Gå till innehåll

#Dennis


#Dennis

Recommended Posts

  • Svars 332
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur ligger ni till sofar? har sett att ni haft djupa stackar på CG och noterade även att ni båda gick deep i Lillördag. ni måste ligga bra till?

 

Lillördag var riktigt tiltande. Båda låg topp 5 med 20 kvar. Jag ft-bubblade AK vs 99 och Martin förlorade två flips + AK vs JT aipf på ft och bustade som 6a.

 

Om man sitter 12 timmar vid ett cg-bord så är det inte så konstigt att man har stor stack! :D

 

Efter första veckan är stugan upp 48k. På pace för ~225k kr och ~155k händer.

 

Grafer med turneringsvinster/förluster inlagda som bonusar. Min överst.

nmfejm.jpg

 

2u7174y.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tredjedel avklarad. Andra cashen över 10k kom igår när jag slutade tvåa i långlördag. På pace för 210k kr och 150k händer.

 

Cg ~31k upp

Turrar ~39k upp

 

Vi spelar, äter och sover. Vet inte vad jag mer ska rapportera. Har ni några frågor är det bara att hojta. Vet inte om det är kul att se grafer var fjärde dag, men här är de.

 

Grafer med turneringsvinster/förluster inlagda som bonusar. Min överst.

2192cg6.jpg

2cfwfib.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tredjedel avklarad. Andra cashen över 10k kom igår när jag slutade tvåa i långlördag. På pace för 210k kr och 150k händer.

 

Cg ~31k upp

Turrar ~39k upp

 

Vi spelar, äter och sover. Vet inte vad jag mer ska rapportera. Har ni några frågor är det bara att hojta. Vet inte om det är kul att se grafer var fjärde dag, men här är de.

 

Tja,

 

Jag har själv lirat FR förr i tiden innan jag gick över på sh, men det var säkert 4-5 år sedan och jag tyckte redan då det var semidålig action på FR nl100+. Hur ser en speldag ut mtp trafiken idag? Svs är ju stendött, kanske 3-4 bord på 2.5/5+ på kvällen? Lirar ni på FTP/start också? Tänkte då ni inte kan köra på samma bord lär ni väl köra på en hel del sajter om ni vill lira t.ex. nl100+ och samtidigt 5-6 bord+ var?

 

mvh

Nyfiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har själv lirat FR förr i tiden innan jag gick över på sh, men det var säkert 4-5 år sedan och jag tyckte redan då det var semidålig action på FR nl100+. Hur ser en speldag ut mtp trafiken idag? Svs är ju stendött, kanske 3-4 bord på 2.5/5+ på kvällen? Lirar ni på FTP/start också? Tänkte då ni inte kan köra på samma bord lär ni väl köra på en hel del sajter om ni vill lira t.ex. nl100+ och samtidigt 5-6 bord+ var?

 

mvh

Nyfiken

 

Vi lirar bara svs. Vi får oftast igång 5 bord var om vi håller oss till /4 och /5. Över det är det omöjligt.

 

Om vi klarar målet denna månaden så har vi tänkt att köra en lockdown från typ 12/4-20/5 där vi också lirar turrar på stars och tilt samtidigt som turrar + cg på svs. Vad målet då ska vara eller om det överhuvudtaget blir av får vi se, men det känns som ett naturligt steg efter detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl slänga in en uppdatering när det börjar gå bra igen. För mig har det gått helt åt helvete. Har lyckats med det fantastiskt skillade att backa på /4 och /2 över en fyradagarsperiod. Heja. Tjommen brevid går dock som tåget och därför ramlar vi inte bakom pace. Hade en ganska otrolig dag idag, lirade 15 turrar. 5 vinster, 2 andraplatser, 1 tredjeplats och 2 cash till. Går inte att klaga på det springet.

 

Pace för 185k kr och 150k händer

 

Cg ~40k upp

Turrar ~47k upp

 

Grafer med turneringsvinster/förluster inlagda som bonusar. Min överst.

6h3kmg.jpg

2v7teyr.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hälsa GG till din mate Martin, nästa gång får han gärna dela med sig av sina springskor..:lol:

 

Äsch, har även jag blivit lidande i några coolers mot herrarna i dagboken. Donerar hellre till er än till många andra iaf, riktigt grym dedikation. Ni förtjänar att få springa! Hade varit kul med lite längre uppdateringar, eller det kanske inte händer så mycket roligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hälsa GG till din mate Martin, nästa gång får han gärna dela med sig av sina springskor..:lol:

 

Lol, ska göra det! :-D

 

Äsch, har även jag blivit lidande i några coolers mot herrarna i dagboken. Donerar hellre till er än till många andra iaf, riktigt grym dedikation. Ni förtjänar att få springa! Hade varit kul med lite längre uppdateringar, eller det kanske inte händer så mycket roligt ;)

 

Haha, tyty! Vad nickar du? :)

 

Hade gärna gjort längre och fler uppdateringar, men vet inte vad jag ska skriva. Känns inte så intressant att slänga upp grafer varje dag och så många intressanta händer är det inte heller. Är, som ni kanske förstår, inte så jävla upphetsande att grinda fr 12 timmar om dagen. :-D

Men som sagt, bara hojta om ni har någon fråga om vår sorgliga lilla nitlockdown!

 

Båda slutade minback idag efter en horribel turneringsdag, men kan inte klaga efter igår. Pace för 173k atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inget men är ni 133k+ atm?

 

om de fortsätter vinna i samma rate kmr de ha vunnit 133k vid månadens slut :)

 

Helt rätt. Upp strax över 80 atm. 11k bakom pace för 150k.

 

Nu när tilten har lagt sig lite kan jag passa på slänga upp graferna med. Min överst.

 

262te68.jpg

 

2gv2at2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser solid ut :) vad är planerna för nästa månad? ta ledigt? :mrgreen:

 

Lockdown fortsätter till den 6/4 då sm på ps och dm på svs ej går att missa. Typ en vecka efter det blir det ledigt. Sen är planen att dra in $10k var på stars, tilt, stars.fr och svs för att lira turrar. Går det bra så kommer vi köra lockdown till typ 20/5 för att då ta några dagar ledigt igen.

 

Så planen är väl helt enkelt att lira en jävla massa turrar och försöka att inte gula. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lockdown fortsätter till den 6/4 då sm på ps och dm på svs ej går att missa. Typ en vecka efter det blir det ledigt. Sen är planen att dra in $10k var på stars, tilt, stars.fr och svs för att lira turrar. Går det bra så kommer vi köra lockdown till typ 20/5 för att då ta några dagar ledigt igen.

 

Så planen är väl helt enkelt att lira en jävla massa turrar och försöka att inte gula. :-D

 

så ni lägger ner CG med andra ord? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så ni lägger ner CG med andra ord? :)

 

Om vi springer som Bolt resten av livet, ja. Men vi är förmodligen tillbaka inom en vecka. Känns inte så lockande att stanna på svs full ringbord resten av livet så måste försöka något. Tror att turneringar är rätt väg att gå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi springer som Bolt resten av livet, ja. Men vi är förmodligen tillbaka inom en vecka. Känns inte så lockande att stanna på svs full ringbord resten av livet så måste försöka något. Tror att turneringar är rätt väg att gå.

 

Hej, en fråga --- hur kommer det sig att ni spelar cashgames och inte pokertävlingar? MVH/ en nybörjare hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...