Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Blir 2015 ditt år? En mästare måste koras, kom kom, vi går på bodil.

 

 

Kanske blir ett pris för skottgladast till mig ;D Lär leda där hittills!

 

Cliffs på ditt /100-spelande? :)

 

Tog en liten kula för skojs skull, var sugen på o testa. Hade en 99a mot sonny som fick en dålig runout, sen sista 30bb åkte in mot hysterias AK mot min AJ. JxxKx o klappat o klart =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var det igår? klickade på en ikon för skojs skulle och såg att namehere var på railen med mig ! Jag satt och funderade om någon skulle våga sig på ett skott då det verkade vara ett kul game men så bytte en regular säte till de andra regsens förtret och då blev sämsta stolen kvar på bordet och intresset att fylla upp blev nog genast svalare från allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var det igår? klickade på en ikon för skojs skulle och såg att namehere var på railen med mig ! Jag satt och funderade om någon skulle våga sig på ett skott då det verkade vara ett kul game men så bytte en regular säte till de andra regsens förtret och då blev sämsta stolen kvar på bordet och intresset att fylla upp blev nog genast svalare från allihopa.

Ja det var inatt! Satt på railen ett tag men sen ville jag spela :) det var 3handat ett tag ja, om vi tänker på samma tillfälle. Sen när jag satt så kom lille hysterias fort som attan ;D

 

Anade att det var en karmakula, och när jag låg och sov så antar jag bara att det fanns en enda misstänkt (slow) ;)

Nästa karmakula blir min på blomman, måste bibehålla kommande uppswing

 

Karmakulan som fick mina kulor att dubbla i size samt en kommande Rush för slowie! Hört att blomman har stora planer för sin poker, finns onekligen mkt karma att hämta där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad panelen tycker om Lars Winnerbäck. Av de jag träffat är det delade åsikter. Jag är iallafall ett stooort fan. Planen är att åka till bråvalla, och winnerbäck ska dit så ser verkligen fram emot det

 

Fastnat extra hårt för en låt och relaterar så vidrigt hårt så det är skrämmande (wp lars)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varfööööör är jag så påverkad av resultatet? Mitt resultat för dagen kan spegla humöret o sitta kvar i 2-3 hr efter, ibland längre. Det är ju inte direkt så att ett 2-3K back (som ändå är rätt standard på /4 /5) sätter mig i personlig konkurs. :mrgreen: Men ändå kan jag bli tjurig och dissa mina planer efter pokern (gym, plugg) och bli helt oproduktiv o kolla nån serie istället.

 

 

Någon som känner igen sig? Hur gör ni för att skippa det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen:

Det där är ett ansikte fyllt av lycka! Mmmmmmmmmhmmm!

Eller är det så att du har varit i kontakt med roofies och fått uppleva denna look? 8-)

 

What happens in Vegas....

Han verkade så snäll i början och jag hat alltid varit ett stort fan

 

Filth, flarn filth!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

What happens in Vegas....

Han verkade så snäll i början och jag hat alltid varit ett stort fan

 

Filth, flarn filth!

 

Hehehehe fick situationen förklarad för mig nu, varför du valde säga roofies osv. Trodde din kommentar var helt random, ikket! Dumstrut på mig :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delmål Januari

 

30K tassar

[X]Känna att jag presterat på tentan den 16e

15 gympass

5 st RIO videos som jag aktivt kollat och gjort notes från

31 dagar med 500 kcal underskott (ska resultera i ~2kg nergång Januari)

10 promenader

Stacka minibiff

 

Satt tiden ut, hann inte med allt. Tyckte att det var bra koll på det jag hann med dock. Blev hem direkt o riva av ett benpass. Inväntar vågen av trötthet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar en frustrerad runk.

 

 

 

 

Vad vinner man... 60% av sessionerna? ca 300 frustrerade runkar om året.

Ny människa efter jag svär. :roffe:

 

Hur är det där med att koppla ihop negativa erfarenheter med positiv stimuli? Kommer name sitta och få stånd när Markus800 stackar honom med sin nyfunna gto-approach?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...