Gå till innehåll

#Dennis


#Dennis

Recommended Posts

  • Svars 332
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker det mest faschinerande och dvs imponerande är att du lirar 5bord FR på svs och inte mixar in en 13bord till FR från stars eller liknande. Patience is a fortune får en ny innebörd.

 

GGwp iaf!

 

Spelar för pengarna -> väljer att spela ps3 ist för att spela fler bord under grinden. Känns ju som sagt väldigt motsägande, men bara att tacka. Färre regs på shorthanded är väl bara fint som sagt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det mest faschinerande och dvs imponerande är att du lirar 5bord FR på svs och inte mixar in en 13bord till FR från stars eller liknande. Patience is a fortune får en ny innebörd.

 

GGwp iaf!

 

Som sagt, lat som fan. Vet dock att jag måste ta tag i att hitta något att lira samtidigt som svs. Blir inte rik på att nita fem bord fr.

 

Spelar för pengarna -> väljer att spela ps3 ist för att spela fler bord under grinden. Känns ju som sagt väldigt motsägande, men bara att tacka. Färre regs på shorthanded är väl bara fint som sagt :D

 

Haha, det är fan sant. Men när Fifa 13 precis kommit ut är det svårt att hålla sig ifrån den där jävla svarta lådan! :-D Ska väl också sägas att jag inte spelade för att bygga rulle på den tiden utan bara för att överleva. Nu försöker jag göra så att rullen växer lite.

 

Öeh, vem lirar ps3 UNDER grinden är annars en bra fråga :mrgreen:

 

Två flugor i en smäll!

 

Level obv, vem har respekt för fr-regs :rolleyes:

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Helvete vad motiverad man blir av att läsa HH och P-stavs megagrinddagbok. Senaste veckorna har det blivit horribel volym och de fina plussen har också lyst med sin frånvaro. Så har tvingat över Martin_10 till min lilla grindhörna för en lockdown i mars. Målet är att få in så många fr-händer som möjligt och att lira alla svs-turrar med inköp 100+ när ögonen är öppna. Försökte komma på vad ett realistisk mål skulle vara för månaden och det är inte omöjligt att vi tillsammans kan få in 150k fr-händer om vi har lite flyt med action. Pengamålet ligger på 100k tillsammans på cg och 50k tillsammans på turneringar. Då vi sitter i samma lägenhet kommer vi inte kunna spela samma bord och eftersom att det är semisvårt att få action på lite högre nivåer full ring kommer vi att dela på vinsterna 50/50 under lockdown.

 

Vi kommer mestadels att hålla till på /4 och uppåt men under morgontimmar när action sviker gissar jag att några /2-bord kommer få agera volymutfyllare.

 

The office

157mzaf.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du haft några framgångar med turneringar? Lät som galet högt uppsatt mål om ni bara ska turra på svs.

 

F.ö känndes rent spontant som att du har en liten fördel i turrar genom att du lirar cg fr? (kan va årets hjärndödaste tänk:lol:)

True [ ]

False [ ]

 

Kul utmaning iaf, såg riktigt fräscht ut och ni får stort GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser nice ut! gl gl :)

 

+1

 

Glgl, hoppas på mkt updateringar=)

 

Ty!

 

Har du haft några framgångar med turneringar? Lät som galet högt uppsatt mål om ni bara ska turra på svs.

 

F.ö känndes rent spontant som att du har en liten fördel i turrar genom att du lirar cg fr? (kan va årets hjärndödaste tänk:lol:)

True [ ]

False [ ]

 

Kul utmaning iaf, såg riktigt fräscht ut och ni får stort GL!

 

Både jag och Martin lirade lite turneringar för några år sedan. Framgångar vetifan om man kan kalla det men vi är båda + på turneringar totalt. Har inte lirat så många turneringar på svs, men är spelarstandarden som jag tror att den är så borde det gå att tura in 50k tillsammans på en månad.

 

Det skadar väl inte, men vet inte om det är till så jättemycket fördel heller.

 

Ty!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Segt? Varje gång man lirar med er sitter ju både du och MaRtIn_10 med minst 5-600 BB på samtliga bord. Visste inte att ni var polare, men där ser man!

 

Löningshelgen kanske inte var lika benådande som tidigare?

 

/4 & /5 flyter på bra, men högre upp är det sorgligt. Han är min+ på cg medans jag är ner 3k. Bra start när man siktar på 100k!

 

En liten update, efter igår är vi på pace för 140k händer och 140k kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stugan upp 29,6k efter första fem dagarna. Utan mitt äventyr på /20 & /10 hade vi kunnat räkna in 16k till. Menmen. Kanske dumt att klaga när vi ligger före pace.

 

Grafer med turneringsvinster/förluster inlagda som bonusar. Min överst.

332at4z.jpg

 

6r0p52.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...