället så det verkar bli långpaus. Känns som att det behövs för att få tillbaka lågan igen. Har varit mycket poker på sistone.

 

Är dock lite sugen på en lockdown till innan sommaren gör sitt intåg på allvar. Ska höra med Martin så kanske vi kan styra upp något när datorn är fixad. Har tänkt mig något liknande som senast fast med stars/ft-turrar istället för svs utbud. Kanske sätta upp samma mål som sist, 150k händer och kr. Den som lever får se.

 

Dagens beat: Köpte Fifa 14 till ps3 för andra gången. Har dock nytt ps3 som tydligen är för litet för att ladda ner skiten. Kanske borde kollat upp det innan jag betalade 700 för ett spel som är antikt om två månader. Så går det när man spontanköper ett ps3 på maxi för att man är uttråkad efter 28 timmar utan skönhetssömn. Iiiiidiot.

 

Dagens brag: Hittade 500kr i en jacka som jag hade glömt att jag hade.

 

/Nästan be

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite ändrade planer, min nya dator gör inte som jag vill och jag måste skicka tillbaka den till tillverkaren för att få den fixad eftersom jag är tekniskt efterbliven. Litar inte på någon av mina backup-datorer tillräckligt mycket att lira turrar på och är så sjukt osugen på cg för tillfället så det verkar bli långpaus. Känns som att det behövs för att få tillbaka lågan igen. Har varit mycket poker på sistone.

 

Är dock lite sugen på en lockdown till innan sommaren gör sitt intåg på allvar. Ska höra med Martin så kanske vi kan styra upp något när datorn är fixad. Har tänkt mig något liknande som senast fast med stars/ft-turrar istället för svs utbud. Kanske sätta upp samma mål som sist, 150k händer och kr. Den som lever får se.

 

Dagens beat: Köpte Fifa 14 till ps3 för andra gången. Har dock nytt ps3 som tydligen är för litet för att ladda ner skiten. Kanske borde kollat upp det innan jag betalade 700 för ett spel som är antikt om två månader. Så går det när man spontanköper ett ps3 på maxi för att man är uttråkad efter 28 timmar utan skönhetssömn. Iiiiidiot.

 

Dagens brag: Hittade 500kr i en jacka som jag hade glömt att jag hade.

 

/Nästan be

 

2ord grabben, mycket snack liten verkstad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bannar ni enbart kontot dom skapat eller IP:et också?

 

Nu är ju jag nyast i moderatorkåren och har bara några månader på nacken, men jag har hittills aldrig varit med om en IP-ban, enbart konton.

 

Men nu ska vi inte ta mer fokus från #Dennis dagbok, om någon undrar något mer angående moderatorsåtgärder är ni så välkomna att skicka mig ett PM. Eller bara rapportera om ni hittar något opassande i allmänhet. :)

 

*ip-ban delas givetvis ut om situationen så kräver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...